"Şimdi ne olacak?" diye sordu Papatya.
"Senin gittiğin kolejin adı neydi? Bizde kayıt olacağız. Okul çıkışı ben kafes dövüşü için mekana gideceğim. Abi sizde şirketlere. Sizin haftada bir kere kafes dövüşü ne gelmeniz yeterli olacaktır. Bir yıl sonra ise kendi kararımıza göre devam ederiz." dedim.
"Yıldırım Koleji." dedi Papatya.
Abim haklı olduğumu kabullenmiş olmalı ki "Tamam ben kayıt işlemlerini yapmaya gidiyorum." dedi ve ayağa kalktı.
"Abi." dedim tereddütle.
"Efendim Dilara." dedi. Hızla ayağa kalkıp ona sarıldım.
"Seni çok seviyorum abi."
"Bende seni çok seviyorum güzelim." dedi ve yanağıma bir öpücük bıraktı.
"Papatya görüyorsun, değil mi? Hep beni dışlıyorlar." dedi Efekan.
"Efekan ikisinin de ağzına acı biber sürmemi ister misin?" diye sordu Papatya.
Efekan "Acı biber demişken ben acıktım. Evde yiyecek bir şeyler var mı?" diye sordu.
"Zıkkım ye Efekan." dedim.
"Ben şimdi bir şeyler hazırlarım." dedi Papatya.
"Papatya üzgün olduğunun farkındayım. Sen şimdi hiçbir iş yapma. Git dinlen. Ben hallederim." dedi abim.
"Yok ya ben yaparım." dedi Papatya.
"Papatya söz dinle." dedi abim.
"O zaman ben odamdayım. Biraz uzanacağım." dedi Papatya ve merdivenlerden çıktı.
"Abicim sende bana yardımcı olur musun? Koleje kayıtları yaparken sende yemekleri hazırlamaya başla." dedi abim.
"Tamam abi ben hallederim." dedim.
"Efekan Bey sizde öyle yan gelip yatmayın. Git korumalardan yaralananlar ile ilgilen. Durumları nasılmış öğren." dedi abim.
"Tamam abi." dedi Efekan ve ayağa kalktı.
"Şimdi benim güzel cemalimi gördüklerinde hemen iyileşecekler." dedi Efekan.
"Salak salak konuşma. Git işine." dedim.
"Abi duydun mu bana ne dedi!" diye bağırdı Efekan.
"Ben bir şey duymadım." diyen abime Efekan sitem ile "Ayrımcılık yapıyorsunuz abi!" dedi.
Onun bu sitemine kahkaha attım ve ağzımı oynatarak "Geber." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafes Dövüşü
ChickLitYetimhaneden evlat edinilen üç kardeşin kafes dövüşü ne çıkmaları için eğitilmeleri ve sonrasında gelişen olaylar...