- Pedig élveznéd.
- Kétlem.
- Eddig senki nem mondta, hogy rossz vagyok az ágyban.
- És én mit kezdjek vele?
- Kiváncsi vagyok a te véleményedre is.
- Szóval csak ezért csinálod?
- Nem csak ezért -hajolt közelebb, mire a szívem tízszer gyorsabban kezdett verni. Mikor már csak pár miliméter volt köztünk csörögni kezd a telefonja. Összeszorított szájjal leszáll rólam és kimegy a szobámból. Lassan kifújom az eddig benttartott levegőt és ülőhelyzetbe tornázom magam. Ha a telefonja nem kezd el csörögni tényleg megcsókolt volna? Egyáltalán miért nem fordítottam el a fejem? Percekkel később visszajött.
- Veled még nem végeztem -sétál felém.
- Még el sem kezdődött semmi és nem is fog ha rajtam múlik -ülök még mindig az ágyon végig megtartva vele a szemkontaktust.
- Ha nem zavart volna meg a telefon már rég a torkodon dugnám le a nyelvem.
- Ez undorító.
- Ha átéled nem az.
- Inkább kihagyom.
- Egyszer úgyis könyörögni fogsz, hogy csókoljalak meg.
- Azt lesheted.
- Pofára fogsz esni.
- Miért vagy rám indulva? Értem én, hogy a lányokhoz vonzódsz és én pont kéznél vagyok, de inkább keress magadnak valaki mást, mert velem nem fogsz menni semmire.
- Azt mondod? -húzza fel kérdőn szemöldökét.
- Azt.
- Hát jó, akkor gondolom nem baj ha ma melletted alszom.
- De baj.
- Nahát... -kezd bele, de nem tudja befejezni, mert kinyílt az ajtó és apáék léptek be rajta.
- Kopogni meg gondolom nálatok luxus -forgatom meg szemem.
- Jaj, ne haragudj drágám csak annyira megszoktam, hogy Kayleenél csak úgy benyitok, hogy ez csak zsigerből jött -szabadkozott.
- Nem vagyok a drágád -mondom unottan.
- Skye, kérlek -szól rám apa.
- Bocs -nézek Mariere.
- Nincs semmi baj. Egyébként arra gondoltunk, hogy elmehetnénk sétálni. Egész jó idő van kint, kár volna nem kihasználni -mondja Marie.
- Szívesebben mennék inkább egyedül -nézek apára.
- Skye, kérlek.
- Jó, rendben! -sóhajtok.
...
- Na és jól kijöttök? -töri meg a csendet Marie sétálás közben.
- Persze. Már azt is beszéltük, hogy mi lenne ha ma itt aludnék -vigyorog rám Kaylee.
- Nem beszéltünk semmi ilyenről, csak Kaylee szereti húzni az agyam -nézek fel rá összehúzott szemöldökkel.
- Kaylee, hagyd szegény lányt. És ez most amúgy sem jött volna össze, mert haza kell mennünk rendet tenni a költözés előtt.
- Mikor jönnek? -teszi fel a kérdést a mellettem sétáló lány.
- Három hét múlva.
- Akkor bőven ráérünk.
YOU ARE READING
Péntek 13. | befejezett |
RomanceA könyv folytatását megtaláljátok a profilomon Kísért a múltam címmel. Ha unatkozol és bejönnek az ilyesfajta irományok, könyvek akkor olvass bele. Néhol 18+-os részek találhatók! Jó szórakozást!:)