- Szállj be -mondja mikor odaérünk az autóhoz. Válaszul bólintok egyet és beülök az anyósülésre. Mindketten becsatoljuk a biztonsági övet, majd elmondom a címünket és útnak indulunk. - Mit mondasz majd a szüleidnek ha hazaérsz? -töri meg a közénk ékelődő csendet.
- Vagyis apának? Nem tudom.
- És anyukád? Vele mi van? -pillant rám érdeklődve.
- Meghalt -zárom rövidre és inkább kinézek az ablakon.
- Ne haragudj, nem tudtam -teszi kezét combomra.
- Nem tudhattad.
- Részvétem anyukád miatt.
- Köszönöm.
Layla lehúzódik az út szélére, majd felém fordul. Hosszú percekig csak bámuljuk egymást, majd végül ismét ő töri meg a csendet.
- Valami megfogott benned és ha most hazaviszlek érzem, hogy nem fogunk többet találkozni.
- Akkor rosszul érzed, mert még vissza kell adjam a ruháid -mosolygok rá és végigsimítok arcélén.
- És utána?
- Majd még kitaláljuk -hajolok közel arcához és egy puszit nyomok rá.
- Az baj, ha el akarlak rabolni?
- Nekem nem, de apának biztos az lenne.
- Engem csak a te válaszod érdekel.
- És mit kezdenél velem? Szex rabszolgának tartanál?
- Akár -nevet fel és ajkamra hajol. - Már csak egy csókoddal is fel tudsz húzni -mondja két csók közben én pedig egyre jobban nedvesedek, mert keze nőiességemhez vándorol.
- Ezt nem egy autóban kéne -húzódom el tőle ahogy megérzem, hogy hüvelykujját a nadrág varrásánál mozgatja fel-le.
- Igazad van, sajnálom -fordul vissza a kormányhoz, majd újra beindítja az autót és indul el a lediktált címre. A házunk elé érve leparkol és felém fordítja fejét.
- Neked most hamar el kell húznod innen, ha nem akarod, hogy apa és a másodanyám leugassa a fejed -nézek tengerkék szemébe.
- Másodanyád? -kérdez vissza.
- Majd elmesélem ha legközelebb találkozunk, de tényleg menned kell mielőtt kirohannak a házból.
- Szavadon foglak -mosolyog rám. Elköszönünk egymástól és kiszállok az autóból, majd beigyekszem a házba. Egyből a szobám felé veszem az irányt és felrohanok a lépcsőn. Belépve a szobám ajtaján kellemes látvány fogad. Kaylee éppen a pólóját vette fel, viszont nekem háttal állt. Mikor megfordul és meglát meghökken, majd tekintetében némi düht vélek felfedezni.
- Hol voltál és kinek a ruhája van rajtad? -teszi fel első kérdését.
- Oliviánál aludtam -vágom rá.
- Ez vicces, mert nemrég járt itt érdeklődni felőled. Szóval hol voltál és kinek a ruhája van rajtad? - sóhajtok egyet majd kis agyalás után úgy döntök, hogy elmondom neki az igazat.
- Csak a lényeget fogom elmondani hiszen az alapsztorit tudod. Szóval egy idő után Olivia lelépett és odajött hozzám egy lány táncolni. Lehánytam magam, ő pedig elvitt magához, hogy tudjon adni tiszta ruhát. Átöltöztem aztán mielőtt elndultunk volna tőle vissza a bárba bealudtam. Nála ébredtem és most itt vagyok -fejezem be. Kaylee kétkedve mered rám, majd megrázza fejét és indulna ki a szobából. - Kaylee most mi van?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Péntek 13. | befejezett |
Любовные романыA könyv folytatását megtaláljátok a profilomon Kísért a múltam címmel. Ha unatkozol és bejönnek az ilyesfajta irományok, könyvek akkor olvass bele. Néhol 18+-os részek találhatók! Jó szórakozást!:)