❤Harminchetedik🖤

1.5K 144 5
                                    

Vladimir pov.
Otthon ültem és a "Gyűrűk ura"–t olvastam, amikor hirtelen halk kopogás hallatszott az ajtóm irányából. Odamentem és kinyitottam, Igor állt az ajtóban. Nem mentem ki, de nem is engedtem be őt.
– Mit keresel itt? – kérdeztem felvont szemöldökkel.
– Látni akartalak. – sóhajtott fel.
– Értem. Gondolom a kezdetek óta tudod, hogy hol lakok. – mondtam rá nézve, mire lehajtotta a fejét. Tehát igen.
– Csak azért jöttél ide, hogy láss? – kérdeztem kicsit hevesebben dobogó szívvel.
– Részben. Beszélhetnénk? Kérlek! – nézett rám könyörögve, mire félve, de beengedtem őt. Leültünk az asztalhoz és csináltam két teát.
– Miről akarsz beszélni? – kérdeztem miközben elé tettem a teát és leültem szembe vele.
– Rólad, rólam, mindkettőnkről. Vladimir, tudom, hogy eddig nem ezt mondtam, de mostmár így érzek. Nem lennék képes nélküled élni. – mondta komolyan a szembe nézve, majd kortyolt a teából.
– Mi lesz Lewis—el? Tudom, hogy nélküle sem akartál élni. – pillantottam rá miután én is ittam a teából.
– Tovább léptem. Tegnap meglátogattam a sírját és elbúcsúztam tőle, igaz nem örökre, de megtettem. Sosem fogom tudni elfelejteni őt. – motyogta.
– Nem is kérlek, hogy elfelejtsd őt. Ám ami köztünk történt...amikor....azt tetted! Valami összeomlott bennem. Összetörted a szívemet, a furcsa az, hogy ennek ellenére ez a szív még mindig érted dobog. – mondtam sóhajtva, mire felcsillant a szeme.
– Tényleg? – kérdezte reménykedő hangon.
– Igen. Tudom, hogy bánod és már megbocsájtottam neked, csak nem tudom elfelejteni. – motyogtam mire kissé félve, de megérintette a kezemet.
– Tudom. Én...szeretném bebizonyítani neked, hogy méltó vagyok a szerelmedre! Hogy kezdjem el? – kérdezte csillogó szemmel, mire felálltam és oda ültem mellé, majd gyengéden hozzá bújtam és a vállára hajtottam a fejemet. Mintha tudta volna, hogy mit akarok, szorosan vont magához, aztán én felemeltem a fejemet és mélyen a szemébe néztem.
– Kezd azzal, hogy megcsókolsz. – suttogtam csillogó szemmel, mire először nagyon meglepődött, de aztán óvatosan megérintette az arcomat a kezével, és lágyan megcsókolt. Semmi erőszak, semmi vágy nem volt ebben a csókban, csak mély, színtiszta érzelmek. Pár héttel ezelőtt a közelségét se viseltem volna el, most pedig arra kértem, hogy megcsókoljon. A végén egyikünk se tudott megszólalni, csak öleltük egymást. Lehet, hogy ostoba vagyok, de az is lehet, hogy jó döntést hoztam, amikor megbocsájtottam neki. Ezt mostmár az időnek kell eldöntenie.

Date or Hate (Befejezett)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt