Pohled Dominika
Seděli jsme u večeře a já na sobě neustále cítil pohled Lauřiny sestry. Laura byla uvolněná a rozdávala úsměvy na všechny strany, jelikož nečekala, že mě její rodiče přivítají takhle vřele. Díky tomu si naštěstí nevšimla veškerých těch Biančiných signálů. ,,Jak dlouho spolu vlastně chodíte?" zeptala se ironicky, možná až jízlivě.
,,Dva měsíce." odpověděla hrdě Laura a já se na ni zazubil. Naklonila se ke mně a obdarovala mě polibkem na tvář. Bianca po mně střelila pohledem a napila se vody.
,,A měl jsi už nějaký vážnější vztah, Dominiku?" zeptal se zájmem Kryštof. ,,Nezlob se, ale na první pohled nevypadáš jako nějaký vzorňák a nechci, aby měla Laura za měsíc zlomené srdce." dodal upřímně. Bianca se uchechtla.
Očima jsem se spojil s těmi jejími, snažil se jí naznačit ať si nezahrává a poté jsem sklopil pohled na svoje ruce spojené na klíně. Byl jsem totálně nervózní a cítil jsem se hrozně skrz obě dvě. Ale samozřejmě hlavně Lauru. ,,Co je?" zeptala se naštvaným tónem Laura směrem k její sestře.
,,Ehm nic, promiň." zakašlala. ,,Jen že Dominik fakt nevypadá jako vzorňák." řekla a snažila se smát. Bože ta je tupá. Srala mě její přítomnost. Nečekal jsem, že mě takhle doběhne moje temná minulost. Dost blízká minulost. Jsem debil.
,,Mohl bych si, prosím, skočit na záchod?" zeptal jsem se trochu s ostychem. Normálně bych se zeptal kde máte hajzl? Ale snažím se udělat dojem, chápete.
,,Jo, jasně." usmála se na mě Laura. ,,Ukážu ti, kde to je." řekla a začala vstávat.
,,Ne." vyhrkla Bianca. Všichni jsme na ni vyvalili oči, já obzvlášť. ,,Chtěla jsem říct..." začala. ,,Ještě nemáš dojezeno a já jestli se nebudete zlobit, půjdu k sobě, mám ještě dělat úkol na děják." řekla. ,,Tak ti po cestě ukážu, kde máme záchod." zasmála se. O co se doprdele snaží?
,,Jsi hodná." usmála se na ni vděčně Laura a dala si do úst další sousto. Nepřišlo jí to divné, protože nic neví. A doufám, že ani nebude.
Docela vyplašeně jsem vstal a následoval Biancu. Zastavila se před dveřmi od koupelny a prudce se na mě otočila. Tak prudce, že mi vrazila do hrudi. ,,Jak počítám, tak počítám..." začala jízlivě. ,,Jestli jsi se ségrou 2 měsíce a se mnou jsi spal 3 týdny zpět..."
,,Tiše." napomenul jsem jí.
,,Copak, máš strach, že se to Laura dozví?" vysmála se mi.
,,Hej, ok, jsem kokot, dobře." začal jsem. ,,Ale hlavně mlč."
,,A to ses nebál, když jsi mě šukal v té backstage?" mluvila takovým tónem, že kdyby byla kluk, tak jí rozhodně vrazím. ,,Ode mě se nic nedozví, ale nezapomeň, že lež má krátké nohy." mrkla na mě ironicky.
,,Nemá se to jak dozvědět, pokud něco necekneš ty."
,,Může něco ceknout třeba Hasan, který nás nachytal." řekla důležitě.
,,S ním si to zařídím sám, ale co chceš ty?"
,,Chci Hasana." řekla okamžitě. ,,Chci do vaší party a chci s váma jezdit na koncerty."
Uchechtl jsem se. Jak moc dětské a vypočítávé tohle je? Bianca je naprostý opak Laury. Totální. ,,Pozvu tě na nějakou milion+ party, ale jestli bude chtít Hasan tebe, to zařídit nedokážu." zasmál jsem se a mykl rameny. Ta holka mě srala jako nikdo na světě.
,,Fajn, domluveno." přikývla. ,,A ještě jedna věc?"
,,Hm?"
,,Většího sráče než jsi ty, jsem v životě nepotkala." prskla. ,,Zachoval ses hnusně ke mně..." řekla. ,,Víš cos mi řekl za větu, když jsme se loučili?" Zakroutil jsem záporně hlavou. Byl jsem zhulený, jak bych si to mohl pamatovat?! ,,Že mi zavoláš."
Rozesmál jsem se. ,,Jak můžete této frázi všechny tak slepě věřit?"
,,Chováš se jak čurák." vyjekla. ,,Nejradši bych se teď sebrala a všechno Lauře řekla."
,,Co bys mi nejradši řekla?" objevila se vedle nás Laura. Jako blesk z čistého nebe. Je to v hajzlu.
ČTEŠ
Vypadni - ff Nik Tendo [CZ]
FanfictionVšichni ho znají jako chladného, drzého a arogantního. Ona je pravý opak. Vypadne z jejího života stejně tak nečekaně, jako do něj vpadl?