43. rész

4K 175 32
                                    

Hetfő délután volt és én baktattam haza az iskolából. A buli pénteken volt, azóta volt időm kipihenni azt és a szombati másnaposságot is. Az említett este érdekes fordulatott vett. Miután elmondtam Kylenak, hogy tudom mit tett Liammel összevesztünk és azóta távolságtartó velem. Kerül engem és csak akkor szól hozzám ha nagyon muszáj. Ugyanakkor nem tudok nem arra gondolni, milyen figyelmes és gondoskodó volt velem azon az estén. Ezek között a gondolatok között léptem be a kapun, majd kinyitva a bejárati ajtót a házba is.

-Megjöttem!- ordítottam el magam szokásosan, majd ledobtam a táskám, lerugtam a cipőm és a nappaliba sétáltam. Meghökkentem amikor megláttam Liamet a kanapén ülni kezében egy konzollal.

-Szia- köszönt nekem

-Liam? Szia. Hát te hogy hogy itt? Ha jól emlékszem nem volt megbeszélve, hogy találkozunk, de igazából úgyis ráérek szóval gyere fel- intettem vigyorogva a szobám felé a fejemmel.

-Audi én... öhhh... szóval én nem hozzád jöttem- vallotta be és láttam rajta, hogy zavarba van

-Kihez máshoz? Ne szorakozz nem veszem be. Gyere már- nevettem el magam és a szobám felé indultam

-Itt a kolád- sétált ki a konyhából Kyle és Liam elé tette az italt, majd mellé ült a kanapén és ő is egy játékkonzolért nyúlt. Megtorpantam. Nem hittem a szememnek. Hatalmasakat pislogtam hátha csak képzelődök. Mindjárt kitisztul a kép. Mindjárt

-Audrey- biccentett felem Kyle távolságtartón. Tehát újra Audrey vagyok

-Ti mégis...?- nem tudtam befejezni a mondatom. Nem tudtam kimondani. Liam felsóhajtott, majd felállt

-Menjünk fel egy kicsit mégis a szobádba- mondta majd elindult. Értetlenül követtem. Átléptük a szobám küszöbét

-Elmagyaráznád, hogy ez mi a picsa?- csaptam be az ajtót magam után és mérgesen meredtem a legjobb barátomra
-Az van Audi, hogy anélkül ítéltem meg Kylet, hogy ismertem volna. Én a róla terjedő pletykák alapján állítottam, hogy ismerem pedig tudjuk, hogy ezek nem mindig igazak, és kiderült, hogy tök jófej

-Dehát megdugta a csajodat- hitetlenkedtem

-Nem- rázta meg a fejét

-Mivan?- csattantam fel. Kifejezetten ingerült voltam. Ez mi a szar?

-Nem dugta meg. Felhívott a buli utan, miután te elmondtad neki, hogy tudsz róla mi történt és megkérte, hogy találkozzunk. Kurvára nem volt tiszta, hogy mit akar és hát a kiváncsiságom győzött szóval belementem. Találkoztunk és leültünk dumálni. Elmondta, hogy szembesítetted őt a történtekkel és, hogy nem hittél neki amikor azt állította, hogy nem tett ilyet. Állítása szerint legalább velem leakarta tisztázni, ha már téged ugyis elveszített. Elmesélte az egészet részletesen, de csak annyi a lényeg, hogy nem feküldt le az akkori barátnőmmel pontosan azért mert tudta, hogy kapcsolata van. Az exem nem viselte jól a visszautasítást ezért ő kezdte el terjeszteni, hogy Kyle megdugta és Kylenak akkor igazából mindegy volt, amúgy se hitt volna neki senki a sok nőügye miatt. Mielőtt belekötnél, hogy Kyle biztos csak kamuzik utána kérdeztem a dolognak a lányoknál is főleg a csaj baráti körében és ők igazolták Kyle állítását.

-És ezt miért csak most tudom meg? - ültem ledöbbenten. Én ezek alapján ítéltem úgy hogy el kell felejtenem és kizárnom az életemből. Ezek alapján döntöttem úgy, hogy összejövök Ethannal és egy fasz leszek Kyleal.
-Édes Istenem- temettem arcom a tenyerem közé...

○●○

-Nem tudom mi ez a szar már megint- ráztam meg a fejem hitetlenkedve, miközben a mellettem sétáló Liamnek éppen azt ecseteltem, hogy biztos szív valamit az igazgató. Legújabb ötlete, hogy minden szünetbe suli rádió szól, ezzel engem az örületbe kergetve. A saját gondolataimat sem hallom.

𝙽𝚘𝚠 𝙸 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚘𝚛𝚎, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚎𝚜𝚜Where stories live. Discover now