,,Dominiku?" promluvila jsem do tmy. Byla jsem nalepená na pravém okraji postele a znepokojovalo mě jeho tělo nalepené na tom mém.
,,Ano, zlato?" vydechl skoro až šeptem do mých zad, na kterých prstem kreslil kroužky.
,,Mám takový pocit, že jsi překročil hranici a jsi v mé osobní zóně." zavrčela jsem. Cítila jsem se divně.
,,Moje osobní zóna je po celý posteli." mlaskl si spokojeně.
Otočila jsem se k němu čelem a díky mírnému světlu pouličních lamp, které procházelo škvírkami mezi žaluziemi, mohl vidět můj nasraný výraz. Naše obličeje byly strašně blízko. Hrudě se dotýkaly. ,,Něco jsme si řekli." řekla jsem. ,,Každý máme svůj okraj postele."
,,To jsi řekla ty." mrkl na mě. Jeho hlas byl hravý, ale já mu rozhodně nedám to, co chce.
,,Domi." povzdechla jsem si. ,,Kdybys neudělal to, co jsi udělal, jsem tu s tebou takhle moc ráda."
,,Ale..." chtěl něco namítnout.
,,Ale udělal jsi to." řekla jsem vyrovnaně. ,,Prostě jsem si v hlavě řekla, ok, můžeme být kamarádi." pokračovala jsem. ,,I když mě bolí představa tebe a jiné holky."
,,Protože ke mně něco cítíš." šeptl mi do tváře a zastrčil pramínek vlasů za ucho.
,,Jo, vždyť to víš, ale já nechci být součástí toho, jakým způsobem to v životě vedeš." přiznala jsem. ,,Mně by to strašně ubližovalo a proč bych se dobrovolně vystavovala něčemu takovému." položila nakonec jsem spíš řečnickou otázku.
,,Dej mi nějaký čas a dokážu ti, že se pro tebe změním."
,,Zkusit to můžeš, ale nezaručuju ti happy end." řekla jsem upřímně. ,,A teď už dobrou noc."
,,Dobrou." otočila jsem se na druhý bok a pohled zabodla do tmy. Dominikova paže se obtočila kolem mého pasu a přitáhl si mě k sobě tak těsno, že by se mezi nás nevešel už ani list papíru. Nezmar.
Ráno mě probudil pohyb vedle mě. Rozlepila jsem oči, promnula si je a viděla do půl těla nahého Dominika, hrabat se ve skříni. ,,Dobré ráno." zachraptěla jsem.
Otočil se na mě a pousmál se. ,,Dobrý, chceš snídani?"
,,Asi ne, spíš jestli bys mi půjčil telefon, abych zavolala do práce, že nepřijdu?"
,,To už jsem udělal...Taky jsem domluvil zámečníka, který ti otevře ten byt, přijde ve 12." mluvil. ,,A taky jsem byl v pekárně pro čerstvý pečivo." dodal. ,,Takže opakuji otázku, dáš si snídani?" zazubil se.
Přeměřila jsem ho pohledem a zapřela se o lokty, abych na něj líp viděla. Pro moji smůlu si už stihl obléct triko. ,,Co na to říkala Katarina?" zeptala jsem se trochu vystrašeně.
,,Že si to s tebou vyřídí."
,,Bezva." vydechla jsem. ,,Zabije mě." plácla jsem sebou zpátky do lehu a obličej dala do dlaní.
,,Neeee." protáhl a zbavil mě obav. ,,Brala to s humorem."
,,Fakt?"
Přikývl. ,,Jen si to odpracuješ, prý."
,,Fajn." sedla jsem si a nohy přehodila přes okraj postele. ,,Teď když vím, že jsem nepřišla o práci..." odmlčela jsem se. ,,Bych si dala tu snídani." zazubila jsem se.
Nik se nade mnou zasmál a zakroutil hlavou. ,,Kdyby náš vztah byl tak jednoduchej, jako je tvůj vztah s jídlem, tak je to pohádka."
,,Já to těžší nedělám." mrkla jsem na něj. ,,Můžu si dát před snídaní sprchu?"
,,Koupelna víš kde je, ručník si vem ve skříňce a kdybys potřebovala společnost, o někom bych věděl." zasmál se a vyplázl na mě jazyk.
,,Myslím, že to zvládnu sama." přikývla jsem.
V koupelně jsem se pro jistotu zamkla, jelikož je mi úplně jasné, že by za mnou dolezl. Rychle jsem se umyla a zabalená v ručníku došla do kuchyně.
,,Jsi se nám nepochlubil, Niku, že tu máš Lauru." vykřikl Kuba. Snad všichni z Milion + seděli nasáčkovaní na sedačce a zírali na mě. Byla jsem rudá až na prdeli. Instinktivně jsem si ručník vytáhla výš a sklopila pohled.
,,Se musela jít umýt, byla úplně vyřízená." uchechtl se Nik. Kluci s ním. Protočila jsem nad ním očima. Pohled mi sklouzl na Hasana, který, když se naše oči střetly, odvrátil pohled pryč. Byl smutný.
,,To sis asi spletl s tou, se kterou jsi tu natruc chrápal včera odpoledne, protože jsem šla do fitka, ne?" mrkla jsem na něj.
,,Čo?" zeptal se Dan.
,,Pak jsem si kvůli němu zabouchla dveře od bytu..." pokračovala jsem. ,,A proto jsem teď vylezla z jeho sprchy a stojím tu před váma skoro nahá."
,,Nám by ani nevadilo, kdyby jsi byla úplně nahá." mrkl laškovně Kuba. Se smíchem jsem nad ním pokroutila hlavou.
,,Mně by to asi trochu vadilo."
,,Nechceš se jít třeba obléct? Nebo si tu pak ty jejich sliny vytřeš sama." prskl Dominik nepříjemně.
,,Nežárli." vyplázla jsem na něj jazyk.
,,Já?" zvedl obočí dramaticky. ,,To fak ne."
ČTEŠ
Vypadni - ff Nik Tendo [CZ]
FanfictionVšichni ho znají jako chladného, drzého a arogantního. Ona je pravý opak. Vypadne z jejího života stejně tak nečekaně, jako do něj vpadl?