Marlene, Quidditch Sahasının ortasında, kollarını açmış uzanıyordu.
Gryffindor o gün yılın son maçını kazanmıştı ve uzatma ile de kupayı kazanmıştı. Marlene daha mutlu olamazken, ateş viskisi ruh halini bastırmış gibiydi. Ortak salondaki partiyi terk etmiş ve sarhoş adımları onu olabildiğince sessizce sahaya geri döndürmüştü. Sokağa çıkma yasağı başladıktan sonra yataktan kalkmak yeterince kötüydü, sokağa çıkma yasağı olduktan sonra sarhoş bir şekilde yataktan kalkmak daha da kötüydü.
Yalpalayarak sahaya ulaştığında, yanında götürdüğü şişe boştu. Marlene onun yumuşak çimlere düşmesine izin verdi ve sonra kendini yere attı. Sarhoş vücudu ani harekete pek iyi dayanmadı ve kendini sırtüstü yatarken karanlık gökyüzüne bakarken buldu.
Gece serindi, soğuk rüzgar tüylerinin diken diken olmasına neden oluyordu. Tabii ki hissettiğinden değil; Damarlarında akan alkol onu yeterince sıcak tutuyordu.
Kara bulutlar yavaşça yoldan çekilip yıldızların ona göz kırpmasına izin verirken sadece izledi. Bir yıldız olmanın nasıl bir şey olduğunu hayal ediyordu: güzel ve uzakta. Muhtemelen yalnız. Elbette yıldızlar takımyıldızlarına aitti, ancak yine de birbirlerinden çok uzaktalardı. Yine de yalnızlardı. Bir yıldız olsaydı, her gece aşağıdaki insanlara parlar, hayranlık duyulur ve hakkında konuşulurdu. Ve muhtemelen insanlar ona aptal bir isim verir ve aptal bir hikaye uydururlardı. Sessizce, yavaşça, ölümüne doğru yanarken, onu bu efsanevi bir güzellik unsuru haline getirirlerdi; diğer dalgın ruhlar için geceyi hafifletmek uğruna kendini yıpratıyorlardı.
Bu iç karartıcı olan sabırsızlıkla, Marlene kendi kendine homurdanıyor.
Sirius bilirdi, diye düşünüyor. Ne de olsa o da bir yıldızdı. Aptal bir adı vardı, arkasında aptal bir hikaye vardı ve ondan daha uzakta olamayacak takımyıldızına ait bir yıldız. Hm. Belki bilirdi. Kesinlikle gidip onu bulmalı ve ona sormalıydı.
Başını yavaşça sağa, kendisi ile arasındaki tribünler ve zeminler nedeniyle göremediği kaleye doğru hareket ettirdi. Yine de çok uzakta. Sadece ayağa kalkma düşüncesi bile uzuvlarının bitkinlikle ağırlaşmasına neden oluyordu.
Ayrıca burada iyiydi. Parmakları çimenlerin arasında dolaşıyor, toprağı kazmadan önce bir kısmını yerden çekiyordu.
Yıldız olsaydı uçabilirdi. Sonra yine, o bir yıldız değildi ama yine de en iyileri gibi uçabilirdi. Hayır, muhtemelen yeri özleyecektir. Yıldızlar uçuyor muydu? Daha çok süzülüyorlar veya havada asılıydılar. Sonuçta hareket etmiyorlar. Hareket etmeyi özlerdi. Yine de bir yıldız gibi hissediyordu; yanarak tükendikleri kısmı. Bu sadece midesinin derinliklerinde hissettiği bir duyguydu.
Marlene orada ne kadar süredir uzandığını bilmiyordu. Muhtemelen mükemmel bir şekilde ekilmiş olan sahada elleriyle bıraktığı iki çimen deliğini görünce Madame Hooch'un sinir krizi geçireceği kadar uzun.
Onu görmeden, duymadan önce onu hissediyor. Sadece o olduğunu biliyor. Ne zaman yaklaşsa havada bir şey vardı. Sanki ateşi paylaşılıyordu ve tek başına yanmıyordu. Oldukça tuhaf bir şekilde, güven verici bir düşünceydi. Sirius'un süpernova olmasını ve ondan hiçbir şey kalmayana kadar kara deliğe dönüşmesini istemiyordu.
Vücudunu karşısına, bacaklarını onun yukarısına ve başını da onunkinin yanına yatırıyor ve kızın yanına çimlere uzanmış oluyor.
"Seni arıyordum" diyor.
"Neden?" diye soruyor, sesi biraz geveleyerek çıkınca şaşırmıştı.
"Bilmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Do You Love Me || Blackinnon
Fanfiction[Marlene Mckinnon ve Sirius Black ile ilgili AU, Drabble, One-shot, Headcanon çevirileri vs.] [Bölümler birbirinden bağımsızdır.]