Část 24

4K 119 13
                                    

Den utekl jako voda, zámečník mi otevřel, doma jsem trochu poklidila a teď jsem na cestě do fitka. Dominik to neví. Zase by dělal cirkus.

Když jsem dorazila, Adama, toho trenéra, jsem si hned při vstupu všimla. On mě taky, tak na mě s úsměvem mávl. V šatně jsem se převlékla a pak se vydala za ním. ,,Ahoj." usmála jsem se na něj mile.

,,Ahoj." odpověděl mi na pozdrav. ,,Sluší ti to."

,,Díky." uculila jsem se.

Adam se pomalu rozešel, já šla po jeho boku, ke strojům a zhruba mi vysvětlil, co všechno mě dneska čeká. ,,Lauro?" ozvalo se za mnou. Prudce jsem se otočila. Známý hlas. Sheen v celé své kráse.

,,Viktore?" oslovila jsem ho překvapeně. ,,Co tu děláš?"

Uchechtl se. ,,Jsem ve fitku...cvičím?"

,,Hm, jasně." zasmála jsem se trapně. ,,Jo promiň." vzpamatovala jsem se. ,,Viktore, tohle je Adam. Adame, tohle je Viktor."

,,Sheen." dodal Adam. ,,Párkrát jsem tě tu už viděl." řekl. Podali si ruku.

,,Je to možný." mykl Viktor nezaujatě rameny. ,,Občas sem chodím."

,,Jak se vy dva znáte?" zeptal se Adam bezostyšně a kmital pohledem mezi mnou a Viktorem.

,,Nooo."

,,Tady Laura tak trochu randí s naším Nikem." zazubil se Viktor a provokativně na mě mrkl.

,,Cože?" zalapal Adam po dechu.

,,Ne, nerandím." protočila jsem očima.

,,To bych do tebe neřekl, že se taháš s feťákama." odplivl naprosto odměřeným tónem hlasu.

Vyvalila jsem na něj oči. ,,Co to meleš?"

,,Hele, tohle asi nebude fungovat." zachraptěl Adam. ,,Měj se hezky, rád jsem tě poznal, ale v tomhle případě s tebou nechci mít nic společného." řekl, obešel mě a odešel. S ústy do O jsem nechápavě hleděla na jeho vzdalující se záda.

,,Chápeš to?" otočila jsem se zaraženě na Viktora.

,,Můžeš být možná i ráda." řekl.

,,Jak to myslíš?"

,,Tohle byl prvotřídní čurák už od pohledu." zasmál se. ,,Navíc Dominik by nepřežil, kdyby sis teď s někým začala."

,,Vždyť jsem s tím klukem byla jednou, dnes poprvé, cvičit." rozhodila jsem rukama. ,,To neznamená, že s ním hned chodím, ne?"

,,Myslím, že to dnes bylo poprvé a dokonce i naposled." neodpustil si poznámku. Vysloužil si za to ode mě ránu pěstí do ramene.

,,Víš, že seš docela osina v zadku?" přeměřila jsem si ho pohledem.

,,Normálně bych řekl..." začal.

,,Nebudeš v mým zadku." mrkla jsem na něj.

Rozesmál se. ,,Jak jsi věděla, co řeknu?"

,,Nějakou takovou narážku by měl i Dominik." odpověděla jsem v momentě. ,,A vy máte všichni do jednoho stejně blbej humor." dodala jsem.

,,Už nás prostě znáš." zazubil se. ,,No nic, tak dáme trénink spolu?" zeptal se.

,,To by šlo." přikývla jsem.

Nakonec jsem s ním, naprosto nečekaně, strávila skvělou hodinu ve fitku. Nasmála jsem se, zjistila jsem, že jsme si docela podobný a vlastně je to fajn kluk. ,,Mohla bych tě o něco poprosit?" Stáli jsme venku před budovou fitness centra a byli pomalu na cestě domů.

,,Mlčíme před Nikem?"

Přikývla jsem. ,,Jo, to přesně jsem chtěla." usmála jsem se vděčně.

,,Můžu ti v něčem poradit?"

,,Jo?" odvětila jsem nejistě a prohrábla si vlasy.

,,Nelži mu."

,,Hm?"

,,Nelži Nikovi." upřesnil. ,,Prostě mu řekni, že jsme byli spolu. Vždyť jsme se náhodně potkali. Pokud spolu máte chodit, musíte k sobě být upřímní."

,,Hele on ke mně taky nebyl upřímnej. Kdyby nebyl blbej a nenechal si od té borky včera udělat cucflek..." zarazila jsem se. ,,To je fuk, kdo vůbec kdy řekl, že já a on spolu budem chodit?"

,,Říkám ti to jako kamarád kamarádce." řekl. ,,Taky jsem ve vztahu nebyl upřímnej, dělal jsem kraviny...a lituju toho."

,,To je mi fakt líto." vydechla jsem. ,,Ale já ti opakuju, že nemám v plánu s ním chodit, když se chová, jak se chová."

,,On teda trvdí něco jiného."

,,Jako co?"

,,Že prý bude dělat všechno pro to, aby jste byli spolu." odpověděl mi. ,,Věř mi, pro mě je kurva divný takhle o Tendovi mluvit, ale je to prostě tak. Asi bych tomu ani nevěřil, kdyby to neřekl přede mnou."

,,Aha." zaskočil mě. ,,Díky, žes mi to řekl." usmála jsem se na něj. ,,Zatím se měj."

,,Ještě jedna věc." přerušil mě, když už jsem se otáčela na patě, že půjdu ke svému autu.

,,Poslouchám."

,,Měla by sis promluvit s Hasanem."

,,Já vím." přikývla. ,,Mám z toho ale trochu strach."

,,Opil se a docela se rozmluvil." začal. ,,Něco k tobě cítí a přijde si, že jsi z něj udělala debila...že jsi mu dávala planý naděje."

,,Ty seš hrozná slepičí prdel." zakroutila jsem nad ním se smíchem hlavou. ,,Co nevíš, nepovíš."

,,Možná." uchechtl se. ,,Ale odkud bys pak měla všechny tyhle informace?"

,,Tak čau a díky." mrkla jsem na něj. On mi pozdrav opětoval a každý jsme se vydali svým směrem.

Dojela jsem domů, povečeřela jsem a flákla sebou na gauč. Zapla jsem si na Netflixu film a projížděla sociální sítě.

Nedalo mi to a napsala jsem Pepovi.

Nemáš zítra čas?

Odpověděl mi docela rychle. A stručně.

Nemám.

Vypadni - ff Nik Tendo [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat