Calin se nenechal a začal se bránit, vrátil ránu Nikovi a ten se svalil k zemi. Ostatní kluci okamžitě zakročili a Calina i Nika, který se rychle zase dostal na nohy, drželi od sebe. ,,Co tady, kurva, nacvičujete?" vyštěkl Kuba držící Nika, který sebou škubal a křičel nadávky na Calina, který ho ještě hecoval.
,,Už dost, doprdele." vyjekla jsem já. Všechny pohledy se přesunuly na mě. ,,Všichni se tu kvůli mně jenom hádáte." šeptla jsem. Slzy se mi začaly koulet po tvářích, a tak jsem instinktivně schovala obličej do dlaní. ,,Pojedu domů." řekla jsem ještě a odebrala se na odchod.
,,Laura." chytl mě jemně Konex za paži. ,,Nie je to tvoja chyba." zakroutil hlavou.
Kolem mého těla se zezadu obmotaly dlouhé ruce a dostala jsem pusu na zátylek. ,,Promiň, jen jsem tě chtěl bránit." vydechl Nik.
Otočila jsem se na něj. ,,Nemusíš se omlouvat." zakroutila jsem hlavou. ,,Zastal ses mě. Děkuju ti." usmála jsem se a líbla ho na rty.
,,A tobě taky." objala jsem Dana.
,,Stejně ale pojedu, asi by to tu nedělalo dobrotu." rozhodla jsem.
,,Lauri, to je blbost. Neudělala jsi nic, všichni jsme pili a taxík z Prahy do Pardubic by tě stál majlant." přišel ke mně Viktor. ,,Odejde někdo jinej." řekl a podíval se na Calina. Ten si uraženě vzal svoje věci, prošel kolem mě s pohledem, který by mohl zabíjet, a dramaticky bouchl s dveřmi.
,,Díky kluci." kuňkla jsem. ,,Já..mrzí mě, že mezi váma dělám spory." přiznala jsem. ,,Rozhádala jsem Nika s Hasanem, pokazím vám písničku..."
,,Klid." usmál se na mě Viktor. ,,Seš naše a spory by byly tak jak tak..." mrkl na mě. ,,Myslíš, že se tohle mezi těma idiotama stalo poprvé?" zeptal se pobaveně a pohodil hlavou směrem k Nikovi. Hasan jen znudeně zvedl pohled, zadíval se na mě a napil se z flašky.
,,Nevím."
,,Ne, nestalo." řekl. ,,Tak si to nedávej za vinu."
,,A Calin je kokot, to tu víme všichni." vložil se do toho Nik. ,,Konečně vypadl. Měl jsem pocit, že mi tady vydýchává kyslík."
,,Taky mám u tebe někdy ten pocit." utrousil Jakub poznámku, které jsme se všichni zasmáli.
,,Moc vám děkuju, že jste se mě zastali a tak." poděkovala jsem a všechny jsem vděčně obdarovala úsměvem.
,,My děkujem, že tě máme." mrkl na mě Viktor. ,,Konečně se tu dá na někoho koukat."
,,Hele zase brzdi, jo?" vložil se do toho Nik, který mě vzal majetnicky kolem ramen a přimáčkl si mě k sobě. ,,Asi půjdem spát, ne?" prohodil spíš řečnickou otázku.
,,Moc u toho neřvěte." ušklíbl se Hasan. Jen jsem si nad jeho poznámkou povzdechla.
,,Dobrou." rozloučili jsme se s Nikem s klukama a vydali se ze studia ven. ,,Kde tu budem spát?" došlo mi.
,,O patro výš máme byt, zlato." odvětil mi Nik a dal mi pusu do vlasů. Chápavě jsem přikývla a dál jsem to nekomentovala.
Došli jsme nahoru do bytu, zuli jsme se a Nik mě ihned zatáhl do jednoho z pokojů. Po sexu, sexu ve sprše a sprše jsme totálně vyčerpaní usnuli. Ráno jsem se vzbudila dřív než Dominik. Byl strašně roztomilý. Jaký paradox když normálně vypadá jak týpek, kterého nedávno propustili z vězení. ,,Zíráš na mě dlouho?" zazubil se na mě, když mě přistihl. Rozlepil oči, protáhl se a dal mi pusu na čelo.
,,Chvilku." přiznala jsem stydlivě. Přitáhl si mě k sobě a mačkal mě tak moc, že jsem skoro nemohla dýchat.
,,Než se půjdem nasnídat, ti chci něco říct." začal po chvilce ticha. Malinko jsem se od něj odtáhla, abych mu viděla do očí. ,,Nevěřil jsem, vlastně jsem si přísahal, že tohle už nikdy žádné holce neřeknu, ale..." zasekl se. ,,Znamenáš pro mě hrozně moc a po tom, co mě zlomila holka, jizvy od lásky na sobě já mám." zasmál se. A já taky, že do svého monologu zapojil slova jeho písničky. ,,Ale ty jsi je nějakým způsobem začala hojit. A dokonce mě měnit." řekl. Mně už pomalu začínaly téct slzy po tvářích, protože to byla jedna z nejhezčích věcí, kterou jsem kdy slyšela. ,,Tak bych byl rád, kdyby jsi mě měnila oficiálně, jako moje holka."
,,Jo." přikývla jsem s úsměvem. Setřela jsem si slzy, vyhoupla se nad něj a políbila ho. ,,Budu."
ČTEŠ
Vypadni - ff Nik Tendo [CZ]
FanficVšichni ho znají jako chladného, drzého a arogantního. Ona je pravý opak. Vypadne z jejího života stejně tak nečekaně, jako do něj vpadl?