Egymás ajkát falva esünk be az ajtón, majd indulunk el a szobája felé közben szétszórva pár ruhadarabot. A testem felhevült, a pillangók a gyomromban őrülten repkednek, a szívem zakatol és az agyam teljesen kikapcsolt. Egy pillanat alatt kapjuk le egymásról a felesleges ruhákat, majd Layla gyengéden rálök az ágyra. Fölém tornyosul aztán csiklómra helyezi az ujját, mire egy jól eső nyőgés hagyja el a számat. Mozgatni kezdi, minek hatására körmöm hátába mélyesztem és végighúzom rajta. Egy gyors mozdulattal magam alá gyűröm, ráülök az egyik combjára, így már én én irányítok. Gyorsít a tempón aminek pillanatokon belül meg is lett az eredménye. A vérem meglódult, a szívem dübörög és mindketten levegőért kapkodunk. Ráborulva igyekszem rendezni légzésem és lenyugtatni magam az imént történtek után. Percekig csak fekszünk, majd ajkához hajolok és egy gyors csókot nyomok rá. Layla valamilyen oknál fogva elvigyorodott, aztán egy gyors mozdulattal maga alá gyűrt.
- Az előbb megleptél -suttogja ajkamra.
- Csupa meglepetés vagyok -vonom meg vállam immáron én is vigyorogva.
- Azt meghiszem -nyom egy puszit az ajkamra. - Mit szólsz egy randihoz?
- Benne vagyok, de ne várd, hogy színes ruhát fogok felvenni -nevetek fel röviden.
- A pirosat elvárom. Szerintem irtó szexi lennél benne és beindítja a fantáziám is -húzza végig mellem között a mutatóujját egészen a hasam aljáig.
- Van neked anélkül is fantáziád -harapom be alsó ajkát, mire felmordul.
- Főleg akkor ha ehhez hasonlókat csinálsz -nyom egy apró puszit arcélemre. - Most is tudnék veled mit kezdeni, de éhes vagyok szóval menjünk enni - gördül le rólam és a szoba másik felébe hajított nadrágjáért megy. Magára kapja, majd a szekrényhez lépked, kivesz belőle egy fehér, bő pólót és azt is magára ügyeskedi. Még utoljára mosolyogva rámkacsint aztán kimegy a szobából. Én még percekig fekszem az ágyban, végül erőt véve magamon kivánszorgok az ágyból és magamra kapom a szétdobált ruháim egyikét. Magamra ügyeskedem még a melltartóm is, majd kimegyek Layla után. Kiérve a szobából felkapom a földről a pólóm, de nem veszem magamra hanem a konyhába indulok. Háttal áll nekem, ezért halkan mögé sétálok, aztán hátulról átölelem. Izmai kissé megfeszültek, de pillanatok múlva szembe fordul velem és elmosolyodik.
- Csak, hogy kijöttél, már azt hittem bealudtál -húz közel magához csípőmnél fogva.
- Nélküled nem megy az olyan könnyen.
- Azt el tudom hinni -kuncog fel.
- Egoista -forgatom meg mosolyogva a szemem.
- De csakis a tiéd -nyom egy gyors csókot ajkamra.
- Azt hittem elég egyértelmű, hogy az enyém vagy - nyomom csípőm övének amennyire csak tudom.
- Eddig nem teljesen volt az -markol rá csípőmre, mire felmordulok. - Jó lenne, ha ma nálam maradnál -dönti homlokát enyémnek.
- Tényleg jó lenne, de mit mondjak Kayleenek?
- Kérd meg az egyik barátnőd, hogy falazzon neked.
- A buli óta nem beszéltem vele -sóhajtok.
- Akkor beszéljek én Kayleevel? -mered rám kérdőn egy félmosollyal az arcán.
- Hát az elég fura lenne -vakargatom meg tarkóm.
- Gyorsan elintézem, esküszöm.
- Rendben, legyen -adom be a derekam. Előveszem a telefonom, majd megkeresem Kaylee számát és átnyújtom Laylanak a telefont, aki egyből hívni is kezdi, aztán a füléhez emeli a telefont.
- Hali -szól bele a telefonba. - Layla vagyok, én voltam aki adott Skyenak tiszta ruhát mikor lehányta magát -mondja és rámpillant vigyorogva. - Csak annyi lenne, hogy ha nem gáz akkor Skye ma velem maradna, meg holnap egész nap és este hazavinném -néz végig szemembe. - Oké, ettől nem kell tartanod, úgy vigyázok rá mint a szemem fényére -forgatja meg szemét, mire kérdő pillatásokat küldök felé. - Rendben, köszi és szia - ezzel bontja is a vonalat.
- Mit mondott? -kérdezem rögtön és kiveszem a kezéből a telefonom.
- Lényegében azt, hogy nem bánja, és a lelkemre kötötte, hogy nagyon vigyázzak rád. A válaszomat pedig hallhattad, szóval most már csak annyi a dolgunk, hogy szórakozzunk holnap estig -hajol közel ajkamhoz mosolyogva.
- Nekem lenne egy-két tervem -vezetem egyik kezem tarkójához, majd vékonyka ujjaim dús hajába vezetem. - Kíváncsi vagy rá, hogy mire gondoltam? -kezdem szabad kezemmel babrálni nadrágja gombját. Layla válaszul csak bólint, én pedig kigombolom nadrágját, lehúzom a sliccet és hagyom, hogy lecsússzon vékony, feszes lábán. Csiklójára helyezem a hüvelykujjam, majd egyszerre két ujjam is felcsúsztatom neki, mire egy elégedett nyőgés hagyja el száját. Ajkamra húzom és miközben dolgozom rajta, követelőző csókba hívom. Megnyalom alsó ajkát, majd pillanatok múlva nyelvem utat tör szájába, és táncba hívja nyelvét. Élvezem, ahogy a számba nyőg és gyengéden mozgatja csípőjét, ezzel segítve a munkámat. Egyre gyorsabban mozgatom ujjaim, minek hatására Laylat eléri a beteljesülés. Izmai megfeszültek, háta ívbe állt, fejét hátra csapta és egy igen hallható nyőgés szakadt ki belőle. Lassan kihúzom belőle ujjaim, mire egy aprót megrándul az iménti orgazmusa miatt. Nyomok egy puszit a nyakára és mosolyogva el lépek tőle. Csillogó tekintetét rám vezeti, de nem szól semmit. Hosszú másodpercekig csak nézzük egymást, majd alsó ajkam beharapva indulok vissza a szobába. Alig értem el az ajtóig mikor is Layla a csípőmnél fogva megállít. Vigyorogva fordulok szembe vele és kulcsolom össze nyaka körül a kezem.
- Ilyen könnyen nem szabadulsz az előzőek után -búgja fülembe.
- Ki mondta, hogy szabadulni akarok? -nézek rá kérdőn. - Vannak még veled terveim, szóval gyere -húzom be a szobába, majd ahogy az ágyhoz érünk óvatosan rálököm és fölé kerekedek. - Rajtad is alkalmazták már, vagy csak te szoktad másokon? -kérdezem csípőjén ülve, magam előtt lengetve a felcsatolhatóst.
- Volt pár alkalom, mikor rajtam is alkalmazták -ránja meg vállát mit sem sejtve. Mondatára elvigyorodom, aztán legördülök róla és a mosdóba igyekszem. Lemosom a műpéniszt, leveszem a nadrágom és felcsatolom. Ajkam harapdálva lépkedek vissza hozzá, aztán lába közé helyezkedem és újra fölé kerekedem.
- Csak, hogy ne maradj ki te sem a jóból, mit szólnál, ha lenne még pár alkalom mikor rajtad használják? -nézek mélyen szemébe.
- Az attól függ -harapja be alsó ajkát vigyorogva.
- Mitől?
- Milyen pózokban lennél benne? -teszi fel a kérdést könnyedén.
- Az legyen meglepetés -vigyorodom el, és elkezdem kihámozni nadrágjából. Az ágy mellé dobom a ruhadarabot, majd bejáratához teszem kezem. Felcsúsztatom neki egyszerre három ujjam, és ki-be kezdem mozgatni ujjam, ezzel hallható nyőgéseket kicsalva belőle. Mikor már úgy gondolom, hogy elég nedves a bejárata, becsúsztatom neki a műpéniszt és mozogni kezdek benne. Layla egy lágy csókban részesít, majd mikor elválunk egymás ajkától fenekemre teszi kezét, ezzel jelezve, hogy gyorsítsak a tempón. Eleget téve neki kezdek gyorsabb mozgásba, mire kicsit megemeli csípőjét és egy hangosabb nyőgés hagyja el száját. Pillanatokon belül olyan pozícióra váltunk, ahol már ő is tudja mozgatni csípőjét, így most ő is és én is egyszerre mozgunk. Csípőjére markolva húzom és tolom el magamtól, ezzel méggyorsabb tempóra kapcsolva. Szinte egyszerre érjük el a gyönyört, majd hátára borulva sóhajtozok mélyeket. Egy puszit nyomok a hátára és kiegyenesedem. Kihúzom belőle a műpéniszt és hagyom, hogy Layla lefeküdjön az ágyra. Lecsatolom magamról, az ágy végére teszem és lefekszem mellé.
Oké, nem tudom mit éreztem amikor megírtam ezt a részt, de most visszaolvasva nagyon kellemetlenül érzem magam😂
Olvasható könyveim:
* Kísért a múltam
* Félve szeretni
* Azon az éjjelen16.12.2020
YOU ARE READING
Péntek 13. | befejezett |
RomanceA könyv folytatását megtaláljátok a profilomon Kísért a múltam címmel. Ha unatkozol és bejönnek az ilyesfajta irományok, könyvek akkor olvass bele. Néhol 18+-os részek találhatók! Jó szórakozást!:)