Avukat

7.5K 390 189
                                    

"Dilara evden gizlice kaçmak ne!" diye bağırdı abim.

"Abi ne yapsaydım! Gitmeme izin vermeyeceğini biliyorum." dedim.

"O zaman niye gidiyorsun abicim? Burada senin için nasıl endişelendim, korktum. Biliyor musun?" diye sordu.

"Abi tamam kız yapmış bir hata. Şimdi burada ve iyi. Bize orada olanları da anlattı. Gidip bilgilenmesi iyi bir şey." dedi Efekan.

Kapının çalması ile Papatya "Ben bakarım." dedi ve kapıya yöneldi.

Yaklaşık iki dakika sonra yanında orta yaşlı bir adam ile salona döndü.

"Sizi Faruk Bey ile tanıştırayım. Aile avukatımız. Rahat olabilirsiniz her şeyi bilir." dedi Papatya.

"Daha acınız yeni, biliyorum fakat Ahmet Bey en kısa sürede mirasını nasıl paylaştırdığını söylememi istemişti." dedi.

"Nasıl yani? Mantıklı olan her şeyin Papatya'ya kalması." dedim.

"Babam ne kadar soğuk ve kaba davransa da sizleri de çocukları gibi görüyordu." dedi Papatya.

Üç gün önce baş aşağı tavana bağlı bir testen geçtiğini hatırlamam ile alaycıl bir şekilde güldüm.

"Şirketlerin hisselerini yüzde elli Tarık Bey'e, yüzde elli Efekan Bey'e bıraktı. Tüm bankalardaki parasını, değerli eşyalarını, arazi ve bu arazilerinin üstündeki evlerini Papatya Hanım'a bırakmış. Son olarak Dilara Hanım size yer altındaki yerini, kafes dövüşüne çıkılan mekanlarını ve mafyalıkla ilgili olan barlarını bırakmış. Gerekli işlemler daha Ahmet Bey vefat etmeden önce yapılmıştı." dedi.

"Yani bu saydığınız yerler belli bir süredir zaten bizimdi fakat bunu yeni öğreniyoruz." dedim.

"Oha köşeyi döndük." dedi Efekan.

Abim ugarırcasına "Efekan!" dedi.

Papatya "Benim haberim vardı. Babam, sizlerin imzalarını bir bahane ile almam için beni görevlendirmişti." dedi.

"Geçen ay evlatlık işlemleri ile ilgili bir sıkıntı çıktı deyip imza almıştın." dedi abim.

"Gençler benim burada işim bitti. Hepinizin başı sağ olsun." dedi avukat ve ayağa kalktı.

Kafes DövüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin