26.

1.2K 56 2
                                    

A hetek rettentő gyorsan telnek. Laylaval megvolt az első randink, és egyre több időt töltünk együtt. Kayleevel minden olyan mint régen. Van, hogy szívjuk egymás vérét vagy veszekszünk. Idő közben összejött egy tök rendes lánnyal, ezért kevesebb időt tölt itthon, kevesebbet beszélünk és hülyéskedünk, ami belátom, kissé hiányzik, de örülök ha boldog. Oliviaval megbeszéltük a buli estéjét, eltekintettem attól, hogy otthagyott, mert elmondása szerint ő mondta, hogy neki le kell lépnie, mert a szülei hívták. Layla legjobb barátnőjével, Kennedyvel is kezdek megbarátkozni. Mikor Laylanál vagyok néha áthívja, vagy magától beállít a szokásos lazaságával.

Jelenleg Oliviaval sétálgatunk egyik boltból a másikba karácsonyi ajándék után kutatva. Tisztában voltam vele, hogy nem lesz egyszerű, de nem hittem volna, hogy ennyire. Ugyan tudom, hogy Layla minek örülne a legjobban, viszont szerencsétlenségemre pont azzal az ajándékkal szívom meg. Kayleenek, Marienek és apának már megvettem, már csak Laylaé van vissza és Oliviaé. Nyilván az övét nem a jelenlétében fogom megvenni, mert akkor oda az egésznek, ezért inkább most Layla ajándékára koncentrálok. Reménytelenül lépkedünk ki a boltból és ülünk le egy padra.

- Ezt nem hiszem el, Olivia, miért nem találom azt, ami kellene? -kérdezem.

- Nem tudom csajszi, de addig nem megyünk haza amíg végre meg nem vesszük -jelenti ki, majd már pattan is fel mellőlem és egy újabb bolt felé veszi az irányt. Nekem már teljesen elveszett a reményem afelől, hogy bárhol is szembe találom magam azzal az ajándékkal, amit Laylanak szántam, de még nem adom fel. Egy újabb boltba lépünk be és kezdünk körbe-körbe sétálgatni, hátha most szerencsével járunk. Mikor már kezdtem volna feladni a vásárlást, hirtelen beugrott, hogy a közelben van egy gitárbolt. Ha nem is az eltervezett ajándékot veszem meg neki, szerintem egy újabb gitárnak is örülne, hiszen múltkor nézegetett a neten, és talán találok egy ahhoz hasonlót ami megtetszett neki.

- Liv, a közelben van egy gitárbolt, Layla pedig múltkor kiszemelt magának egy gitárt neten, szóval talán ott találok egy ugyan olyat, vagy akár egy hasonló darabot -mondom vidáman.

- És most oda is el akarsz menni? -sóhajt drámaiasan.

- Igen, szóval menjünk -fogom meg kezét és a kijárat felé kezdem húzni. A bolthoz érve egy vigyorral az arcomon lépkedtem be és kezdek szétnézni. Szebbnél szebb gitárok sorakoznak egymás mellett. - Olivia ezek gyönyörűek -fordulok az említett személy felé, aki szájtátva figyeli a gitárokat.

- Skye, azt hiszem én is veszek magamnak egy gitárt -pislog nagyokat, mire halkan felnevetek.

- De nem is tudsz gitározni.

- Az nem számít -legyint rá. Fejemet rázva indulok el egy kiszemelt gitárhoz, és nézem meg az árcéduláját. Egész elfogadható áron adják a gitárokat. - Amúgy, már nem azért, de hogyan szeretnéd átadni neki? Egy gitár nem kicsi ajándék és szerintem egyből levágná, meg így akarsz végigmenni az utcán? -lép mellém.

- Mivel nem hiszem, hogy van házhozszállítás, ezért gondolom igen, Olivia -mosolygok rá. - És tisztában vagyok vele, ezért terveztem ma elmondani apáéknak, hogy mi a szitu.

- Ennek mi köze az ajándékhoz? -kérdezi egy halvány grimasszal az arcán.

- Vigyázz, még a végén úgy marad az a csini kis pofid, és a kérdésedre válaszolva az, hogy ha minden jól megy, akkor remélhetőleg nálunk tölti majd a karácsonyt -magyarázom.

- Biztos vagy benne, hogy ezt akarod? Hiszen nem egy kis dologról beszélünk.

- Tudom, Olivia, de nem tarthatom a végtelenségig titokban, mellesleg jó lenne már, ha végre páromként beszélhetnék róla és nem barátként -mondom, és intek az egyik itt dolgozónak.

Péntek 13. | befejezett |Where stories live. Discover now