28.

1K 55 3
                                    

December 24., Szenteste napja.

Ma jön Layla, amit már nagyon várok. Úgy beszéltük meg, hogy először átmegyek hozzá, segíteni összeszedni neki néhány ruháját, majd úgy megyünk hozzánk. Most éppen Layla lakása elé lépkedek egy hatalmas vigyorral az arcomon, végül mikor elé érek, megnyomom a csengőt, ami pillanatok elteltével már nyílik is és szemem elé tárul Layla. Egy piros kockás ing van rajta meg egy fekete farmer.

- Szia -ölelem magamhoz.

- Szia szivi -viszonozza tettem, majd beljebb húz. - Mondtam, hogy elmegyek érted, akkor most nem kellett volna sétafikálnod ebben a hidegben. Mellesleg szakad a hó, és te ebben a hülye bőrdzsekiben jöttél -néz rám rosszallón. - Kétlem, hogy apudék így elengedtek volna.

- Amiről nem tudnak az nem fáj nekik - mosolyodom el és ajkára tapasztom sajátom. - Egyébként izgulsz? -kérdezem miközben folyamatosan gombolom ki ingjének gombjait.

- Az nem kifejezés, hogy mennyire, de ezt te is át fogod élni -fogja meg mosolyogva kezem, ezzel akadályozva az előbbi műveletem.

- De az még nem most van -hajolok ismét mézédes ajkára, és újra a gombokat kezdem babrálni, mígnem az összeset sikeresen kibújtattam az előző helyéről, majd megszabadítom Laylat a ruhadarabtól és a szobája felé kezdem tólni, kezemben az inggel.

- Remélem a ruhákat készülsz összepakolni, hogy aztán indulhassunk -mondja két csók közben.

- Hogyne! Ezt nézd, már el is kezdtem -vigyorodom el és ingjét az utazótáskára dobom.

- Már biztosan várnak minket.

- Ezt buktad, mert ma nincsenek otthon egészen délutánig -lököm óvatosan az ágyra, majd kibújtatom magam a dzsekimből és fölé tornyosulok.

- Tehát akkor ezért jöttél ebben a vékony szarban, így már mindent értek -kuncog fel.

- Csak könnyítettek a dolgodon, kevesebb ruhából kell kihámoznod -ülök végül csípőjére. - Most használjuk ki amíg hangoskodhatunk, mert nálunk csendben kell majd lennünk -veszem le pulcsim, majd közel hajolok ajkához.

- Túl sok ruha takar még téged -állapítja meg, aztán egy gyors mozdulattal lekapja rólam a pólót, és immáron mindketten melltartóban vagyunk. - Hmm, még ez is sok -kapcsolja ki végül melltartóm is és a többi ruhám után dobja. Megmarkolja jobb mellem, a másikat pedig szájába veszi és játszadozni kezd mellbimbómmal, minek hatására egy halk, de mégis elégedett nyögés hagyja el számat. Lassan mozgatni kezdem csípőm, mire Layla kissé megemeli sajátját.

Levegő után kapkodva fekszünk egymás mellett teljesen leizzadva az imént történtek után. Layla egy percre sem hagyta abba kényeztetésem az első orgazmusomnál, így azt követően jött a következő. Én sem hagytam annyiban, és hálám jeléül én is megajándékoztam néhány orgazmussal.

- Őrületes veled a szex -fordul felém.

- Ezt ugyan úgy én is elmondhatom veled kapcsolatban -követem példáját, majd egy lágy csókban részesítem.

- Most már szexrabszolgának sem tudnálak alkalmazni -kuncog fel.

- Jobb is -mosolyodom el. - Egyébként miért nem?

- Mert a párom vagy -nyom egy puszit az ajkamra. - A szerelmem -majd mégegyet. - A mindenem -aztán mégegyet. - A végzetem -és végül mégegyet.

- Tetszenek ezek a jelzők, főleg az utolsó - vigyorodom el.

- Kifogtad a lényeget -nevet fel.

- Tudom -mondom, majd ezzel egy időben kordul meg a gyomrom.

- Csak nem éhes vagy? -támaszkodik könyökére.

- Valaki alaposan megdolgoztatott, szóval de! Éhes vagyok.

- Dolgoztál te magadtól, szivi -húzza mellkasáig a takarót.

- Ez mondjuk igaz -ismerem be. - Megparancsolom, hogy adj enni rabszolgalány -adom ki az utasítást vigyorogva.

- A te bendőd éhes nem az enyém, szolgáld ki magad -nyom egy gyors puszit homlokomra.

- Aztán nehogy el merj nekem aludni -kászálódok ki mellőle.

- Jó nő mellett sosem alszom -kacsint rám.

- Ez hízelgő, de egyben elég sértő is. Hány jó nő feküdt melletted? -kérdezem a sértődöttet játsszva.

- Három -válaszol vigyorogva.

- Az jó, mellettem eddig csak egy. Az is Kaylee volt - kacsintok most én rá, majd ezzel magára is hagyom a szobában. Vigyorogva veszem célba a konyhát és kezdek valami élelem után kutatni.

- Ki tanított meg ilyen rosszul hazudni? -hallom meg hangját hátam mögül.

- Nem hazudtam, fogadd el a tényt, hogy szar vagy az ágyban -vágom hozzá vigyorogva.

- Áhh, szóval szar vagyok. Szex közben nem úgy hallom -lép elém vigyorogva.

- A látszatot valahogy fent kell tartani -vonom meg vállam még mindig vigyorogva, majd beleharapok a szendvicsbe amit a hűtőben találtam.

- Lejárt kaját eszel, csak szólok -mondja, mire kiköpöm a tenyerembe és a kukába dobom a megrágott ételt. - Csak vicceltem -nevet fel reakcióm láttán. Dühös pillantást küldök felé, majd levágom a szendvicset a pultra és ajkának esek. Hevesen mozgatom ajkam övén, amit ő most nem viszonoz. Nagy nehézségek árán, de szájába tuszkolom nyelvem és az övéhez érintem. Érzem, hogy küzd magával, majd végül beadja derekát. Fenekem alá nyúlva a pultra helyez, mire dereka köré kulcsolom lábam és tarkójánál fogva mélyítem vad csókunkat. Percekkel később válunk csak el egymástól.

- Remélem nem vetted komolyan azokat amiket mondtam -nézek mélyen szemébe, mire csak nemlegesen kezdi rázni a fejét. - Az egyetlen jó nő aki mellett eddig feküdtem az te vagy, drága rabszolgalányom -csúsztatom kezem tarkójára. Mosolyogva nyomok egy gyors puszit ajkára, majd leugrom a pultról és megfogom kezét. - Gyere, menjünk összepakolni neked -húzom vissza a szobába. Miután sikeresen végrehajtottuk ezt a műveletet, magunkra kapkodtuk a hiányzó ruhadarabokat és a kocsihoz igyekeztünk. Layla bedobta a hátsó ülésre az utazótáskát, majd útnak indulunk. Görcsösen szorítja a kormányt, mire kezem combjára teszem nyugtatásképp. - Ne görcsölj rá, minden rendben lesz -mosolyodom el halványan. Layla válaszul csak bólint egyet és ő is rámmosolyog. Mikor megérkeztünk kiszálltunk az autóból, Layla pedig kivette a hátsó ülésről az utazótáskáját, majd átsietett hozzám és üsszekulcsolt kézzel igyekeztünk a lakásba. Az ajtó előtt még gyengéden megszorítottam a kezét, és miután bólintott egyet lassan beléptünk a házba.

Boldog Karácsonyt Mindenkinek!🎄💖

Olvasható könyveim:
* Kísért a múltam
* Félve szeretni
* Azon az éjjelen

24.12.2020

Péntek 13. | befejezett |Where stories live. Discover now