25.bölüm**

119 4 3
                                    

                                                               Ada;)
Sevgilisi demek siz durun bakalım. Bana artistlik yapmak neymiş gösterecem size. Anadolu kolejinde Batının kavga ettiği tipler vardı onların yanına gidip iş birliği yapmam gerekiyor diye düşünerek hemen yanlarına gittim.
-Meriç; ne istiyorsun lan.
- istediğim tek şey Batın ve Hazal ın yenilgisi
-Meriç; oo Batın sana da mı yol verdi? Siz kızlar yenilgiyi neden kabul etmiyorsunuz?
- kes şimdi bana yardım edecek misin?
-Meriç; bizde şarkı yarışmasındayız
- bu yüzden yanındayım zaten salak biliyorum yarışmada olduğunuzu.
-Meriç; adam gibi konuş kızım seni burda
- tamam tamam geç şimdi laflarımı
-Meriç; ne istiyorsun?
- yarışma sizin okulda olacakmış hile veya mikrofon sesi kesilsin ne bileyim yap işte bir şey
-Meriç; rezil olsun yeter diyorsun yani.
-Aynen öyle
-Meriç; tamam hallederiz sıkıntı yok.
- iyi o zaman göreyim seni
-Meriç; bizim buradan çıkarımız ne olacak peki güzelim?
- yarışmayı kazanman için fırsat işte.
-Meriç; zaten kazanacaz ister olsun ister olmasınlar.
- tamam ne istiyorsun?
-Meriç; bilmem
- boş boş sırıtması canımı sıkmaya başlamıştı. İster yap ister yapma aksi halde kendi işimi kendim görürüm.
-Meriç; tamam kızım sakin ol. Sen bize bırak
- iyi o zaman diyerek çekip gittim o iğrenç okuldan.

                                             Hazal Karahan:)
Heyecandan yine tutulmuştuk.
-Ömer; oğlum bir sakin olun ya vallaha katılmamama rağmen sizden heyecanlıyım
-Barış; ulan bizden heyecanlıysan niye sakin olun diyorsun?
-Batın; tamam ya abi böyle şey yapmayın.
-Barış; ney yapmayalım?
-Batın; şey işte.
-Biliyorum hepimiz de heyecanlıyız çünkü başka bir okulda kendimizi gösterecez ama sakin olmak zorundayız. Yapacak bir şey yok diyerek motive etme gereğinde bulundum.
-Batın; sen ne güzel motive ediyorsun bizi
Sağ ol canım diyerek sırıttım.
-Ömer; ıyy yılışıksınız
-Barış; Abi bari sen öv beni bana da güzel söz söyle
-Ömer; kes lan boş yapma
-Barış; al işte bizi öven bir sevgilimiz bile yok.
-Batın; bulalım sana
-Barış; bul abi ya çok yalnızım
Bu lafları o kadar komikti ki ama maalesef bölmek zorundaydım. Onu bunu geçinde artık hazır olsak iyi olur.
-Batın: aynen hadi hoca nın yanına.
Sınıf öğretmenimiz Defne hoca bize eşlik edecek olan baş öğretmendi müdürümüz de yanımıza gelerek otobüslere bindirdi bizi
10 dakika geçti geçmedi okulun önüne varmıştık. Kocaman harflerle ANADOLU KOLEJİ yazan bu uyuz okula daha girmeden canım sıkılmıştı bile.
-Müdür; hadi çocuklar göreyim sizi.
-Barış; siz hiç merak etmeyin hocam koparacaz sahneyi.
-Müdür; hadi o zaman inelim.
Öyle havalı bir şekilde indik ki bizim okuldakiler tezahürat yapmaya başlamışlardı bile. Tabii bu okulun öğrencileride bize malmışız gibi bakıyorlardı.

Galiba yine en son çıkacaktık diye düşünürken BAHAKUBA grubunu sahneye davet ediyoruz diye ses duyduk ve evet başlardaymışız sakin olun halledecez diye ilerilemeye başladık.

Barış sopalara vurduktan sonra şarkıya giriş yaptım ve çok güçlü bir şekilde bastırarak söyledim ortaya gelince sustum çünkü Batın ın sırasıydı. Oda çok iyi bir şekilde yorumlayınca ortada hep beraber bağırarak söyledik gitar ve bateri gerçekten fena eşlik edip uyum sağlıyordu her şey çok güzel giderken birden sesim kesildi Batın çaktırmadan devam ederken onunda sesi gitti bu sefer Barış aldırış etmeden baterinin önündeki bizden bağımsız olan mikrofon ile şarkıya devam etti. Bizde çaktırmadan dans etmeye başladık Barışın yorulduğu o kadar belliydi ki Kuzey çaktırmadan yanına giderek eşlik edip sesi bastırdı bizde arkadan vokal olarak eşlik edince az önce ki performanstan daha güzel bir performans yakaladık o esnada o mikrofon da gidince mecbur şarkıyı yarıda bırakıp çaktırmadan huuuu diye bitirdik ve gerçekten şarkı bozulmamış ve bir o kadar da iyi olmuştu.
Barışın gözlerinin dolduğunu görünce şşş sakin ol diyerek yanına gidip elinden tutarak yanıma gelmesini sağladım BAHAKUBA diye bağırarak eğilip selam verdik. Alkışlar eşliğinde çıktıktan sonra;
-Batın; mikrofonlarda sorun var sanırım? Ama helal olsun sana Barış bizi sen kurtardın.
-Barış; çok zoruma gitti o kadar çalıştınız benim ses zaten berbat
-Hayır hayır çok iyiydin.
-Batın; övün demiyor muydun? Al işte övüyoruz.
-Barış; bu şekilde değil abi ya özel bir okuldayız ve büyük bir konsept bu nasıl mikrofon bozulur?
-Batın; bilmem gelin diğerlerini izleyelim eğer onlarda da sorun olmazsa o zaman şüphelenebiliriz.
Hepimiz onay vererek seyirci koltuklarına kurulduk.

Bu izlediğimiz kaçıncı yarışmacı ama hiçbirinde arıza olmadı kesinlikle bu işte bir hile vardı.
-Barış; hocaya söylemeliyiz
-Batın; bırak lan şimdi hocayı
Ne yapacaz peki?
-Batın; bir dakika bekleyin geliyorum
Diyerek yanımızdan ayrıldı.
-Kuzey; merak etmeyin anlarız şimdi.
10 dakika sonra Batın yanımıza gelerek benimle gelin deyip ilerledi.

Merhaba ben Enes diye bir ses duyunca Barışın arkasından bir odaya girdim.
-Batın; ortaokuldan arkadaşım bize kamera kayıtlarını gösterecek daha doğrusu yardım edecek yürü kardeşim bir an önce görelim şu kayıtları.
-Enes; gelin bakalım
Okul o kadar büyüktü ki labirentteymişim gibi hissediyordum. 2. Kata çıkınca en köşede solda bir kapı vardı Enes oraya girerek;
-Enes; Kayıtlar burada gelin
Hemen içeri girip bilgisayar başına oturduk.
-Enes; çabuk olmak zorundayız biri yakalarsa başımız belaya girecek.
-Batın; tamam sakin olun hemen bakıp çıkacaz.
-Enes; Batın
-Batın; ne oldu?
-Enes; kayıtlar yok.
-Batın; nasıl yok
-Enes; bas baya yok işte büyük ihtimalle almış veya silmişler.
-Batın; yani tedirgin olabiliriz.
-Enes; bana soracak olursanız bunu yapanı bulmak zor değil.
-Barış; aynen abi ya Serhat ın köpeği Meriç kesin oda var yarışmada
-Enes; aynen öyle
-Batın; bende ilk ondan şüphelendim ama emin değiliz kesin bir şey diyemeyiz
-Enes; abi Meriç'in babası bu okulun büyük babalarından ortak gibi bir şey onun buraya girip çıkması kadar yaptığı daha rahat bir şey kesinlikle yoktur.
-Batın; ama neden böyle bir şey yapsın ki? O bizimle uğraşmazdı ne oldu da...
Belki yalnız değildir. Diye soru attım ortaya
-Kuzey; Buda bir ihtimal
-Batın; anlamanın başka yolu yok mu lan.
-Enes; siz şimdi gidin abi. Eğer finale çıkarsanız kayıt odasını takip edecem kim giriyor? Kim çıkıyor? Bakacam şimdi hiçbir şey olmamış gibi takılın ve gözünüzü dört açın ne olur? Ne olmaz?
-Batın; tamam sağ ol Enes. Hadi yürüyün gidelim
Hemen Batın ın arkasından ilerlemeye devam ettim. Umarım bunun arkasından da tanıdık biri çıkmaz.

-Sunucu; Sonucu açıklamak üzere sayın müdürümü sahneye davet ediyorum.
Hepimiz çok heyecanlıydık söyle be artık hadi.
-Müdür; canım öğrencilerim öncelikle hepiniz hoş geldiniz elenen arkadaşlar elbet olacak ama üzülmemelerini umuyorum. Sesiniz kötü değil sadece en iyisini arıyoruz ve evet finale kalmak için 2 Özel okulu seçmemiz gerekiyor ancak yarışma bizim okulda olduğu için sadece 1 okul seçecez ve kendi okulumuzla karşılaştıracaz.
1.okul...
-Barış; ulan ben bu müdürü döverim.
Sus bir dakika ya
-Batın; sus lan
-Müdür; 1. Okul Özel Saruhan koleji
Kulaklarımız doğru mu duydu biz mi? Huuuuuuu huuuuu biz kazandık diye bağırınca bütün sahne ayağı kalktı.
-Müdür; sizin sıranızda teknik bir arıza olmasına rağmen çok iyi yönettiniz arkadaşlar bu yüzden FİNALDESİNİZ
Batına sarılıp öyle zıpladım ki oda benimle beraber zıplıyordu.
-Barış; lan banada sarılın lan.
Gel diyerek Kuzeyi yanıma alıp dörtlü BAHAKUBA sarılışı yaptık ve evet biz iyi bir gruptuk ve finale gerek yok biz her yerde hep bir adım önde olarak her zaman ŞAMPİYONUZ

KARANLIKTAN DOĞAN IŞIK  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin