Skreśliłam kolejny dzień i spojrzałam na kalendarz.
-Siostra robisz tak jakbyś była w więzieniu- usłyszałam śmiech Yoorim za plecami. Spojrzałam na kalendarz jest 12 lutego jeszcze tak dużo czasu do tego wyjazdu, a ja czuję przytłaczająca aurę. Usłyszałam dzwonek do drzwi.
-Pójdę otworzyć- ominęłam moją siostrę i skierowałam się w stronę drzwi. Otworzyłam je i ujrzałam Namjoona.
-Cześć Kochanie- przytulił mnie i pocałował w czoło. Odwzajemniłam gest i zamknęłam drzwi. Weszliśmy razem w dal domu.
-Hej Yoorim.
-Hej- machnęła mu i usiadła na kanapie- Co cię tu sprowadza?- spojrzała na niego z uśmiechem.
-Przyszedłem do mojej inspiracji- uśmiechnął się do mnie.
-A na co ci potrzebna ta inspiracja?- puściłam mu oczko.
-Na piosenkę- wyciągnął z dużej kieszeni mały notes i długopis- Tworzymy dziś R-A-Z-E-M- przeliterował i ujął moją dłoń.
-To może ja was zostawię- Yoorim zaczęła się podnosić.
-Nie no. Zostań. My pójdziemy do mnie- podniosłam się i razem z Namjoonem weszliśmy do mojego pokoju. Usiedliśmy a ja spojrzałam błagalnie na chłopaka.
-Wiesz ten tekst nie jest jeszcze dokończony- uśmiechnął się.
-Przecież wtedy był- uniósłam jedną brew.
-Ale chciałbym zrobić taką inną wersję- puścił mi oczko. Przytaknęłam tylko głową.
-To gdzie masz ten zeszyt?. Ten z twoim piosenkami- zaczął rozglądać się po moim pokoju.
-Jaki zeszyt?.
-No już nie udawaj Jin mi powiedział- posłał mi cwany uśmieszek.
-Zamorduje go- zaczęłam wzdychać. Uniosłam róg materaca i podałam mu zeszyt. Uradowany zaczął przeglądać strony. Zatrzymał się na jednej i spojrzał na mnie zdziwiony.
-Czemu mi nie pokazujesz tekstów? Sa dobre.
-A bo to porostu kilka linijek i koniec- machłam ręka.
-Ten się bardzo nadaje- uśmiechnął się i pokazał kartkę.
-Aaa że to- zaśmiałam się nerwowo- To miało być dla ciebie ale coś mi nie wyszło- spojrzałam w dół.
-Wiesz co zamiast samego pisania razem to nagrywamy także razem piosenkę- posłał mi szeroki uśmiech.
-Ale ja nie umiem w rap- spojrzałam na niego maślanymi oczami.
-To cie nauczę- pocałował mnie w nos i wrócił do kartki.
-Zaprezentuje ci idealny styl do tego- odgiął kartkę i zaczął rapować.-Kochanie zabiorę cie na najdalsze strony świata choć wyobraźnia płata figle moje słowo to jest prawda powiedz mi co czujesz powiedz mi gdzie jesteś skarbie ej ej ej to nie wakacyjna miłość to są plany życie- skończył i zaczął przepisywać do siebie.
-To co piszmy dalej- uśmiechnął się, a ja wiedziałam że czeka nas dłuuugi wieczór.Walentynki:
-Nie bój się- usłyszałam śmiech Namjoona.
-Nie wiem gdzie mnie znowu ciągniesz- także się zaśmiałam. Weszliśmy do budynku. Skierowaliśmy się na górne piętro i Namjoon otworzył drzwi. Przepuścił mnie w drzwiach i zamknął je za sobą.
-Witam cie u siebie- uśmiechnął się ukazując swoje dołeczki. Rozejrzałam się po mieszkaniu. Było dość duże, ale ładnie urządzone. Czarne drewniane meble odznaczały się przy białych ścianach.
-Chodź tutaj- skierowaliśmy się razem do jakiegoś pokoju. Rozejrzałam się po pomieszczeniu. Był to pokój Namjoona wnioskując przez totalny inny wystrój niż w całym domu.
-Wiesz nie bez potrzeby pisaliśmy tekst- po drugiej stronie pokoju stały urządzenia do nagrań jak w studiu.
-O jezu nie - zasłoniłam dłonią usta i zaczęłam się śmiać.
-Oj tak- przytulił mnie do siebie i pocałował w czoło. Usiadł na krześle i pokazał mi żebym podeszła do mikrofonu. Stanęłam przy urządzeniu i założyłam na jedno ucho słuchawkę. Zeskanowałam wzrokiem urządzenie i uśmiechnęłam się po czym usłyszała dźwięk robienia zdjęcia.
-To na pamiątkę- uśmiechał się i odłożył telefon.
Obrócił się w stronę komputera i zaczął coś klikać. Po chwili w słuchawkach zaczęła grać muzyka, a chłopak podał mi kartkę. Na niej był tekst naszej piosenki. Bit się rozkręcił, a ja zaczęłam rapować słowa tak jak Namjoon mnie nauczył. Skończyłam swoją partie i chłopak wyłączył muzykę.
-Dobrze Ci wyszła próba. Zaraz oboje zaczniemy razem- posłał mi ciepły uśmiech który odwzajemniłam. Przyciągnął mnie tak żeby usiadła na jego kolanach i przytulił od tyłu.
-Ładnie pachniesz- mruknął na co się zaśmiałam. Obróciłam się tak żeby siedzieć bokiem do niego i sama w tuliłam się w niego.
-Dziękuję ty też- cmokłam go w żuchwę. Wtuliłam się w niego i przymknęłam oczy.
-Aigooo czemu ty musisz być taka urocza?- zaczęliśmy się cicho śmiać. Momentalnie posmutniałam na samą myśl o jego wyjeździe.
-Ej... Co jest?- złapał mnie za podbródek i skierował tak żebym patrzała mu w oczy.
-Nie zapomnisz o mnie prawda?... - głos mi się załamał.
-[T.I]...- położył dłoń na moim policzku- Nie potrafiłbym zapomnieć o swoim słoneczku- pocałował mnie w czoło i mocniej przytulił. Wtuliłam się w niego tak mocno jakby miał za chwilę zniknąć.
-Choć wracamy do pracy- zmieniłam temat i chciałam wstać, ale chłopak zatrzymał mnie.
-Nie zapomnę o tobie, a nasz związek przetrwa wszystko obiecuje- złożył czuły pocałunek na moich ustach który natychmiastowo odwzajemniłam.
-Wierzę ci- uśmiechnęłam się i wstałam- To co wracamy do pracy?- stanęłam przy mikrofonie.
-Tak- odwzajemnił uśmiech.Otwarłam szeroko oczy z niedowierzaniem. Przeczytałam jeszcze raz wiadomość bo nie mogłam uwierzyć co się stało.
Od: Y.N.W.A
Inteligencja na minusie
-Wow [T.I] Namjoon wasza piosenka bije rekordy!. Nie sądziłem że wrzucisz ją młody😎✌️Młody Bóg
-[T.I] nie wiedziałem że wykorzystasz swoje teksty! Wow!Piękna Pani
-Boże dobry kawał roboty, tylko czemu my ostatni się dowiedzieliśmy?Raper z klasą
-To wszystko zasługa [T.I] gdyby nie ona ten tekst nie miałby sensu❤️.
Dziecko zespołu
- ZARAZ CO? KIEDY TO ZOSTAŁO OPUBLIKOWANE I CZEMU JA NIC NIE WIEM?Młody Bóg
-Ojjj Namjoon ostrzegałem żebyś się jej spytał 👁️👄👁️Raper z klasą
- [link] przepraszam kochanie że bez twojej zgody ale to jest za piękne żeby świat tego nie zobaczył 😅❤️. To oznaka tego żeby nikt nie próbował mi ciebie zabrać 😇.Dziecko zespołu
-To działa w dwie strony -_-.Otworzyłam link i zaczęłam oglądać. Było to nagranie z studia gdzie staliśmy, śmialiśmy i rapowaliśmy. Na niektórych scenach się wygłupialiśmy. Większość była nagrana z bliska a niektóre z daleka. Przyjemnie się to oglądało, a piosenka faktycznie dobrze nam wyszła. Zajrzałam w komentarze. Było dużo pozytywnych ale także znalazły się hejty. Trochę na Namjoona, trochę na całą melodie i na mnie. Postanowiłam zignorować te opinie bo przecież zawsze znajdzie się część nie zadowolona.
Od: Namjoon❤️:
-Kocham cię wiesz?Do:Namjoon❤️
-Tak wiem 😝❤️.Czas od dowiedzenia się o tym fakcie zaczął "przyspieszać". Dni w jego objęciach szybciej mijały, a ja dopiero teraz zorientowałam się że mamy już lipiec...
CZYTASZ
𝕎 ℝ𝕪𝕥𝕞 𝕄𝕦𝕫𝕪𝕜𝕚 | 𝕂𝕚𝕞 ℕ𝕒𝕞𝕛𝕠𝕠𝕟
FanfictionJeżeli znasz się z kimś od dzieciństwa to ta więź nie powinna stać się już miłością?. Jak to możliwe żeby poczuć coś więcej do niedawno poznanej osoby?. Ta historia układa się w rytm muzyki. Kto wie jak potoczy się to dalej?. . . . . . . . Przepras...