Tanıtım

8.6K 363 184
                                    

Öhöm öhöm hikayeye geçmeden önce size bir duyuru yapmam gerektiğine karar verdim,

Hikayenin tüm olayı rose'nin teen mom olmasıyla alakalı. Rose on altı yaşında hamile kalıyor ve eğer siz buna 'iğrenç' vb yorumlar yapacaksanız pek size göre bir hikaye değil.

Eğer rahatsız olacaksanız -ki ne yazık ki dünyada teen mom olup zorlu bir hayat yaşayan bir sürü insan var- şu an geri dönmekte özgürsünüz.

Eğer kaldıysanız da umarım hikayemi seversiniz.

Her neyse iyi okumalar ^•^

Roseanne Park Chaeyoung on altıncı yaşının dördüncü ayında hamile olduğunu öğrenmesiyle yıkılmıştı.

Tutucu ailesi onu evden kovarken gidebileceği tek yer bebeğinin babasının yanı, aynı onun gibi lise öğrencisi olan Jeon Jungkook'un yanıydı.

Jungkook'un ailesi Roseanne'inkine göre biraz farklıydı.

Yaşadıkları boktan kasabanın boktan bir apartmanında ablalarının gözetimi altında altı kardeş yaşıyorlardı.

Ablaları Jisoo, daha yirmi bir yaşında olmasına rağmen dişini tırnağına takıp kardeşlerinin hayatını sürdürmesi için gece gündüz çalışıyordu.

Jisoo'nun bir küçükleri -ki burada iki kişiden bahsediyoruz- Taehyung ve Baekhyun ikiz olmalarına rağmen tamamen zıtlardı. Her anlamda.

Dördüncü çocuk Jungkook'tu. Roseanne'in kalbini bazen küt küt attırıyor, bazen de paramparça ediyordu.

Jungkook'un ardından gelen Yeonjun abilerine göre 'sakindi'.

En son kardeşleri Ryujin ise en fenasıydı. On beş yaşındaki kız tüm dünyayı karşısına alsa galip gelecek gibiydi.

Roseanne bu ailenin yedinci üyesini karnında taşırken ne yapacağını bilmiyordu. Bu karmakarışık evde barınma çabası gelecek kaygılarının bile önüne geçmişti.

Shameless dizisinden esinlenilmiştir.

out of order || rosekook. ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin