Děláš dneska něco?
Přečetla jsem si zprávu od Nika. Seděla jsem v kanceláři a dodělávala práci z úterka, kdy jsem si zabouchla ty klíče. Už jsem toho měla plné zuby a těšila jsem se domů, až si vlezu do vany a budu mít klid.
Jsem dneska dýl v práci, proč?
Odepsala jsem.
V kolik skončíš? Nahráváme dneska s klukama ve studiu, tak jsem tě chtěl vytáhnout ven.
Přišla mi odpověď.
Dneska asi ne, mám toho dost. Chci klid.
To nebyla otázka, vyzvednu tě v 7.
Protočila jsem nad jeho zprávou oči. Klasickej panovačnej Nik. Práci jsem dodělala o půl šesté, doma jsem povečeřela, skočila rychle do sprchy, nasoukala jsem se do riflí a krátké mikiny, sepla jsem si vlasy do copu, lehce jsem si upravila makeup a byla jsem akorát na čas hotová. Ozval se zvonek.
Rozrazila jsem dveře a místo pozdravu jsem Dominika přivítala větou: ,,Promiň, že vypadám takhle, ale trochu jsem nestíhala."
Tak vteřinu na mě zaraženě zíral, ale pak se rozesmál. ,,Ty seš jeblá." pokroutil nade mnou hlavou. ,,Vždyť jsi krásná."
,,Mám mikinu a cop." začala jsem vyjmenovávat všechny věci, se kterými nejsem spokojená.
,,Jdem do studia, ne na fashion week do Milána." zakroutil očima. ,,A navíc, mně se takhle líbíš nejvíc. Jsi krásná jakkoliv, ale takhle...jsi to prostě ty." skoro se až zakoktal a celý tento lichotící monolog zakončil okouzlujícím úsměvem, ze kterého by šla každá do kolen.
,,Díky." usmála jsem se ostýchavě. Upřímně, nejsem moc zvyklá přijímat komplimenty.
Vzala jsem do ruky mobil, klíče hodila do kapsy a vyrazili jsme. ,,Zahrajem si hru?" vyrušil mě z přemýšlení po chvilce, co jsme vyjeli od naší bytovky.
,,Hru?"
,,Abychom zkrátili čas."
,,Cesta do studia trvá 10 minut." nechápala jsem.
,,Hm." poškrábal se na zátylku. ,,Možná jedem trochu dál."
,,Co?" vykulila jsem na něj oči při představě, jak hrozně dneska vypadám.
,,Jedem do Prahy."
,,To si děláš prdel?" vykřikla jsem hystericky. ,,Podívej se na mě, jak vypadám. Vždyť jsem oblečená skoro jak na doma."
Dominik se bavil. Smál se. ,,Kdy prostě pochopíš, že nepotřebuješ makeup nebo bůhví jaký oblečení k tomu, abys byla krásná? Jsi nejhezčí holka, kterou jsem kdy potkal, tak toho nech." mluvil na mě přesvědčivým tónem, přičemž mě hladil po stehně.
,,Tak to kecáš." namítla jsem.
,,Už mlč." zasmál se. Zvedla jsem ruce do obranného gesta a dál nic neříkala. ,,Teď ta hra."
,,No?" přesměrovala jsem na něj pohled. Moc nadšená jsem z toho nebyla, chtěla jsem si dopřát aspoň chvilku klidu. Ale on mi ji nedopřál.
,,Každej se toho druhého zeptáme na pět otázek a musíme na ně odpovědět, ať jsou jakýkoliv."
,,Kolik, že ti je? 14?" popíchla jsem ho.
,,Začínám." vykřikl nadšeně ignorujíc moji narážku.
,,No, pro mě za mě."
,,Kdy jsi měla první sex?" zeptal se.
Vykulila jsem na něj oči. ,,To je fakt to první, co tě ohledně mě zajímá?" rozhodila jsem rukama. Trochu se mě to dotklo.
,,Byla jsi jedna z nejlepších holek, co jsem kdy v posteli měl. A přitom vypadáš tak...slušně." začal. ,,Tak mě to prostě zajímá."
,,Dostala jsem ho od mého kluka k patnáctinám." uchechtla jsem se ironicky.
,,Cože?"
,,Chodila jsem se starším klukem, bylo mu 19." rozpovídala jsem se. ,,Čekal na moje patnáctiny, až nebudu pod zákonem, vyspal se se mnou a odkopl mě." řekla jsem. ,,Konec story."
,,To mě...mrzí." usmál se na mě smutně.
,,A proč by mělo?" nechápala jsem. ,,Vždyť ty tohle děláš taky."
,,Teď se cítím blbě." přiznal.
,,To bys měl." přitakala jsem popravdě. ,,Teď moje otázka."
,,Ptej se."
,,Proč se k holkám chováš tím tvým způsobem?"
,,Myslíš, proč se nevážu?" ujistil se. Přikývla jsem. ,,Chodil jsem s jednou holkou, jmenovala se Veruna, tvrdila mi, že je s jedním kokotem jenom kamarádka. Ale trávili spolu dost času, byla s ním snad víc než se mnou, pak jsem je spolu našel v posteli u mě doma." procedil mezi zuby. Instinktivně víc stiskl řadící páku. Ruku jsem mu pohladila. ,,Od té doby holkám nevěřím, zklamala mě holka, které jsem dával všechno. Jak vím, že tohle neudělá další?"
,,Tak proč to zkoušíš se mnou?" zeptala jsem se se zájmem, ale zároveň nechápajíc.
,,To je další otázka?" zasmál se.
,,Dejme tomu, že jo."
,,Protože ty jsi jiná. Od začátku ses ke mně chovala jinak." usmál se na mě. ,,Tobě věřím, tak nějak přirozeně. Jo, dělám žárlivý scény, ale to proto, že chci, abys byla moje." Naklonila jsem se k němu a dala mu pusu na líčko.
,,Jsi na řadě." mrkla jsem na něj.
,,Co sis o mně myslela, když jsi mě viděla poprvé?"
,,Potřebuješ pohladit ego?" uchechtla jsem se.
,,Možná." zazubil se.
,,Že seš hovado, drzý hovado, ale zároveň jsi mi přišel hrozně sexy." přiznala jsem a hned když jsem to dořekla, dala jsem hlavu do dlaní. ,,Fakt jsem ti to řekla?" mrkla jsem se na něj škvírkou mezi prsty. Sundal mi ruce z obličeje a pohladil mě po tváři.
Sjel z cesty a odstavil auto u malého lesíku. ,,Co to děláme?" přimhouřila jsem podezřívavě oči a rozhlédla jsem se kolem. Nikde nic. Všude tma.
,,Takže sexy, říkáš." zasmál se. Nahl se ke mně a přisál se mi na rty. Odepla jsem si pás a sedla si na něj obkročmo. Jeho ruce mi zajely pod triko a já mu lehce tahala za vlasy.
,,Jsi..." chtěl něco říct, ale já ho přerušila polibkem.
,,Teď drž hubu, jen mě ošukej." zavzdychala jsem, když mi začal dravě mačkat zadek.
,,Cos to řekla?" odtáhl se překvapeně.
,,Slyšels."
ČTEŠ
Vypadni - ff Nik Tendo [CZ]
FanficVšichni ho znají jako chladného, drzého a arogantního. Ona je pravý opak. Vypadne z jejího života stejně tak nečekaně, jako do něj vpadl?