Cezalısın

9.2K 431 287
                                    

"Eşyalarınızı odalarınıza çıkartılacak. Hakan, Papatya buraya bakın." diye bağırdı.

Bizim yaşlarımızda bir kız ve orta yaşlı bir adam içeri girdi.

Ahmet Bey "Kızım Papatya ile sizi tanıştırayım." dedi.

"Merhaba." dedi gülümseyerek.

"Daha sonra tanışıp kaynaşırsınız. Şimdi Papatya kızım senin eğitmeni istediğim kişi Tarık. Onu bu yıl içinde derslerini aksatmadan eğitmeni istiyorum. Hakan sen de Efekan'ı eğiteceksin." dedi.

"Peki beni kim eğitecek?" diye sordum.

"Ben." dedi Ahmet Bey.

"Papatya, Dilara'yı eğitse olur mu?" diye sordu abim.

Kararlı bir ses tonuyla "Hayır ben eğiteceğim." dedi.

"Size güvenmiyorum. Kardeşimi emanet etmek istemiyorum." dedi abim.

Ahmet Bey "Şuan istesem hepinizi öldürürüm. O yüzden çeneni kapayıp denilene uy." dedi.

"Seni piç herif." diye sinirle nefes verdi abim ve Ahmet Bey'e sert bir yumruk attı.

Ahmet Bey dudağından akan kanı elinin tersiyle sildi ve belinden silahını çıkardı.

Silahı abime doğrultunca düşünmeden önce eline sonra karnına tekme attım.

Silah yere düşünce alacakken Papatya benden önce davranıp silahı yerden aldı.

Ahmet Bey sinirle saç dibimi tuttu ve beni çekiştirmeye başladı.

"Lan bırak onu!" diye bağırdı abim.

Efekan "Şerefsiz herif!" diye mırıldanırken onlara baktım. Hakan denilen adam onları zorla tutuyordu.

Evin bodrumuna indik ve beni sertçe yere ittirdi.

"Cezalısın. Cezan yüz squat." dedi.

"Ben çekemem o kadarını." dedim.

"O zaman düşünmeden hareket etmeyecektin. Şimdi başla." dedi.

Derin bir nefes aldım ve kollarımı düz bir şekilde önüme uzatıp çömeldim.

"Sırtın dik olsun!" diye bağırdı.

Sırtımı dikleştirmeye çalışırken bacağımın hafif titrediğini fark ettim. Daha ilkinde böyle olduysam, yüz defa nasıl yapacağım?

Cetvele benzeyen tahta parçayı eline aldı ve sertçe sırtıma vurdu. Sırtımın acısı ile çığlık attım.

"Sana sırtın dik olacak dedim." dedi. Sırtımı düzelttim ve ayağa kalktım.

Kafes DövüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin