A 2 hústorony taszított egyet rajtam így én egy cseppet sem kecses esést bemutatva arccal előre landoltam a fürdő kemény csempéjén. Gyilkos tekintettel néztem vissza az ajtóban szobrozó fickókra, már a nyelvem hegyén volt hogy rájuk ordítsak, ez mégis miért kellett ám mielőtt megszólhattam volna max rámarkolt a kilincsre majd egy határozott mozdulattal behúzta az ajtót. Oké hogy parancsot teljesítenek és lényegében kötelességük engem felhergelni mire minden bizonnyal seggfej kérte őket de mikor a főnökük nincs jelen igazán lehetnének egy cseppet kegyesebbek velem. Nem gondolom hogy belehalnának. Ember vagyok és nem egy felmosórongy!
Miután magamba elhadartam az összes káromkodást amit ismertem egytől-egyig seggfejnek és talpnyaló bandájának címezve tekintetem a földön görnyedő lányra vezettem aki rendíthetetlenül sikálta a padlót nem törődve semmivel és senkivel. Vajon őt mivel zsarolhatja seggfej? Ő lány, mégse verheti, annyira nem lehet köcsög bár ha jobban belegondolok, simán kinézném belőle hogy kezet emel egy lányra hisz engem is megvert nem is egyszer.
-Szia – szólaltam meg egy mosolyt erőltetve arcomra hisz nem akartam úgy bemutatkozni neki mint a lány aki még köszönni sem tud. Az más tészta hogy gondolatban már kismilliószor legyilkoltam a főnökét. Kedves vagyok én azzal aki megérdemli és seggfej közel sem sorolható ebbe a kategóriába.
A lány óvatosan rám emelte tekintetét majd egy kedves mosollyal az arcán intett nekem egyet azzal a kezével amiben nem volt szivacs. Ha jobban belegondolok még nem is hallottam beszélni őt, talán seggfej megtiltotta neki.
A lány térdeire támaszkodva felemelkedett eddigi helyéről miközben szivacsát a kikészített vödörbe dobta melyben valószínűleg szappanos víz lehetett. Oda sétált a csap alá beépített 2 ajtós kisszekrényhez és rutinos mozdulatokkal kitárta ajtajait. Egy pár percig kutakodott aztán ismét előbújt rejtekéből egy kék szivaccsal és 2 pár gumikesztyűvel kezében. Elém sétált majd barátságosan felém nyújtotta a takarító eszközöket. Ebben a pillanatban tört meg szilárd elhatározásom arra vonatkozóan hogy sztrájkba lépek seggfej ellen és nem takarítok fel egy centiméternyi területet sem. Seggfejjel ellentétben nekem van szívem és nem hagyhatom hogy szegény lány egymaga ganyézza ki az egész fürdőt. Seggfejért soha, de ezért a lányért megcsinálom. Nem tűnik olyannak mint a főnöke, ha meg mégis akkor ennyi miatt igazán nem fog leesni a gyűrű az ujjaimról.
Egy magadó sóhajt hallatva nyúltam a cuccokért és magamra rángatva a kesztyűket kezembe vettem a szivacsot ezt követően belemártva a vízbe a földre ereszkedve sikálni kezdtem egy random területet. Ha fél éve valaki azt mondja nekem hogy egy szivaccsal fogom sikálni egy fürdőszoba padlóját egy olyan házba ahol fogva tartanak mert egy srác akit seggfejnek hívok ezt kérte a képébe röhögök. Erre tessék. A sorsnak kegyetlenül szar humora van ha értitek mire gondolok.
-Alyson vagyok, téged hogy hívnak? – törtem meg a beálló csendet annak reményében hogy a szőkeség fogadja ismerkedési szándékomat és az ő személyében megtalálom azt aki segítségemre lehet abban hogy meglépjek ebből a putriból. Nem akarom kihasználni, szó sincs erről csupán nem várhatok addig míg apu rám talál. Ki kell szabadulnom innen ha máshogy nem úgy hogy elteszem láb alól seggfejt bár remélem erre nem fog sor kerülni. Nem azért mert sajnálnám ezt a szemetet csupán képtelen lennék úgy tovább élni hogy az én kezemen szárad egy ember halála még ha az illető egy féreg is.
A lány keze megállt a mozdulat közepén és néhány másodpercig lefagyva szuggerálta az egyik fehér csempét mire én kezdtem félni hogy valami rosszat mondtam. Bár arról fogalmam se volt ebben az egyszerű kérdésben mi lehet a rossz. Mikor végtelennek tűnő fél perc után megmozdult nyújtózkodva az egyik tisztítószeres flakonért nyúlt majd kipattintva annak kupakját fejre állítva írni kezdett a benne lévő folyadékkal a fehér csempére. Kis idő múlva 3 betű rajzolódott ki a padlón – Sue – olvastam ki hangosan a biztonság kedvéért hátha valamit félre értettem viszont minden kétségem elszállt mikor Sue bólintott egyet majd egy határozott mozdulattal szétkente a betűket ezzel örökre eltűntetve őket. Oké, szóval 2 lehetőség maradt: Vagy seggfej megtiltotta neki hogy hozzám szóljon vagy Sue néma. Hmm, így érdekes lesz szökési tervet kovácsolni vele de ha ez kel hogy kijussak innen boldogan állok elébe.
KAMU SEDANG MEMBACA
Megvagy! {Befejezett}
RomansaNémán állt ott a földön fekvő élettelen testet figyelve, kezében ott csillogott a gyilkos fegyver mely alig pár perce egy ember életét oltotta ki. A városban néma csend uralkodott, még a közeli autópályáról se szűrődött be a járművek motorzúgásnak h...