❤Huszonegyedik🖤

1.4K 142 6
                                    

Vladimir pov.
Lélegezni is alig mertem, annyira rettegtem, hogy megtalálnak. Görcsösen szorítottam a kezemben lévő kis ékszert, míg kintről emberi hangok és pisztolylövések hallatszódtak. Hirtelen nagy reccsenéssel betört az ajtó és több lábat láttam még az ágy előtt. Fekete cipőt viseltek mind.
– Itt nincs senki!
— Az nem olyan biztos! Nézd csak, úgy tűnik Gregorovicsnak vendége van. A neve pedig...Vladimir Mirikov. – hallatszott az egyiktől. Biztos a tárcámból tudta meg, ami táskámon maradt. Nagyon féltem, mire hirtelen benéztek az ágy alá és szó szerint megragadva engem kirancigáltak onnan. Sikitottam, de hirtelen befogták a számat. Nem értem, most vettem csak észre, hogy rendőrruha van rajtuk.
– Nézd már! Nem emlékeztet téged valakire?
— De! Teljesen úgy néz ki, mint Lewis Szolovjov. A jelek szerint Gregorovics talált magának egy pótbabát.
— Na, de mindegy! Ez is úgy végzi, mint az! Csak most nem kell hozzá átlőni Gregorovicson is. — mondta, mire a fejemhez nyomott egy pisztolyt és kibiztosította. Hirtelen azonban a fickó összerogyott, az engem tartó pedig ledermedt, majd hirtelen még egy durranás és valami meleg folyadék borította be az arcomat. Vér volt az. Igor állt az ajtóban és a pisztoly ott füstölt a kezében. Nekem pislogni sem volt most merszem. Az arcom tele volt vérrel, a szemem pedig könnyel. Igor odarohant hozzám és szorosan magához ölelt.
– Sajnálom, úgy sajnálom, hogy ezt végig kellett élned. Annyira sajnálom. — motyogta Igor remegő hangon miközben szorosan ölelt.
– Igor... Igor... Igor... — úgy ismételgettem a nevét mintha attól most minden rendben lenne. Mintha a világ attól egy jobb hely lenne. Nem bírtam tovább és keservesen zokogni kezdtem. Igor csak ölelt tovább és várta, hogy kisírjam magamat. Amikor kicsit nyugodtabb voltam felnéztem rá, mire elővett egy törlőkendőt és elkezdte lemosni az arcomról a vért.
– Mi volt ez? Rendőrök...– hebegtem.
– Én is azt hittem, hogy azok, ezért először razziának hittem, de ezek csak rendőrnek öltözött gengszterek voltak. – mormogta.
– Azt mondták úgy nézek ki mint Lewis Szolovjov. Ő ki? — kérdeztem kíváncsian, mire teljesen lefagyott.

Date or Hate (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora