Még lett volna pár kérdésem Kayleehez, de bealudt ezért csak csendben kémleltem tökéletes arcát. Hófehér bőre kissé most ki van pirulva. Óvatosan kimásztam az ágyból, majd a kezembe kaptam a laptopot és az íróasztalhoz ültem. Bekapcsoltam és elindítottam a sorozatot, amit a napokban kezdtem el nézni.
A hatodik résznek a felénél mocorgást hallottam a hátam mögül, ezért megállítottam a videót és megfordultam.
- Jó reggelt hétalvó. Kialszod a krumplit a földből.
- Nem bírtál megmaradni velem egy ágyban?
- De, csak gondoltam inkább nem ott kezdem el nézni a sorozatot hanem itt, hogy tudj pihenni.
- Ez figyelmes volt tőled, de már igazán visszafeküdhetnél. Kiváncsi vagyok milyen sorozatot nézel.
- Vagy csak mert már kezdek hiányozni neked. Tudom ám, ne is próbáld meg letagadni -állok fel a székből és visszasétálok az ágyhoz a laptoppal a kezemben.
- Nem is próbáltam volna letagadni...Skye, te meg mit csinálsz? -kérdezi meglepődve, mikor átmászom rajta.
- Bekefüdtem az ágyba, baj? -nézek rá vigyorogva.
- Nem, de...te átmásztál rajtam.
- Igen, és?
- Direkt csináltad? -néz rám kérdőn, mire én csak megvonom vállam és elindítom a videót. - Skye..
- Shh, nézem a sorozatot -szólok rá. Egyszercsak lehajtja a laptop tetejét és mellém dobja, majd csípőmre ül. - És te most mit csinálsz?
- Semmit.
- Szállj le rólam.
- Túl kényelmes vagy.
- Nem érdekel, nem játszuk el megint.
- Szemkontaktus szépség -vigyorog rám.
- Mi?
- Mondom szemkontaktus.
- Tudod elég nehéz ha a melleid nagyobbak mint a fejed.
- Nem is nagyok -fogja meg őket.
- Jézusom Kaylee. Legalább ne előttem -takarom el szemem, mire felnevet. - Ne nevess, ezen semmi vicces nincs.
- De igen, a reakciód az.
- Szerintem meg tök normális, hogy így reagáltam.
- Reagálhattál volna máshogy is.
- Nincs kedved leszállni rólam?
- Azzal kezdted.
- Álmos vagyok.
- Hát aludj.
- De így nem tudok.
- Miért?
- Mert nem tudok kényelmesen elhelyezkedni.
- Majd leszek a takaród.
- Már van egy és semmi pénzért nem cserélném le.
- Már késő.
- Dehogy késő.
- Pedig de.
- Miért lenne? -nézek rá kérdőn.
- Mert már itt vagyok én -vigyorog rám. Nem válaszolok, hanem elveszem a mellettem lévő párnát és az arcomra teszem és belemorgok egyet. - Hogy mondod?
- Hagyjál aludni.
- Tessék? -veszi el arcomtól a párnát.
- Mondom hagyjál aludni.
YOU ARE READING
Péntek 13. | befejezett |
RomanceA könyv folytatását megtaláljátok a profilomon Kísért a múltam címmel. Ha unatkozol és bejönnek az ilyesfajta irományok, könyvek akkor olvass bele. Néhol 18+-os részek találhatók! Jó szórakozást!:)