nyheter!

7.6K 183 16
                                    

Hej hej.  Här kommer nyheter:

De flesta av er ville att jag skulle skriva en tvåa, dock så känner inte jag riktigt för det just nu och med risk för att den kommer att bli dålig om jag inte riktigt känner för att skriva den, så har jag börjat på en annan.

Detta betyder inte att det aldrig kommer att komma en tvåa. Bara inte just nu

Här är vad den andra berättelsen handlar om:

I'm an undercover agent:

Ella ( Eleonora) är 18 år och hon har ett uppdrag.

Detta inkluderar en hel sommar med ett helt gäng killar och några få tjejer som alla är brottslingar och skickats till ett läger under sommaren. De alla har en förflutet, de alla är farliga, och hennes uppdrag? Hon måste hon hitta killen som mördat åtta tjejerna under det senaste halvåret, alla på samma sätt.

Tre stycken misstänkta. Eller?

En skyldig.

Men vad händer när hon kanske börjar känna något för en kille? Vad händer när han är en av de misstänkta och när han inte ens vet vem hon egentligen är.

Kommer hon klara sig genom sommaren och det viktigaste av allt kommer hon att hitta mördaren.

Följ med Ella på en sommar fylld men ledtrådar, killar, vänskap, nakenbad mitt i natten och en hel del pinsamma händelser.

Sååå... första kapitlet/ prologen finns nu ute så det är bara att gå över till min sida och så ser ni den där ( namnet: I'm an undercover agent) 

Dangerous Love (svenska)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora