❤Ötödik🖤

1.7K 155 21
                                    

Vladimir pov.
Reggel, amikor kinyitottam a szemem minden olyan jó meleg volt és puha aztán egyszer csak ráébredtem, hogy ez rohadtul nem az én ágyam és rohadtul nem otthon vagyok! Felettem pedig ott tornyosult Igor.
– Jó reggelt!
–Jesszus...basszus! – sikítottam és ijedtemben úgy pofon vágtam, hogy leesett az ágyról. Kicsit magamhoz térve ránéztem, azonban feltűnt, hogy teljesen pucér vagyok.
– Azt a rohadt! Jó erős karod van! – mondta az arcát fájlalva.
– Pincér vagyok. A sok tálca cipelés lehet az oka. – mondtam lehajtott fejjel, mire besüppedt mellettem az ágy és visszaült mellém.
– Most vedd fel ezt és hozz egy kis jeget apuci arcára, hercegnőm. – mondta ellentmondást nem tűrően és a kezembe nyomott egy fehér selyemköntöst. Nyeltem egyet, majd felvettem és lementem a lépcsőn, ami a szoba előtt volt, úgy gondoltam lent van a konyha és nem csalódtam, egy negyvenes nő járkált a konyhában séf öltözetben, a pult előtt pedig a sofőr ült és ha jól láttam kávét szürcsölgetett, majd amikor a szakácsnő észre vett elmosolyodott.
– Igazad volt, Roger! Tényleg hiper aranyos! Jó reggelt, kedves! –:mondta nevető hangon, a sofőr csak biccentett felém egyet.
– Jó reggelt! Ööö...esetleg egy kis jég van idelent? – kérdeztem pirulva.
– Jég? Jaj egek, mit művelt veled az az állat?
– Matilda! – szólt rá az egyik testőr az ajtóból, mire a nő legyintett egyet, és kivett egy jéggel teli kis táskát a fagyasztóból.
– Tessék, édesem. Hol fáj? –kérdezte kedves hangon.
– Nem...nem nekem kell. Én reggel megijedtem, hogy idegen helyen vagyok és...hát...megütöttem Igort...– makogtam lesütött tekintettel.
– TE MEGÜTÖTTED A FŐNÖKÖT?!?!?! – kérdezték halálra rémülve az őrök, mire csak kérdően bámultam rájuk.
– Neked aztán van tököd, öcsém! – tért magához az egyik. Én csak megráztam a fejemet, majd elvéve a jeget visszamentem a szobába.
– Mi tartott eddig? – kérdezte sóhajtva.
– Összefutottam pár emberrel. A szakácsnő kedves volt. – mosolyodtam el.
– Matilda? Hát igen, kiskoromóta itt van, olyan, mint egy nagynéni. Neki hála lett belőlem viszonylag normális felnőtt. Mellesleg ő süti a legfinomabb sajtos makarónit a földön. – mondta mosolyogva, mint egy kisgyerek. Bevallom, nagyon édes volt így.

Date or Hate (Befejezett)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz