Tarkójánál fogva húzom közelebb magamhoz és csípőm övének nyomom amennyire csak tudom. Kaylee áttér a nyakamra és apró puszikkal hinti be, néhol erősebben megszívva.
- Ha ennek nyoma marad nem fogom tudni kimagyarázni -szólalok meg gyenge hangon.
- Menjünk fel a szobádba -néz rám vággyal teli tekintettel. Válaszul csak bólintok egyet és kezénél fogva húzom fel az említett helyiségbe. Belépve az ajtón Kaylee nekem esik és az ágy felé kezd tolni.
- Zárd be az ajtót -mondom két csók között.
- Jó -húzódik el tőlem és az ajtóhoz lép. A kulcsot elfordította, ami aztán talán túl hangos kattanással jelezte, hogy már nem senki nem tud bejönni. Kaylee lassan felém fordul és óvatosan rám emeli tekintetét. - Azt hiszem ennek nem a kezemben lenne a helye.
- Kaylee, ez most komoly? -lépek elé és kiveszem kezéből a kulcs felét, ami a kezében maradt.
- Minden bizonnyal ez előbb-utóbb úgyis feladta volna a szolgálatot. Vagy nálad vagy nálam...ami most meg is történt.
- És most hogyan megyünk ki innen?
- És most hogyan szexelünk?
- Most ne arra gondolj te hülye -ütök bele gyengéden vállába.
- Pedig csak arra tudok -húzza el száját.
- Felhívom apát, hogy segítsen valahogy kinyitni az ajtót -nyúlok a telefonomért, de Kaylee elkapja a kezem.
- Vagy...kiélvezhetnénk a helyzetet, miszerint senki nem jöhet be. És valljuk be, elég izgató ez a helyzet, nem? -hajol közel hozzám.
- Azzal fejezted be a mondatod.
- Ahhh, akkor hívd apud -enged el és mint egy 5 éves durcizó kisgyerek ül le az ágyra. Már éppen tárcsáztam volna apát, mikor eszembe jutott, hogy nem tudom mit kéne neki mondani, hogyan tört bele a kulcs az ajtózárba.
Sóhajtva fordulok felé.
- Na?
- Ha kérdezi apa, hogy hogyan tört bele a kulcs mit mondjak? -teszem fel a kérdést, ami észrevehetőleg őt is elgondolkodtatta.
- Ez egy elég jó kérdés -vakargatja tarkóját.
- Mondjuk lehetne az, hogy összevesztünk te meg beakartad zárni az ajtót mondván, hogy innen addig nem megyünk ki amíg meg nem beszéljük a dolgokat.
- Ez egész jó -néz rám. Válaszul csak bólintok és újra a telefonomba mélyülök. Akaratlanul is felpillantottam a térerő jeléhez, aminél most egy kis vonal sem mutatkozott.
- Ezt nem hiszem el -szólalok meg és az éjjeliszekrényemre vágom a telefont.
- Mi az?
- Nincs térerő.
- Mi az, hogy nincs térerő?
- Ne csinálj úgy mintha te nem örülnél neki, miközben majd kicsattansz a bőrödből örömödben.
- Ez egy isteni jel, Skye.
- Hogyne -kezdek ideges járkálásba.
- Már nem akarod?
- Nem így, hogy beletörted a kulcsot a zárba és most addig várnunk kell amíg apa haza nem ér. És amúgy is ha mi most...szóval ha mi most...
- Nyugodtan mondd ki, ha mi most szexelnénk...
- Ha mi most szexelnénk az a bizonyos szexszag érezhető lenne a szobában.
- Van ablak, rémlik?
- Ja, de ismerve téged fix, hogy nem egy menetről lenne szó és kitudja apa mikor ér haza.
- Ráparázol.
- Én nem parázok rá.
- De igen. Ha nem így lenne nem járkálnál körbe-körbe mint egy szerencsétlen kutya aki agyrázkódást kapott és már rég ruha nélkül feküdnél alattam. Sőt, már szerintem túl lennél az első orgazmusodon is.
- Azt mondod? -ülök ölébe.
- Azt.
- Akkor mutasd mit tudsz.
- Biztos vagy benne?
- Ha nem lennék az akkor nem mondtam volna.
- Nem fogsz tudni már leállítani -néz mélyen szemembe.
- Fogd már be -tapasztom ajkam övére. Kezét mellemre vezeti, majd rámarkol minek hatására belenyőgök csókunkba ezzel felbátorítva őt. Kezem levezetem pólója aljához és egy gyors mozdulattal lerántom róla. Kikapcsolom melltartóját és lehúzom róla, amit aztán a szoba másik végébe hajítok. Kezemmel végigszántom felsőtestét, mire Kaylee hátamra fektet és csípőjét enyémnek nyomja. Nyelvével megnyalja alsó ajkam, ezzel bejutást kérve, amit rögtön meg is adok neki. Fordítok helyzetünkön így most én vagyok felül. Kaylee kapva kap a lehetőségen és megszabadít a testemet eltakaró ruhadaraboktól, majd kezét újra mellemre vezeti. Gyengéden összecsípi mellbimbóm, mire belenyőgök szájába. Gondolkodás nélkül mozgatni kezdem csípőm, minek hatására Kaylee gyengéden, de mégis érezhetően végigszántja hátam körmével. Most ő fordít helyzetünkön, majd ajkamról áttér nyakamra és apró puszikkal hinti be, aztán egyre lejjebb és lejjebb halad egészen addig amíg el nem ér nadrágom korcáig. Mosolyogva felpillant rám aztán megfogja nadrágom és lehúzza rólam a bugyimmal együtt. Combom belsejét kezdi puszilgatni, minek hatására testem beleremeg és apró sóhajok hagyják el számat, majd meggondolatlanul hajába túrok.
- Bírod még, királylány? -kérdezi, mire nekem csak fejingatásra futja. - Az jó, mert én sem -mondja, aztán figyelmeztetés nélkül belémtolja egyszerre két ujját, mire a kisebb fájdalom hatására összeszorítom szemem és egy halk fájdalmas nyőgés szakad ki belőlem. - Nyugalom -hajol fel ajkamra, de mikor súrolja ajka az enyémet, keze megáll bennem és másodpercekig csak csendben figyel aztán végtelenségig tartó hallgatása után végre megszólal. - Te még nem..? -döbben le, mire elvörösödöm és elfordítom fejem. - Skye, miért nem mondtad? -fordítja vissza fejem, így most kérdő pillantásával találom szembe magam.
- Próbáltam mikor megkérdezted, hogy melyik a legdurvább hely ahol szexeltem, de nem ment. Olyan gáz, hogy én még szűz vagyok te meg már nem egy lánnyal voltál együtt úgy -hadarom el.
- Ne, dehogy. Ez nem gáz, sőt. Örülök, hogy én lehetek neked az első -simít végig arcomon és gyengéden megcsókol. - Ha gondolod várhatunk még vele -nyom egy apró puszit arcomra.
- Nem. Ha már elkezdtük fejezzük is be -érintem össze homlokunkat. Válaszul csak megcsókol és lassan mozgatni kezdi bennem ujjait.
- Fáj?
- Kicsit, de kibírható.
- Vigyázok, ígérem -suttogja.
- Tudom -felelem. Lábam közé fekszik és kertelés nélkül belémnyal, mire fejem hátra döntöm és hangosan felnyőgök. Nyelvét és kezét egyszerre mozgatta és a kellemetlen fájdalom tovaszállt és helyébe az élvezet lépett. Minden erőmmel igyekeztem elfojtani a nyőgéseim, de egy idő után feladtam a harcot. Kaylee ügyesen használja a nyelvét, ezért szinte lehetetlen visszatartani. Rabul ejetett ez a lány, de jobb ha erről ő nem tud. Kezdem elveszíteni azt a maradék józan eszem, ami folyamatosan azt mondogatja, hogy ne kezdjek ki vele, mert csak bajt hoz a fejemre. Talán annak a csöppnyi józan eszemnek igaza is van, de nem bírok nem a közelében lenni. Magával ragadott és azt hiszem kezdek belészeretni. Ezt kissé ijesztő bevallani, főleg úgy, hogy belementem a barátság extrákkalba. Ennek előnye pedig az, hogy közel tudhatom magamhoz.
Hátam ívbe feszül és hangos nyőgés szakad ki belőlem. Testem megremeg, vérem felhevült, szívem a kelleténél gyorsabban ver és szaporán veszem a levegőt. Kaylee csípőmre ül, majd ajkamhoz hajol.- Isteni voltál -suttogja ajkamra. Válasz helyett tarkójára csúsztatom kezem és ajkamra húzom. Szenvedélyes, mégis lassú csókba kezdtünk, aztán kis idő múlva simogatás is társult az őrült kis játékunkhoz.
Olvasható könyveim:
* Kísért a múltam
* Félve szeretni
* Azon az éjjelen10.11.2020
YOU ARE READING
Péntek 13. | befejezett |
RomanceA könyv folytatását megtaláljátok a profilomon Kísért a múltam címmel. Ha unatkozol és bejönnek az ilyesfajta irományok, könyvek akkor olvass bele. Néhol 18+-os részek találhatók! Jó szórakozást!:)