Percekig csak álltunk ott, farkasszemet nézve mely inkább tűnt vére menő küzdelemnek mintsem ártatlan játéknak. Leveses srác a sarokba húzódva, kezeivel a tálcát szorítva, őszinte aggodalommal az arcán figyelte az eseményeket csak azt nem tudtam, miattam aggódik vagy seggfejért. A hústorony ugyanott állt ahol seggfej „ledermesztette” őket, egy centit se mozdultak arrább sőt meg merem kockáztatni hogy a kisujjuk se rezdült mióta főnökük leintette őket. Valóban van tekintélye, ezt nem tudom megcáfolni és minden bizonnyal az a célja hogy engem is talpnyalói seregébe állítson csakhogy ez nem fog neki sikerülni. Inkább a halál minthogy őt szolgáljam!
-Luke, kifelé! – parancsolta ellentmondás nem tűrő hangon mire a sarokban ácsorgó srác – kinek neve ezek szerint Luke – ijedten összerezzent de nem mozdult. Seggfej beszéd közben egy másodpercre se szakította meg farkasszem párbajunkat de periférikus látásnak köszönhetően észrevette hogy Luke nem engedelmeskedik parancsának. – Azt mondtam, kifelé! – ismételte meg ingerültebben de Luke ahelyett hogy engedelmes pincsi kutya módjára kivonult volna a szobából határozottan felszólalt
-Nem – jelentette ki magabiztosan mivel nem csak főnökét de engem is meglepett. Nem néztem volna ki belőle hogy ellent mer mondani seggfejnek és úgy látszik seggfej sem mivel feladva néma küzdelmünket a fiú felé fordult és vérengző tekintetét az övébe fúrta. Luke kitartóan állta tekintetét ám testtartásán és arcmimikáján tökéletesen látszott a rettegés legmagasabb fokozata.
-Mit mondtál? – kérdezte kurtán seggfej miközben egy lépéssel közelebb araszolt a sarokban kuporgó fiúhoz. Luke idegesen nyelt egyet de nem engedte el seggfej pillantását. Úgy tűnt, abban a percben nem csak seggfejjel vívott harcot hanem saját magával is hiszen ezzel, hogy ellentmondod seggfejnek kilépett az engedelmes szolgáló szerepéből egy olyan helyre mely teljesen ismeretlen számára. – Azt kérdeztem, mit mondtál?! – seggfej most már ordított szegény srác pedig reszketett mint a nyárfalevél de nem adta fel a harcot. Több szorult ebbe a fiúba mint azt hittem – gondoltam elismerősen miközben azon agyaltam miképp menthetném ki onnan Luke-ot hiszen egyértelműen látszott hogy nincs felkészülve ekkora harcra, biztosan seggfej kerülne ki győztes fél ként ezt pedig nem engedhetem. – Válaszolj ha kérdezlek!! – újabb ordítás seggfejtől mire én jobbnak láttam közbe lépni mert seggfejen látszott hogy már csak egy hajszál választja el attól hogy Luke-nak rontson és nem úgy tűnt hogy a fiú be akar hódolni neki. Talán már elhatározta magában hogy most meghal méghozzá seggfej keze által és nem látja értelmét az ellenkezésnek.
-Max! Jo! – szólalt fel dühtől átázott hangon mire a 2 hústorony kik eddig lefagyva szemlélték a 2 férfi közt lefolyó küzdelmet rendezve döbbent arcvonásaikat poker arcot magukra öltve főnökükre emelték tekintetük. Az ember azt hinné ilyen monszun akik állítólag arra vannak kiképezve hogy embereket verjenek péppé egy ilyen kis leszámolás nem jelent újdonságot ők mégis úgy nézték a show-t mintha most látnának ilyet először – vigyétek a fürdőbe, Sue majd szemmel tartja – mondta higgadtan mire Max és Jo bólintottak majd megragadva egy- egy karom kitoloncoltak a szobából. Egy pillanatra megfordult a fejembe hogy kitépem magam erősnek nem mondható fogásukból és visszarohanok Luke-ért esetleg lerohanok a lépcsőn és elhúzok ebből az örültek házából de seggfej állapotára vissza gondolva jobbnak láttam ha nyugton maradok így hagytam hogy a 2 fickó a fürdőbe vezessen. Az ismerős helyiség padlóján már ott guggolt az a szőke rövid hajú lány aki múltkor beadta a ruhákat és fáradságot nem ismerve sikálta a padlót egy szivaccsal. Itt senki nem ismeri a felmosó fogalmát?!
YOU ARE READING
Megvagy! {Befejezett}
RomanceNémán állt ott a földön fekvő élettelen testet figyelve, kezében ott csillogott a gyilkos fegyver mely alig pár perce egy ember életét oltotta ki. A városban néma csend uralkodott, még a közeli autópályáról se szűrődött be a járművek motorzúgásnak h...