. . .
Camera di hadapan aku betulkan.
Bukan camera Yoongi yang canggih , namun hanya camera telefon pintar aku yang akan dijadikan sebagai alatan untuk meneruskan live stream pada malam ini.
Tapi pada malam ini... aku come out dengan satu idea yang aku langsung tak pernah terfikir tapi aku akan tetap teruskannya juga kerana aku dah memang bertekad.
Live stream yang akan mendapat perhatian yang banyak.
Dan... live stream yang akan sentiasa diingati semua orang.
Aku perlahan membelakangi camera dan mula berjalan ke arah kerusi lalu melabuhkan punggung di atasnya. Melihat tepat ke arah camera tersebut.
Jumlah penonton semakin meningkat dan aku dapat nampak beberapa komen yang muncul di skrin telefon , tapi aku tak dapat nak baca sebab terlalu jauh.
Aku menarik nafas dalam dalam lalu menghembusnya perlahan.
Perlahan senyuman lebar aku ukirkan ke arah camera tersebut. Membalas pandang dengan penonton penonton yang sentiasa memberi perhatian kepada aku.
Tapi kalini... tanpa bertopeng mahupun wajah aku dikaburkan.
"Anneyong , Park Jimin imnida"
Aku tersenyum membentuk eyesmile.
"Aku salah seorang pelajar di Busan Highschool. Mungkin tak ramai yang tahu tentang kewujudan aku memandangkan aku... halimunan"
Aku tertawa kecil lalu memandang semula ke arah camera tersebut.
"Kau orang nak tahu... apa content video aku untuk kalini ?"
Masih dengan senyuman comel aku berikan kepada mereka sambil bertanya.
Aku tahu , mungkin beberapa penonton melihat live stream ini seakan tak percaya bahawa halimunan di dalam kelas itu merupakan online streamer yang terkenal.
Terkenal dengan content video berkaitan penyeksaan dan bunuh diri...
"Content untuk live stream harini... sudah pasti berkaitan dengan self-harm dan ianya... melibatkan aku sendiri."
Perlahan senyuman sinis terukir di wajah Jimin.
"Welcome... to Park Jimin's suicide live stream , everyone"
YOU ARE READING
𝑶𝒏𝒍𝒊𝒏𝒆 𝑺𝒕𝒓𝒆𝒂𝒎𝒆𝒓 • pjm
Bí ẩn / Giật gânIn order to get attention from others , he became a perfect youtuber . gain a lot of attention from his audience . but do you know what his content about ? what his online stream live about ? dancing ? singing ? mukbang ? no , it will be the wors...