Üstümü giyindikten sonra Nehir'in telefonunun ısrarla çaldığını gördüm, İlker arıyordu. Şu anda müsait olmadığını belirten bir mesaj atıp telefonu kapattım, daha iyi bir seçenek bulamamıştım. Merak edilmek güzel bir şeydi.. Tam da birbirlerine ne kadar yakışıyorlar diye düşünürken Nehir'in yanında saçlarını sevdiğim sırada Tuğkan'ın adını sayıkladığını duydum. Ne yapacağımı bilememiştim. Bir anda Tuğkan gelmişti gözümün önüne, sonra bir yandan da Nehir ve İlker.. Zor bir durumdu. Zorları sevmezdim ben, hemen kaçıp gitmek istedim oradan. Kapıyı açtığımda ise büyük bir şokun beni beklediğini henüz anlayamamıştım. Yüzünden aşağısını gördüğüm geniş omuzlu bir adama neredeyse çarpıyordum. Kendimi geri çektim, önce o çok tanıdık gelen gülüşünü gördüm, sonra da gözlerini.."Sen nereden çıktın?" şaşkınlığımı gizleyemiyordum.
"Hapisten." dedi gülerek. Elini omzuma doğru yaklaştırdığı anda kendimi geri çektim. "Korkma korkma.. Özür dilerim, kötü bir niyetim yoktu gerçekten. Nasılsın?"
"Güney.."
"Uzun zamandır ismimi kimse bu kadar güzel söylememişti.. Ya kusura bakma, böyle bir tuhaf oldu ama hastanede bir işim vardı. Seni görünce dayanamadım. Sen.. Bana hâlâ kızgın mısın?"
"Git buradan lütfen."
"Kerem'den mi çekiniyorsun?"
"Hayır.. Sadece.. Sadece seni görmek.. İyi gelmedi bana."
"Anladım, haklısın. Ama ben değiştim Hande. O eski Güney değilim, inan bana bak. Benim bolca düşünmeye vaktim oldu, değiştim işte. Sana bir zarar vermeye falan niyetim yok, yanlış anlama sakın. Sen istemezsen karşına bile çıkmam. Tek bir şey istiyorum senden.. Zor ama beni affet."
"Ben.. Gitsem iyi olacak."
"Hande, bir sorun mu var?" diyerek yanımıza geldi Kerem. "Geçmiş olsun Güney."
"Sağ ol abi, geçti çok şükür. Kusura bakmayın tekrardan." dedi ve hızlı adımlarla uzaklaştı.
"İyi misin?" dedi Kerem, omzuma dokunarak.
"Çok değişmiş."
"İçindeki iyi adam ortaya çıkmış diyelim.."
"Öyle mi dersin?"
"Yani bence öyle.. Sen kötü birini sevmezsin ki. O kıymetli sevgine değen veren insanları seversin."
"Ben bir Nehir'e bakayım."
**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZ | TAMAMLANDI
FanfictionBir ZeyKer hikayesi... //11 Nisan 2020 - 11 Nisan 2021\\ « 99 BÖLÜM » 17 yaşındayken hiç beklemediği bir anda, beklemediği biri tarafından ihanete uğrayan, hayatla ilgili tüm bağları kopmuş genç bir kadının, hatırlanmak istemesi ve bunun sonucunda...