1. rész

26.2K 404 115
                                    

-Nem anya, rohadtul nem fogok elmenni semmilyen búval baszott vacsorára. Leszarom, hogy a főnököd, de tényleg- akadtam ki teljesen

-Audrey Smith, velem te így nem beszélsz! Eljössz és kész. Nem nyitok vitát! Egyébként van egy meglepetésem számodra- mondta az anyám.

-Mi kapok egy pókot?- kérdeztem unottan
-Jajj, de jó az lesz a neve, hogy Sanyi. Csak kár, hogy nem macska. Mondhatnám neki, hogy a de szép macska vagy Sanyi! A kurva anyádat

-Audrey!- hasított a levegőbe anyám hangja

-Befogtam- emeltem fel mind két kezem, majd nagyot sóhajtva felcammogtam az emeletre. Ilyenkor mit is kell felvenni? Végűl egy nem túlzottan ünnepélyes fekete ruhát halásztam ki a szekrényemből (és hozzá tenném, hogy valószínűleg az egyetlent) és felvettem. Ezek után a sminkes asztalomhoz űltem le, hogy feltegyek egy kis szempillaspirált, meg hogy húzzak egy tusvonalat. Ameddig ezekkel baszakszom fecsegek egy kicsit magamról. 17 éves vagyok. Egy nagypofájú, flegma és beszólogatós lány vagyok. Fura mi? Egyébként egyke vagyok, de mindig is szerettem volna egy bátyát. Mondjuk az is igaz, hogy csak azért, hogy becsórjam a cuccait, de ezt nem kell tudnotok. A barátaim közűl nem tudnék sok embert kiemelni, mert a bunkó stílusom miatt, nem igazán bírnak az emberek. Najó talán Jocit, Bélát, Gizit és Erzsikét említeném meg akik nagyon jó lakótársnak bizonyúltak a sarokba. De többet nem. És nem tehetek róla, hogy debilek és én ezt kimondom. Jobb ha tőlem tudják, minthogy tévedésbe éljenek nem? Végeztem a sminkemmel. Vállig érő, szőke hajamat csak kifésűltem, majd indulásra készen, lecsőrtettem a lépcsőn. Persze a felénél majdnem kitőrtem a bokám, dehát ki nem szarja le? Egyébként most a szüleim főnökéhez megyünk vacsizni, amihez nekem annyi kedvem van mint a halnak levegőt venni, de már megszoktam, hogy anyámék szarnak rá, hogy mit akarok. Folyamatos üzleti utaik mellett is tudnak arra figyelni, hogy a maradék életkedvem is elszívják. Köszi, én is titeket...

________________________________________
(   -_・)ᡕᠵ᠊ᡃ່࡚ࠢ࠘ ⸝່ࠡࠣ᠊߯᠆ࠣ࠘ᡁࠣ࠘᠊᠊ࠢ࠘𐡏

𝙽𝚘𝚠 𝙸 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚘𝚛𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚎𝚜𝚜Where stories live. Discover now