15.

1.8K 86 0
                                    

Kaylee simogatni kezdi a combom belsejét, mire érzem, hogy újra benedvesedek és megint magamon akarom érezni. Elhúzódom tőle, mire értetlenül mered rám.

- Benedvesedtem és ha most nem itt lennénk hanem a szobámban akkor már rajtad ringatóznék -súgom fülébe.

- Eltart még egy ideig a burgerek készítése, szóval ha gondolod könnyíthetek rajtad -csúsztatja kezét oda.

- Ne legyél telhetetlen -veszem el onnan kezét és újra összekulcsolom kezünket.

- Veled lehetetlen betelni -puszil homlokon.

- Szerintem hagyjuk ezt a témát.

- Rendben, akkor viselkedjünk úgy mint két barát -mosolyog rám és elengedi kezem.

- Nem ezt mondtam, hanem hogy hagyjuk azt a témát -fogom meg kezét mostmár erősebben, hogy ne tudja kihúzni enyémből.

- Én pedig azt mondtam, hogy viselkedjük úgy mint két barát -próbálja kihúzni kezét a kezemből.

- Nem -kicsatolom a biztonsági övem és Kaylee ölébe ülök.

- Skye, anya bármikor visszajöhet és lebukunk.

- Csókolj meg -mondom, mire ajkamra hajol és egy gyors puszit lehel számra. Összehúzott szemmel nézek a vigyorgó lányra, majd kiszállok öléből. - Rendben, ahogy akarod -szállok ki végül az autóból is.

- Ne már, Skye. Ülj vissza a kocsiba, kérlek -kérlel, de nem válaszolok. Végül ő is kiszáll és az én felemre sétál. - Mondtam valamit, királylány.

- Ne hívj így -húzom össze szemem.

- Most mi van? -kérdezi, és értetlenül széttárja kezét.

- Éhes vagyok, az van.

- Azért viselkedsz így?

- Addig örülj amíg csak azt tudod, hogy milyen vagyok ha éhes vagyok.

- Ezt most nem értem -vakarja meg tarkóját.

- Majd úgyis megtudod. Szálljunk vissza a kocsiba, szerintem úgyis mindjárt jön anyukád -mondom és újra elfoglalom a helyem az autóban. Immáron csendben várjuk Mariet és az ételeket. Alig két perc telhetett el, mikor is Kaylee a fülemhez hajolt.

- Van otthon pár játékszerem, ha nem bánod majd egyszer szexnél alkalmazom rajtad. De nyugi, nem fog fájni, sőt. Inkább csak jobban fogod élvezni - suttogja, mire kissé megborzongok és a bizsergés visszatér a lábam közé.

- Nem értem miért suttogsz, hiszen csak mi ketten vagyunk a kocsiban.

- Nem szeretném annyira hangoztatni.

- Amúgy miért van neked otthon ilyen játékszered, és mióta?

- Gondoltam egyszer majd jól jön és lesz kin alkalmam kipróbálni. Láss csodát, most van - mosolyog rám.

- Egy szóval nem mondtam, hogy alkalmazhatod rajtam.

- Ezt majd még megbeszéljük ha kettesben leszünk - mondja és a közelgő Marie felé bök a fejével.

- Minden oké? -fordul felénk és átadja a burgereket.

- Persze, miért ne lenne? -kérdezem és elveszem az egyiket, amiben remélhetőleg az enyém van.

- Ideje volt már, majd éhen haltunk -mondja Kaylee és nekikezd a sajtburgerének.

- Én igyekeztem, de ők nem. Egyébként jó étvágyat - mosolyog ránk.

- Te nem vettél magadnak semmit? -nézek rá.

- Nem, én ettem mielőtt elindultam volna meglesni titeket.

Péntek 13. | befejezett |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora