18.

1.7K 73 4
                                    

Hevesen csókol vissza és dönt az ágyra. Csípőmre ül és lerántja magáról a pólóját ezzel szabad utat engedve tekintetemnek. Fölém hajol és mozogni kezd rajtam. Csípőjébe markolok, mire elmosolyodik. Fordítok helyzetünkön és ajkára tapadok. Egy egyszerű mozdulattal megszabadít pólómtól és kezét mellemre helyezi. Nadrágja gombját kezdem babrálni, majd kigombolom azt. Kezem félig nadrágjába vezetem és hüvelykujjammal köröket kezdek leírni csiklóján, ezzel visszafolytott nyőgéseket kicsalva belőle. Vigyorogva megfogja kezem és kihúzza nadrágjából. Felpattan az ágyról és a sok fiókos szekrény elé lép, majd alulról a másodikat kihúzza és elővesz belőle egy vibrátort és egy felcsatolhatós műpéniszt, amit Kaylee is sokszor alkalmazott rajtam. Visszasétál hozzám és kérdőn néz rám.

- Melyiket használjuk először? -kérdezi.

- Nekem mindegy és gatyát le -mondom vigyorogva, mire szó nélkül teljesíti utasításom. Mikor már levette az összes ruháját, ami őt takarta felcsatolta a műpéniszt. Hátamra dönt és fölém hajol, majd vigyorogva megszabadít a szinte már teljesen átnedvesedett bugyitól.

- Mit szólnál, ha egyszerre mindkettőt alkalmaznánk? -néz rám. Válaszul csak bólintok egyet és várom, hogy végre belém hatoljon. Mintha csak a gondolataim közt olvasna, óvatosan belém nyomja és lassan mozogni kezd. Bekapcsolja a vibrátort és csiklómhoz helyezi, mire egy hangos nyőgés szakad ki belőlem. Egyszerre dolgozik rajtam és bennem, aminek hamarosan meg is lett az eredménye. Hátam ívbe feszül és a takarót markolva ér el a beteljesülés. A névtelen lány nem áll meg egy percre sem, hanem gyorsít a tempón miközben felsőtestét enyémnek nyomja. Megfogom arcát és ajkamra húzom. Még párat lök rajtam, majd hangosat nyőgve élvez el ő is. Rám borulva piheg és próbálja rendezni légzését. Mikor mindketten lenyugodtunk egymás mellett feküdve nézzük a plafont.

- Remélem nem bántad meg -szólal meg és felém fordítja a fejét.

- Elég jó volt, szóval nem.

- Örülök, hogy végül ki tudtuk próbálni egymást. Ismételhetnénk valamikor -húzza végig ujját mellemen.

- Első ránézésre te olyan embernek tűnsz, aki mindenkit csak egyszer fektet meg -vigyorodom el.

- Ha jók voltunk szex közben nem csak egyszer - kacsint rám és könyökére támaszkodik.

- Hanem kétszer?

- Volt már olyanban is részem, hogy egyéjszakásnak indult és végül kapcsolat lett belőle, szóval lehet nem csak párszor szeretném megismételni -teszi hüvelykujját alsó ajkamra. - Viszont ahhoz véget kéne vetned a barátság extrákkalodnak azzal a Kaylee csajjal -néz fel szemembe vigyorogva, mire nekem elkerekedik a szemem.

- Te honnan tudsz erről?

- Tegnap idefele mondtad -rántja meg vállát. Elnyomok egy halk basszust és beharapom alsó ajkam.

- És még mit mondtam? -kérdezem félve.

- Hogy két hete nem szexeltél mert Kaylee egy tökfej és hogy aranyos vagyok mikor elhúzom a szám.

- Ohh, jézusom -temetem arcom kezem közé.

- Nyugi, nem voltál gáz. Sőt! Egész jól elbeszélgettünk -mosolyog rám nyugtatásként.

- És nekem ez mind kiesett.

- Majd pótóljuk -hajol ajkamra. Egyszerre mozgatjuk ajkunkat, majd mikor elválunk egymástól még egy apró puszit nyom ajkamra. - Bármennyire is nem akarom, de haza kell vigyelek. Már biztosan várnak otthon.

- És mi van akkor, ha nem akarok hazamenni?

- Kiskorú vagy, keresni és kerestetni is fognak, nem mellesleg a barátnőd is akivel érkeztél a bárba nyakig benne van az "eltűnésedben".

Péntek 13. | befejezett |Where stories live. Discover now