• t w e n t y - s e v e n •

301 72 15
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


. . .

Tubuh budak lelaki itu sudah pun dibogelkan Park Jimin. Langsung tiada seutas benang pun yang melindungi tubuh Yujin.

Air mata Yujin mengalir perlahan.

Tubuhnya terlalu lemah untuk meronta dan cuba untuk melepaskan dirinya. Kerana dia sendiri tahu... dia tidak akan dapat dilepaskan.

Manakala mulutnya juga sudah penuh disumbatkan dengan kaca teko tersebut.

Jikalau dia cuba untuk membuka mulut , serpihan itu akan masuk ke dalam rongga mulutnya dan mungkin akan ditelannya tanpa dia sedar.

Di mana akan membuatkannya semakin sakit.

Mulutnya juga sudah pun berlumuran darah akibat disumbat dengan serpihan kaca tersebut. Yujin... tak mampu lagi menjerit meminta pertolongan.

Jimin hanya tersenyum sinis.

Setiap inci tubuh budak lelaki di hadapannya itu diperhatikan dengan penuh teruja bersama senyuman lebarnya sehingga ke telinga.

Terlalu excited melihat makhluknya begitu.

Mungkin merasakan bahawa dia sedang menjalankan tugas Tuhan untuk mencabut nyawa seorang manusia dan menghantarkannya ke dalam syurga.

Sebilah pisau yang hujungnya sudah pun dipanaskan dengan api mula diraih Jimin.

Dengan senyuman lebar tak lekang di wajahnya , dia terus menghiris bahagian dada Yujin membuatkan budak itu mengerang kesakitan sambil memejam matanya rapat membuatkan air matanya mengalir deras.

Bertambah sakit apabila serpihan kaca di bahagian mulutnya semakin menyakitkan.

"Nak tak kita buat kelas bio , yeorobun ? Aku akan kenalkan beberapa organ dekat kau orang."

Jimin pantas membuka belahan dada Yujin menggunakan kedua belah tangannya. Disebabkan belahan itu tidak mahu terbuka sepenuhnya , Jimin menggunakan kemudahan yang lain.

Dulang berwarna kelabu yang berada di tepinya diambil lalu digunakan untuk memudahkannya membuka belahan dada milik budak lelaki itu.

Menghantar segala keperitan kepada Yujin.

"Hmm... aku nak tunjuk apa dulu eh ?"

Jimin mengusap dagunya perlahan membuatkan kotoran darah mula melekat di bahagian dagunya. Namun dia langsung tidak kisah.

Tangan Jimin perlahan menarik beberapa organ usus yang berada di dalam perut Yujin. Menariknya bagaikan itu merupakan alatan bermainnya sahaja.

Yujin menggenggam tangannya erat. Terlalu perit untuk dia merasakan semua ini memandangkan dia hanya budak kecil.

"Oh lupa pulak." Jimin menekup mulutnya , membuat aksi terkejut.

"Yujin tak boleh tengok benda benda macam ni. Aksi aksi ni ngeri dan tak boleh dilakukan dekat rumah. So close your eyes , okay ?"

Suara penuh lembut dan comel Jimin berikan.

Tangannya pantas sahaja mencapai stapler gun yang berada berhampiran. Terus sahaja stapler gun itu disasarkan pada mata kanan Yujin.

Mata Yujin membulat. Dia menggeleng kepalanya berulang kali. Tidak mahu Jimin meneruskan apa yang dia ingin lakukan.

Namun disebabkan Yujin terlampau degil , Jimin terlepas dan tertekan stapler gun itu membuatkan isi stapler gun ditembak dan menusuk terus ke dalam bebola mata Yujin.

Mata Yujin terbelalak luas.

Seluruh tubuhnya kaku. Bagaikan sudah tidak bernyawa buat seketika. Dalam matanya mula berdarah. Membuatkan Jimin tertawa kecil.

"Tula... hyung suruh duduk diam diam tak nak."

Dengan selambanya , tangan Jimin pantas sahaja menembak stapler gun pada kedua dua kelopak mata milik Yujin membuatkan matanya tertutup rapat.

Selesai menyiapkan kerjanya , kini Jimin mula meneruskan rancangan seterusnya.

Semuanya dilakukan dengan sangat cepat dan mudah sahaja bagi Park Jimin. Seolah olah dia tahu apa yang dia sendiri lakukan.

Cara penyeksaan seperti ini tidak pernah ada di mana mana seakan akan semuanya dirancang dari otak geliga Park Jimin sendiri.

Kedua belah tangan dan kakinya dipotong.

Mulutnya juga distapler , menyimpan serpihan kaca di dalam kerongkongnya.

Organ organ dalaman budak itu dikeluarkan disimpan di dalam tupperware.

Selepas memasukkan tangan dan kaki yang dipotong ke dalam belahan perut Yujin , tubuhnya di stapler semula.

Jimin kata , dia ingin tubuh Yujin menjadi seperti bayi semula. Supaya di syurga nanti dia akan hidup dalam bentuk rupa bayi yang comel.

Manakala organ itu pula Jimin simpan untuk kelas biology nya.

Baru real katanya.

Setiap kulit tubuh budak lelaki itu disiat siat tanpa belas kasihan , meninggalkan daging merah yang berlumuran darah meliputi tubuh budak lelaki itu.

"Perhatikan dengan teliti... lepasni giliran kau pulak , noona."

Park Jimin tersenyum sinis.

o n l i n e
STREAMER

 𝑶𝒏𝒍𝒊𝒏𝒆 𝑺𝒕𝒓𝒆𝒂𝒎𝒆𝒓 • pjmWhere stories live. Discover now