1 week later
Στεφανος
Έχει περάσει μια εβδομάδα από το συμβάν με τον Άρη.
Η μικρή είναι καλύτερα με την υγεία της αλλά οι εμετοί συνεχίζονται.
Οι γιατροί της παρέας είπαν πως είναι απόλυτα φυσιολογικό όταν έχεις άγχος.
Εχει να τον δει μια εβδομάδα.
Μονό προχθές τον είδαμε.Την βγάλαμε μια βόλτα στο εμπορικό γιατί ήθελε να πάρει πράγματα για τον Muffin.
Στο ίδιο εμπορικό ήταν και ο Άρης.
Ήταν μαζί με εκείνη.Ήταν στα μαγαζιά και στην κυριολεξία τον τραβολογουσε μαζί της για να δουν όπως υπέθεσα για μωρουδιακα.
Δεν ανέφερα τίποτα στους υπόλοιπους και απλά τους έσπρωξα όλους μέσα σε ένα άκυρο μαγαζί, το οποίο αποδέχτηκε πως ήταν sex Shop.
Με sex toys, movies και γενικά πορνο.
Ο Άρης όμως δεν φαινόταν χαρούμενος.
Ήταν εμφανές πως αναγκαζόταν.Αλλά δεν με νοιάζει αυτό ιδιαίτερα.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως ο Άρης μας είχε πει πως αυτή είναι στον δεύτερο μήνα της εγκυμοσύνης.Ομως η κοιλια της δεν έχει μεγαλώσει ούτε ένα χιλιοστο.
Είναι πλάκα ακόμα.Υποτίθεται δεν έπρεπε να υπάρχει κάποια αλλαγή?
Κάτι μου μυρίζει!
«ελάτε έτοιμα τα κουλουράκια» φώναξε η Θεοφάνια από την κουζίνα
Ναι όντως κάτι μύριζε.
Κατέβηκα κάτω τρέχοντας και την ίδια στιγμή έβγαινε έξω με την πιατέλα με τα κουλουράκια.Άρπαξα ένα και πήδηξα στον καναπέ.
Πήρα ενα ποτήρι γάλα και το κατέβασα.«μμμμμ τέλεια» αναφώνησα και γέλασε
«χαίρομαι, πάω επάνω στο δωμάτιο να ξεκουραστώ» ανακοίνωσε
«άλλαξε πρωτα γάζα» είπε ο Αλεξ
«εντάξει» είπε καθώς ανέβαινεΑ ναι ξέχασα να αναφέρω ότι έκοψε το χέρι της.
Τώρα πως δεν ξέρω!
Εκείνη λέει ότι κόπηκε με το μαχαίρι όταν έκοβε τα λαχανικά για την ψαροσουπα.Δεν την πιστεύω αλλά ας κάνω πως το κάνω γιατί δεν θέλω να την φορτώνω με τις καχυποψίες μου.
Θεοφανία
Ανέβηκα επάνω και ξεφυσηξα.
Έβαλα οξυζενέ.
YOU ARE READING
Ο δικός μου μπάτσος 2
Fantasy«Άρη όμως δεν θέλω να χαλάσεις τον γάμο σου, για κάτι που μπορείς να μετανιώσεις αργότερα» του είπα και τον κοίταξα στα μάτια «και τον κόσμο ολοκλήρο θα χαλούσα για εσένα χαζούλα μου. Είσαι το ωραιότερο πράγμα στη ζωή μου και δεν θα σε άλλαζα για κα...