Vladimir pov.
Leültem a nagy francia ágyra és hátradőlve a puha paplanon a plafont néztem. Mit keresek én itt? A saját gondolataimon sem igazodok ki. Lehet, hogy hülyeség volt ide jönni.
– Min gondolkozol? – éreztem ahogy az ágy besüpped mellettem és Igor feküdt mellém. Már köntösben volt, biztos végzett a tusolással. Fekete hajtincsei nedvesen tapadtak a homlokára.
— Nem tudom. Őszintén...teljesen össze vagyok zavarodva. – sóhajtottam fel.
– Miattam? – csak bólintottam egyet.
– Már az első randi óta olyan zavaros ez az egész. Nem tudom, hogy akarok e veled randizni vagy, hogy merjek e? – dörzsöltem meg arcomat kínomban.
– Nézd! – fölém mászott és a könyökére támaszkodva a szemembe nézett. – Nem azért mentem fel arra az appra mert fel akartam szedni valakit egy menetre. Azért mentem fel mert magányos voltam. Hiányzott a szerelem. – mondta lehajtott fejjel, így tincsei a homlokomhoz értek. Kérdően pillantottam rá.
– Voltál már szerelmes? – kérdeztem érdeklődve, mire felült az ágyon és a kezébe hajtotta a fejét. Nem mondott semmit, csak sóhajtott egy nagyot. Én is felültem és kezemet vállára tettem.
– Voltam, de az...felejtsd el! Nem akarok róla beszélni! – mondta komolyan és felállt majd a pulthoz sétalva felhajtotta a Whiskey—t, amit korábban kiöntött magának. Inkább elmentem én is zuhanyozni és áztattam magamat. Mi történhetett vele? Amikor kijöttem a köntösömben rajta már pizsama nadrág volt, az ablak előtt állt és az eget nézte. Vajon mire gondolhat, vagy inkább...kire?
– Ide jössz? – kérdezte, mire oda lépkedtem mellé ő pedig ákarolta a derekamat és magához ölelt. Halványan elmosolyodtam, jólesett, hogy magához húzott.
– Ugye most már nem félsz tőlem? – kérdezte kíváncsian.
– Nem, most már nem. – mosolyogtam mire szép finoman az állam alá nyúlt és maga felé fordítva a fejemet megcsókolt. Lassan mozdítottam meg az én ajkamat mire finoman megnyalta az alsót és ezzel engedélyt kért a bejutásra, amit egy reszketeg sóhajjal megadtam neki. Éreztem, hogy tol hátrafele míg nem az ágy szélében elesve elterültem a matracon, ő pedig ismét az ajkamat kóstolja szenvedélyesen. A nyelve finom táncot járt az enyémmel és a térdét a lábaim közé rakta.
– Vladimir! Szeretnéd, hogy meg álljunk? – nézett vágytól csillogó szemmel az enyémbe.
— Hmm? – hümmögtem elveszve tekintetében. Fel sem fogtam, hogy mit kérdezett. Csak a szívem heves dobogását hallottam.
– Ha most nem állok meg, akkor utána nem fogok tudni. Ez lenne neked az első és azt akarom, hogy különleges legyen. – simított végig az arcomon, majd az ajkamon a hüvelykujjával, amitől megremegtem.
– Egy öt csillagos hotelben vagyok veled, az egyik legszexibb férfivel, akit valaha megismertem. Nem tudom te mit értesz tökéletes alatt, de ha most egy sátorban lennénk az erdő közepén, akkor is azt szeretném, hogy folytasd. – karoltam át a nyakát mire egy pillanatig nézett, majd elmosolyodott és az arcomra simítva a kezét visszatért a számhoz. Aztán a nyakamhoz, végül a testem minden porcikájához, én pedig csak sóhajtoztam a jóleső érzés miatt.
YOU ARE READING
Date or Hate (Befejezett)
RomanceVladimir baratja unszolására feliratkozik egy vadonatúj randialkalmazásra, mivel az app meleg parokat is összehoz ezért bő a választék, de csak akkor kezdhetnek beszelgetni ha rányomnak a "Date" gombra. Vladimir megteszi és ez álltal egy olyan világ...