1.Bölüm

24.3K 608 194
                                    

                        ~Tanışma~
(GECE'NİN ANLATIMIYLA)

Uzun bir yol sonrası hemen arabama binip,elimdeki poşetleri arka koltuğa fırlattım.
"Evet herşey tamam,şükür şu iğrenç alışveriş işinden de kurtuldum.

Tam arabaya çalıştıracağım sırada tanımadığım bir adam aniden aracıma bindi.
"ÇABUK SÜR,ÇABUK!"

"NOLUYOR BE SEN KİMSİN?"

"SORU SORMA SÜR ŞU ARACI ARTIK HEMEN!"

Belinden çıkartdığı silahı kafama dayaması ile telaşlanmıştım.O anlık korkuyla ise sürmeye başladım.

Sahi tanışamadık ya kimdim ben?
Ben"Gece Sever"lise son öğrencisiyim. Abisinin kafasını şişirip Antalya'dan, İstanbul'a okumak için geldim.Ayrıca abimden başka kimsem yok tabi Sinan ve Berkeyi saymazsak ikiside abimin arkadaşı ve küçüklüğümden beri onlarla yaşıyorum taki lise sona başlayana kadar.Şimdi yalnız başıma bir sitede yaşıyorum doğrusu yaşıyordum...

Şimdi ise elindeki silahı kafama dayamış ve hiç tanımadığım bir adamın emirindeyim.

O sırada arka cebinden hızlıca telefonunu çıkarttı.Birini arayıp telefonu hoparlöre aldı
"Alo Emir acilen depoyu boşaltın!"

"Ayaz olum nerdesin sen,noluyor?"

"Vakit yok sonra anlatıcam.Cihan'a benim aracımı ver,acil boşaltın orayı.İçeride ne bir dosya nede çalışanlar kalmayacak şekilde boşaltın!"

"Tamam biz diğer eve geçeriz, elemanlarıda dağıtırız."

"Hızlı olun!"

Telefonunu kapatıp tekrar cebine atmıştı.

Benim ise ellerim durmamaca titriyordu aracı sürerken neyin içindeydim,etrafımda neler dönüyordu habersizdim.

Biranda birisi arabamızın önünü kesince,aniden, korku içinde frene bastım.Ayaklarımın titremesine engel olamıyordum bir türlü.

"AYAZ YOLUN SONUNA GELDİN ARTIK KABUL ET!"diye gelen kalın bir erkek sesi.

Dışarıdan gelen o ses beni dahada korkutmaya başlamıştı.Arkadaki adam hızlıca araçtan inip onun karşısına geçti.Arkasından hemen bende indim.Şuan olanların rüya olmasını o kadar isterdim ki.Resmen bir filmin içindeydik ama konusu kesin korku ve gerilim olurdu.

"Başındaki it gelmemiş sizin gibi köpeklerini salmış gene!"

"Kes sesini,yolun sonu artık Ayaz son sözlerin gerçekten bu mu?"

Ve patlayan bir silah sesi o an çığlıklarıma engel olamıyordum.

O an korkuyla bir adım geriye gittim.Aracıma binen o uzun boylu adam omzundan vurulmuştu.Dizleri üstüne çökmüş,heryeri çamur içindeydi ama hala gözlerinde ufacıkda olsa bir korku olmadığı gayet belliydi.

Tam bir adım atacakken bir silah sesi daha...

...

SUÇLU AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin