Miután megbizonyosodtam róla, hogy jól beledörzsöltem a sampont a fejbőrömbe, a vizet megnyitva a zuhanyrózsa segítségével elkezdtem leöblíteni a sampont. Utálok hajat mosni. Olyan unalmas. Hát még a szárítás. Nagyot sóhajtottam, de nem sokkal később már nem éreztem a sampon nyálkás anyagát a hajamon, ami azt jelentette, hogy elzárhatom a vizet. El is zártam és a törölközővel amennyire tudtam megtörőltem a hajam, majd turbánként a fejemre csavartam az anyagot. Fújtattam egyet, majd a fiókhoz léptem, hogy kivegyem belőle a hajszárítót. Egy baj volt csak. Vigyázz spoilerezek: kurvára nem volt ott. Felnyőgtem. Én csak meg akarom szárítani a hajam. Miért olyan nehéz ez? A turbánnal a fejemen kiléptem az ajtón, és a lenti nappaliba ülő Kylehez kezdtem el beszélni
-Kyle, hol a hajszarító?- kérdeztem nyűgösen
-Szerintem a szobámba- vont vállat
-Én oda be nem megyek. Ki tudja mit csináltatok ott Jackkel. Nah meg milyen szagot hagytatok- borzadtam el, mire egy mélyről jövő nevetést hallottam lentről
-Nagyobb rend van a szobámba, mint a tiédbe- rázta meg a fejét hitetlenkedve, de azért felállt és a lépcső felé vette az irányt, hogy a szobájából kihozza nekem a keresett tárgyat.
-Bent leszek a fürdőbe. Behoznád?- pislogtam sűrűn egy angyali mosollyal.
-Be- forgatta meg a szemét, de egy apró mosoly bújkált a szája sarkába, amit igyekezett elnyomni. Még jobban elvigyorodtam, majd visszamentem a fürdő szobába. Egy nagy, szürke, oroszlán királyos poló volt rajtam és egy fekete melegítő nadrág. Szuper szexi kinézetem van, tudom. Lecsavartam a fejemről a törölközőt, majd már hallottam is a kilincs hangját, ami annyit jelentett, hogy megérkezett Kyle a hajszárítóval. Megfordúltam és megláttam a fiút, aki éppen a kád melletti konnektorba dugta be a hajszárító vezetékét.
-Köszi- pillantottam rá
-Ülj le!-mondta. Értetlenűl néztem rá
-Ülj már le!- nevette el magát, mire szemöldököm felhúzva, zavarodottan ültem le a kád melletti puffra. Egy kattanást hallottam és azt, hogy felzúgott a hajszárító. Megéreztem a forro levegőt a tarkómon és a hajtővemen. Hajhagymáim bizseregni kezdtek, ahogy a fiú hatalmas kezeivel óvatosan megmarkolta egy tincsem, hogy szárazzá szárítsa. Most komolyan megszárítja a hajam? Egy hatalmas mosoly húzodott az arcomra és nem tudtam levakarni róla. Mondjuk ha leégeti a hajam, akkor ledugom a seprű nyelét a torkán az biztos. Mosolyom még szélesebb lett, amikor a fiú koncentrált, hogy ne bénázzon, így szemöldökét összehúzva összpontosított. Egy tincset a fülem mögé simított, és elkaptam ahogy a tükörből rám pillant. A szivem hevesen zakatolt és gyorsabban kezdtem venni a levegőt. Nem hiszem el, hogy egy pillantással ki tudja ezt váltani belőlem. Nem sokkal később a hajszarító elhallgatott. Igaz, hogy dús a hajam, de csak a vállamig ér, így nekem sem szokott tovább tartani a szárítás. Kyle igazgatott valamit még a hajamon, majd a fülemhez hajolt. Lehelete csiklandozta a nyakam, mire felkuncogtam-Imádom ahogy nevetsz- motyogta. Felálltam és meglepődve fordúltam felé. Egyből szembe találtam magam tökéletes ajkaival, ami egy nyelésre késztetett. Kyle aprólékosan tanulmányozta arcom minden szegletét, miközbe hallottam, hogy ő is gyorsabban veszi a levegőt. Ő is úgy érezne ahogy én? Dehát ez faszság. Kyle nem áll le egy lánynál. Amúgy is többször is kifejtette, hogy nem vagyok az esete. Tenyerét lassan az arcomra vezette, mire köpni-nyelni nem tudtam. Köröket és háromszögeket rajzolt finoman hüvelykujjával, aminek hatására le kellett hunynom a szemem pár pillanatra.
-Megőrjítesz -suttogta, nekem meg elakadt a lélegzetem és kipattantak a szemeim. Tessék? Meglepetten pislogtam. Ez most mit jelent? Még, hogy a lányok bonyolúltak. Az idill pillanatot Kyle telefonjának a csörgése szakította meg. Egy másodperc alatt hullott le arcomról a fiú keze és mintha egy rossz álomból ébredt volna fel nézett rám. Mintha észhez tért volna. Fújtatva haladt el mellettem és felvette a telefonját. Egyből kiment a fürdőből, otthagyva engem teljesen összezavarodva. Miért változott meg ilyen hamar a hangulata? Felsóhajtottam, majd a wc-n pihenő cuccaimat a kezembe véve én is elhagytam a helységet. Még hallottam ahogy Kyle annyit mondd a telefonon vele beszélő személynek, hogy "Nem tudom mi van velem", majd magamra zártam a szobám ajtaját és elterűlve az ágyamon a gondolataimba merűltem, miközbe a plafont bámultam...
________________________________________
( -_・)ᡕᠵ᠊ᡃ່࡚ࠢ࠘ ⸝່ࠡࠣ᠊߯᠆ࠣ࠘ᡁࠣ࠘᠊᠊ࠢ࠘𐡏
YOU ARE READING
𝙽𝚘𝚠 𝙸 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚘𝚛𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚎𝚜𝚜
RomanceÉppen a hajam igazgattam, amikor hírtelen megcsapott egy mentolos illat, aminek a gazdáját bármikor felismerném. Kyle. Leheletét a nyakamon éreztem, mire az apró szőrszálak, amik testemet borították egyből reagáltak is. Kyle hatalmas kezéivel átkaro...