-Ez nagyon jól néz ki- mutogattam Liamnak a mintákat. Már reggel óta a szobámba döglünk, nehogy összefussunk Kyleval és az aktuális társoságával. Mindenki tudja az okát, hogy miért nem bírom, ám Liaméről még semmit nem tudok. Rákérdeztem, hogy mi történt amiért ennyire nem bírják egymást, de Liam lerendezte annyival, hogy majd egyszer elmeséli. Hát oké
-De hova szeretnéd?- kérdezte Liam
-Arra gondoltam, hogy ezt az ujjamra, a másikat pedig az oldalamra. A bokámon már úgyis van- ismertettem vele a tervemet. Tetkót szeretnék csináltatni, de neki csak most mutattam meg a mintákat.
-És hogy tervezed rávenni Kylet, hogy elmenjen veled? Tudod, hogy ő nem tesz dolgokat csak szívességből-kérdezte. Igen, ha csináltatok, el kell jönnie velem, mert ő már elmúlt 18 éves. Mivel apuék nincsenek itthon, ő az egyetlen akivel el tudok menni. Főleg azért, mert vele lakok. Istenem, anyámék miért basztak ennyire ki velem?
-Fogalmam sincs- sóhajtottam, majd elterűltem az ágyamon. Ebben a pillanatban csippent meg Liam telója, aki felhúzott szemöldökkel nyúlt a készülék után. Úgy látom üzenetet kapott. Átfutotta a sorokat, majd elmosolyodott és így pötyögött be valamit a telefonján.
-Csak nem Jess az?- kérdeztem vigyorogva. Liam mesélt róla, és elmondta, hogy szimpatikus neki a lány. Azokból ítélve amiket hallottam, úgy vettem le, hogy kölcsönös a szimpátia.
-De, ő írt- zárta le a telefonját- Találkozni akart, de mondtam neki, hogy ma veled vagyok
-Eszednél vagy?- pattantam fel- Emeld meg a valagad és húzzál hozzá. A lányok azt szeretik ha harcolnak értük, úgyhogy te most kurvára hazamész, felveszel valami szexit és elviszed moziba, vagy sétálni vagy tudja a halál hova-rángattam fel a kezénél fogva. Ez teljesen idióta. Itt a nagy lehetőség erre lemondja
-Biztos nem gáz?- kérdezi kiskutya szemekkel. Lecsapom, esküszöm lecsapom
-Menj már- paskoltam meg a fenekét nevetve, mire egy dühös nézéssel jutalmazott meg, mire rávigyorodtam. Ő is elmosolyodott, majd nyomott egy puszit az arcomra köszönés képpen, ezután kilépett a szobámból. Lent még hallottam ahogy becsúkódik a bejárati ajtó. Elterűltem az ágyamon. Most mit csináljak? Felűltem, majd a telefonom a kezembe véve kiléptem a szobámból. Jól esne egy meleg fürdő. A fürdő felé indultam, hogy megvalósítsam az elképzelésemet, majd a kilincset lenyomva kinyitottam az ajtót, hogy belépjek. Egyetlen próbléma volt csak. Kyle a tükör előtt állt egy szál törölközővel a derekán. A vízcseppek még folydogáltak kidolgozott mellkasán, a haja is vizes volt még, amit csak lazán hátratúrt. Ekkor vettem észre, hogy a mellkasán és a vállán is volt egy-egy tetoválás. Meglepett, még nem láttam őket. A mellkasára egy spanyol felirat volt írva: "Nuestro destino es lo que escribimos" alatta pedig egy "Fuck Jezus" volt található. Mit jelenthet? A vállára egy iránytű volt tetoválva aminek sas szárnyai voltak. Zavartan vettem észre, hogy egy ideje már bámúlom ezért zavaromba dadogni kezdtem, ami egyáltalán nem jellemző rám.
-Én... Öhüm... Most... Én megyek... Asszem... Ja- pirultam el. Ez most komoly? Én? Elpirulni? Kyle szélesen elmosolyodott, majd közelebb lépett hozzám, és a fülemhez hajolt.
-Nem sok fiút láthattál már, ha ennyitől zavarba jösz. Mondjuk megértem, nem vagy egy főnyeremény- hallottam meg a gúnyt a hangjába. Megtanultam, nem kimutatni, de szarul esik. Kinek nem esne szarul? Éreztem ahogy a szemem égni kezd, de nem fogom kimutatni, hogy fáj a viselkedése. Nem okozok neki ekkora örömöt. A mellkasánál fogva hátra löktem többekközött azért is mert fusztrált a közelsége. Mintha nem tudnám magam irányítani amikor közel van hozzám. Bemutattam neki, majd becsaptam a fürdőszoba ajtót és visszavonultam a szobámba. Asszem ma se jövök többet ki...
________________________________________
( -_・)ᡕᠵ᠊ᡃ່࡚ࠢ࠘ ⸝່ࠡࠣ᠊߯᠆ࠣ࠘ᡁࠣ࠘᠊᠊ࠢ࠘𐡏
YOU ARE READING
𝙽𝚘𝚠 𝙸 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚘𝚛𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚎𝚜𝚜
RomanceÉppen a hajam igazgattam, amikor hírtelen megcsapott egy mentolos illat, aminek a gazdáját bármikor felismerném. Kyle. Leheletét a nyakamon éreztem, mire az apró szőrszálak, amik testemet borították egyből reagáltak is. Kyle hatalmas kezéivel átkaro...