𝐂 𝐀 𝐏 𝐈 𝐓 𝐎 𝐋 𝐔 𝐋 𝟏𝟎

1.3K 122 90
                                    

10

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


10

DE CE ALEGE SĂ LE CICATRIZEZE PE SUFLETUL SĂU?


Încă o dată! Încearcă să lovești mai sus, cu mai multă putere și cu o idee mai iute, direct în maxilarul lui. Hai, hai, hai! glasul lui mi-a repetat la nesfârșit acele cuvinte în minte și începeam să cred cu tărie că aveam să le și visez la noapte.

Încurajările lui Shane nu mă ajutau cu nimic, întrucât eram extrem de epuizată, iar el continua să tragă de mine. Îmi zicea că atunci când mușchii te dor, își fac treaba. Nu știu ce treabă ar putea face ei când aproape că dau ortu' popii în fața sa, zău de nu! am mormăit în sinea mea, privindu-l pe sub sprâncene.

Față de ieri, comportamentul său este schimbat. Total. Se comportă de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat. Nu că acest lucru m-ar deranja neapărat, însă nu îl înțeleg. Nu înțeleg de ce nu vorbește despre durerile lui. Nu pricep de ce alege să le cicatrizeze pe sufletul său. Ce om ar vrea să trăiască cu sechele?

Am inspirat o doză sănătoasă de aer, simțind cum amețeala mă purta prin fața lui Adam fără să mă lase să-mi intru în simțuri. Era de parcă pluteam pe deasupra norilor, însă o amorțeală dubioasă îmi străfulgera călcâiele. Am scrâșnit din dinți pentru a alunga senzația copleșitoare și-am privit scurt în sus, la Adam, pentru a-i urmări mimica. Știa care avea să fie următoarea mea lovitură, așadar, în mod cert, nu-mi permiteam să îl lovesc după cum îmi dictase Blackwood. Mi-am încleștat pumnii înăuntrul mănușilor de box, aruncându-i o privire furișă brunetului înainte să mă întorc pe câlcâie în clipa în care Adam a decis să atace primul, văzând că eu nu aveam de gând să înaintez spre el. M-am rotit așa de bine, încât am avut destul timp să-mi întind unul dintre picioare peste umbra sa, sub formă de paravan înaintea picioarelor sale. Acesta n-a avut timp de reacție, am fost prea iute și l-am văzut pierzându-și echilibrul înainte să pice pe jos ca o ghiulea, provocând un bufnet puternic care, fără îndoială, s-a răspândit în întreaga sală de antrenamente, atrăgându-le atenția celor care luaseră o pauză pe bănci. Câteva clipe o tăcere densă s-a înălțat către cer, după care a năvălit asupra mea, și, pe nesimțite, m-am trezit pierzându-mi echilibrul, iar atunci mi-am adus aminte de vorbele lui Shane.

Niciodată să nu te lași distrasă de împrejurări în toiul unei lupte, înaintea acesteia sau chiar după.

Acum simțeam pe propria piele greșeala mea, întrucât un al doilea bufnet a răsunat în sală și m-am trezit întinsă pe burtă, cu o durere mută în zona maxilarului. Textura dură și rece a podelei nu m-a avantajat prea tare, întrucât mi-am simțit coatele petrecute de un fior închegat în durere. Am gâfâit scurt, ducându-mi grăbită palma peste zona vătămată, privindu-l încruntată pe Adam care purta pe buze un zâmbet triumfător.

— Acum câteva clipe mai aveai puțin și începeai să bocești, l-am tachinat cu un glas îndurerat. Acum mai ai puțin și izbucnești în râs. Ce e cu tine? l-am întrebat, deși știam deja răspunsul în sinea mea.

Academia BlackwoodUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum