32.

1K 50 4
                                    

Szilveszter napja

A napok gyorsan telnek, Mayaval pedig egyre jobban kötődünk egymáshoz és rengeteget játszottunk az elmúlt napokban. Layla kitalálta, hogy lehetne a lakásában egy kisebb bulit tartani újév alkalmából. Mivel nekem semmi beleszólásom nincs, ezért csak vállat vonva mentem bele. Elsőként hívta Kennedyt, majd avatta be, aki csak annyit mondott, hogy intézi a piát. Layla sorra hívta fel barátait, utolsó sorban pedig Oliviat, Kayleet és Avat, amin nem kicsit lepődtem meg, de ügyet sem vetve rá hagytam figyelmen kívül. Mikor délután hármat ütött az óra a kocsiba pattantunk és indultunk el. Layla lakásához érve kiszálltunk a járműből, besiettünk a házba és minden értékes dolgot a szobájába vittünk. A vendégek este hétre lettek meghívva, addig pedig igyekszünk minnél nagyobb teret varázsolni a nappaliból. Mivel Layla és Kennedy gyakran szoktak házibulit tartani, ezért a parti kellékek miatt nem fájt a fejünk, hiszen a konyhában bőven találtunk tartalék műanyag parti poharakat, amiket aztán az idő közben érkező Kennedy ki is pakolt a pultra, míg a piákat a hűtőben helyezte el. Idő előtt sikerült mindent elvégeznünk amiket szerettünk volna, így a konyhában leülve vártuk a majd érkező vendégeket.

- Ma addig iszok amíg az orromon nem jön ki -töri meg a csendet Kennedy. Layla elfintorodik a lány kijelentésére, majd pillanatok múlva kitör belőlük a nevetés. Mosolyogva nézem őket, jó látni, hogy van egy folytonos támasza, egy biztos pontja rajtam kívül.

- Azt hiszem ma én sem fogom vissza magam - mondja végül a másik lány is.

- Csajszi, igyál velünk -szól nekem Kennedy, majd felpattan a székről és a hűtő felé lépked. - Megalapozzuk a bulit, mit szóltok? -kérdezi, és kiveszi az egyik üveg whiskyt. - Kicsit csalunk, de legalább mi hozzuk meg az emberek kedvét -ránta meg vállát. Elvesz három műanyag poharat, majd mindenkinek tölt egy kis whiskyt. - Egészség - nyújta felénk a poharat. Miután koccintottunk egyszerre lehúztuk a pohár tartalmát, és tesszük le az asztalra. - Ouh, ez jó anyag -jegyzi meg fintorogva. Erős pia, annyi szent.

- Szerintem ezzel vigyázzunk, hiszen 40% alkoholt tartalmaz és még el sem kezdődött a buli. Nem szeretnénk idő előtt kidőlni, igaz? -néz kérdőn az előttünk álló lányra, aki éppen töltené újra a poharakat.

- Jajj már, Lalya, pár pohárkától nem dől össze a világ. És nyugalom, bírom a piát -tudatja velünk, de Layla ránéz amolyan 'ezt most komolyan mondtad?' nézéssel. - Jó, oké! Akkor még három pohárkával iszok, az még úgysem üt be -motyogja, majd már tölti is az újabb kört. - Skye, kérsz? -néz rám.

- Nem, köszönöm -rázom nemlegesen a fejem.

- Te tudod, több marad nekem -rántja meg vállát ismét, mire Layla kiveszi a kezéből a whiskyt. Kennedy úgy tesz mint egy kisgyerek akitől elvették a kedvenc játékát; lebiggyeszti szája mindkét sarkát. - Skye, beszélj a fejével, kérlek -néz rám boci szemekkel, de én megint csak a fejemet rázom. - Ohh, jól van -vágódik le a székre sértetten, amin jót mosolygunk Laylaval.

- Kennedy, még csak 17 óra. 2 óra múlva jönnek csak a vendégek, és ahogy ismerlek addigra simán megiszod egyedül ezt az üveg whiskyt. Nem tudod visszafogni magad.

- Annyi idő alatt esélyem sincs berúgni -győzködi a mellettem álló lányt. - Skye, mondd meg neki -néz rám segítségkérőn.

- Kenn, ez tömény pia. Nem ellened akarok szólni, isten ments, csak ez tényleg így van. Majd mielőtt megérkeznek ihatsz megint -mondom végül.

- Jó -adja fel végül. Layla visszateszi a hűtőbe, majd letelepszik mellém. Ezután felhoztunk mindenféle témát, ezzel elütve az időt. Az első három vendég érkezésével Kennedy a kezükbe nyom egy-egy pohár sört, majd elindította a zenét, mire a vendégek, azaz Layla barátai az üdvözlés után táncolni kezdenek. Sorra érkeznek az emberek, a hangulat pedig egyre fokozódik. Az utolsó ember érkeztével a zenét felhangosítják és a piábal a kezükben táncolnak. A buli már javában elkezdődött, de Kaylee és Ava sehol nincsenek. Számat húzva lépek a pulton elhelyezkedő piákhoz, majd a poharam félig töltve vodkával, ezt követve kis narancssal felöntöm, aztán kezembe kapva a poharat egy hatalmasat kortyolok a kevert italból. A fintort az arcomról igyekszem eltüntetni kissebb nagyobb sikerrel, aztán a semmiből mellém lép egy számomra idegen lány.

Péntek 13. | befejezett |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin