Část 19

4.3K 125 14
                                    

,,Bylo mi s tebou krásně." usmála jsem se na Nika, když se ráno oblékal.

,,Bylo nám spolu krásně." opravil mě. ,,Ani nevíš, jak jsem šťastnej."

,,Že odcházíš?" rýpla jsem.

Protočil očima. ,,Že je to mezi námi fajn." 

,,To i já." přikývl jsem. Přitáhl si mě do objetí a nasál vůni mých vlasů. Bradu si roztomile opřel o moji hlavu a pořádně mě mačkal.

,,Příští pátek máme koncert v Olomouci, tak jsem se chtěl zeptat, jestli nepojedeš s náma." zeptal se z ničeho nic. Zaskočilo mě to, jelikož jsem měla pořád v hlavě domněnku, že součástí koncertování je i spaní s náhodnýma holkama.

,,Příští pátek máme firemní akci." vzpomněla jsem si. ,,Myslím, že jsem pozvánku posílala i vám." podotkla jsem.

,,Jo, jsme tam pozvaný." přikývl. ,,Musíš tam?" zakňučel.

,,Musím, Domi, je to součást mojí práce."

,,Hm, tak snad to bez tebe zvládnu." vydechl a dal mi pusu na čelo.

,,Myslím, že si nějak poradíš." mrkla jsem na něj a za lem mikiny ho přitáhla k sobě a přisála jsem se mu na rty. Spolupracoval. Ruce pomalu sjížděly na můj zadek, který dravě zmáčkl.

,,Fakt musím jít." zamrčel. ,,Netrap mě." dodal se smíchem.

,,Napíšeš?" zeptala jsem se ho.

,,Víš, že holkám nepíšu." odpověděl mi. Au. Takže do postele fajn a už mi nenapíše? Slzy se mi nahrnuly do očí. Obul si boty a dal se na odchod. Slzy mi začaly téct po tvářích.

,,Aha." prskla jsem. Nik se ve dveřích otočil a sjel mě pohledem.

,,Ty pláčeš?" zhrozil se. Udělal pár kroků a přitiskl si mě na hruď. ,,Dělal jsem si prdel Lauro, samozřejmě že ti napíšu."

,,Fakt?" posmrkla jsem.

,,Bože ty seš tak roztomilá." řekl a ohrnul ret. Pohladil mě po vlasech a přitáhl si mě do polibku. ,,Jsem strašně šťastnej, že jsi mi dala něco jako druhou šanci. Že je to teď fajn. Myslíš, že jsem takovej kretén, že bych se neozval?" začal. ,,Už na schodech o patro níž bych ti psal, že mi chybíš a chci být zase s tebou."

,,Mám tě ráda, Domi." vydechla jsem mu do hrudi. ,,Promiň, že dělám scény."

,,Aspoň jde vidět, že ti na mě záleží." zaculil se. Egoista. ,,Dlouho se ke mně žádná holka takhle nechovala."

,,Možná proto, že ses ke všem choval jako k děvkám." podotkla jsem. Dominik se uchechtl.

,,Asi na tom něco bude." souhlasil. ,,Ale když ony to děvky byly."

,,Radši to se mnou vůbec nerozebírej, jo?" zamrčela jsem.

,,Žárlíš?" přimhouřil oči a roztomile se pousmál.

,,Ne." odsekla jsem. Dominik se na mě pochybovačně podíval a zasmál se. ,,Fajn, možná trošku." zamumlala jsem a zabořila jsem mu hlavu do hrudi.

Nadzvedl mi hlavu tak, abych mu viděla do očí. ,,Žádná holka na tebe nemá."

,,Tohle na ostatní funguje?" utahovala jsem si z něj.

,,Přestaaaaaň." zasmál se. ,,Můžu přijít večer?"

,,Hm, snad nebudu mít nic lepšího na práci."

,,Pa." líbl mě na čelo.

,,Pa." usmála jsem se, když jsem pozorovala jeho záda mizící na schodech.

Dopoledne jsem využila k úklidu bytu, který už jsem poměrně dlouho nedělala. Pak jsem si uvařila oběd a zkoukla jsem pár dílů seriálu na Netflixu. Kdykoliv jsem procházela kolem jednoho ze zrcadel, které doma mám, přichytila jsem sama sebe, jak se debilně uculuju a usmívám. Ze sledování seriálu mě vyrušil až telefon ohlašující nově příchozí zprávu.

Nik.

Stihla jsi to pokazit ještě než to mezi námi pořádně začalo.

Vypadni - ff Nik Tendo [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat