-Leszakad a lábam!- nyöszörögtem miközben anyut és aput követtem a hegymászásban. Najo, talán domb, de kibaszottúl úgy tűnik, mintha egy kúrva nagy hegy lenne. A kocsit a "hegy" alján hagytuk, mert miért könnyítenénk meg az életünk? Tököm tele volt, pedig még csak ott se voltunk. Egy baromi nagy házba vagyunk hivatalosak, amihez alapból nem volt kedvem, de ha valaki mondta volna előre, hogy előtte még Rubint Rékásat kell játszanunk az fix, hogy otthon véletlen beleesek a wc-be csakhogy ne kelljen jönnöm. Ruha volt rajtam, amit alapból gyűlőltem és sokkal jobb lett volna otthon Bosszúállók maratont tartani, mint számomra idegen emberek pillantásait elviselni...
-Ne hisztízz már!- mordúlt rám az anyám.
-Mi vagy te medve?- motyogtam
-Hogy mondtad?- szaladt fel a tökéletesen kiszedett szemöldöke. Na, ilyenem se lesz
-Sehogy!- vágtam rá duzzogva miközben még mindig gyalogóltunk felfelé. Sebaj, legalább jó lesz a seggem...
-Nem értem miért kell hisztizned!- jelentette ki. Apukám fülét-farkát behúzta, mert érezte, hogy anyum kezd egyre mérgesebb lenni. Elvigyorodtam egy pillanatra, de gyorsan rendeztem a vonásaim. A duzzogó arckifejezést újra felvéve, hitetlenkedve pillantottam az anyámra.
-Mert szegény Béláékat otthon kellett hagynom. Tudod mennyire magányosak lehetnek? Gonosz vagy- húztam fel az orrom
-A pókokról beszélsz most ugye tudod?- nézett rám miközben felértünk a domb tetejére.
-Azoknak a pókoknak nevünk is van!- duzzogtam tovább
-A sírba viszel egyszer Audrey!-jelentette ki panaszosan, mire szélesen elvigyorodtam. Egy pont nekem! Megálltunk egy barna kapu előtt, majd miután anyu ellenőrizte, hogy jó címhez jöttünk, becsöngetett. Szinte egyből hallottuk a kapú recsegését, ami annyit jelentett, hogy kinyitották a kaput
-Gyere már!- kezdett el anyám befelé húzni, ezzel kizökkentve engem a nyálcsorgatásból. Ekkora házat még életemben nem láttam. Gyorsan le is ellenőriztem, hogy nem folyt-e ki a nyálam, majd egy sóhajjal nyugtáztam, hogy ennyire szerencsétlen azért nem vagyok. Apukámra tekintettem, aki nagyon próbálta elfolytani a nevetését. Amikor leesett, hogy végignézte az előbbi nyálellenőrzésem, jó erősen homlokon csaptam magam. Au, ez tuti piros lesz...
Hogy tetszik eddig?🥺💕
________________________________________
( -_・)ᡕᠵ᠊ᡃ່࡚ࠢ࠘ ⸝່ࠡࠣ᠊߯᠆ࠣ࠘ᡁࠣ࠘᠊᠊ࠢ࠘𐡏
YOU ARE READING
𝙽𝚘𝚠 𝙸 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚘𝚛𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚎𝚜𝚜
RomanceÉppen a hajam igazgattam, amikor hírtelen megcsapott egy mentolos illat, aminek a gazdáját bármikor felismerném. Kyle. Leheletét a nyakamon éreztem, mire az apró szőrszálak, amik testemet borították egyből reagáltak is. Kyle hatalmas kezéivel átkaro...