"Anlaşılan bugün çekim yapamayacağız. Haftaya görüşmek üzere."
Kartal yüzünden bütün her şey mahfolmuştu. Çekim boyunca bir bahane bulmuş ve Cem'e her fırsatta vurmuştu. Adamın yüzü morarmıştı. Gözlerimi kapatıp sakince nefes almaya çalıştım.
Cem patronun sözlerinin ardından koşarak gitmişti zaten. Elbisemin eteğini toplayıp adımlarımı bastıra bastıra karavana girdim. Bu yaptıkları çok sinirlendirmişti. Ben paramı burdan kazanıyordum ve her fırsatta engel oluyordu.
Üstümdeki elbiseyi çıkartıp deri taytımı giyindim. Bluzume uzanacakken kapının açıldığını duymuştum. Yavaşça kapıya dönüp kim olduğuna baktım. Kartal kapıyı ardından yavaşça kapatıp bana dönmüştü.
Üstümde sadece sütyen vardı. Halinden memnunmuş gibi sırıtınca bluzu üstüme tuttum.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun!"
Cevap vermeden bana doğru adımlamaya devam ediyordu. Geri geri gidip bir an arkama baktım. Ama geç kalmıştım. Yatağa düşmemle battaniyeyi üstüme çekmem bir olmuştu.
Yavaşça üstüme çıkıp başını boynuma doğru eğdiğinde istemsizce gözlerimi kapatmıştım. Nefesini tenimde hissettikçe bütün bedenim geriliyordu. Elini yavaşça üstümdeki battaniyeye götürüp sakince açtığında sanki dilimi yutmuş gibi konuşamamıştım.
"Kokunu değiştirmişsin."
Gözlerimi yavaşça açtım. O da burnunu boynumdan sürterek yüzüme çıkarmıştı. Aramızda milimler oynuyordu. Zar zor yutkunarak başımı sallayabildim sadece.
"O adam senin sevgilin değil."
Şu an bana nasıl oyun oynadığını görebiliyordum. Ama bu kadar yakınken hiç bir şekilde itiraz edemiyordum. Kendime deli gibi içimden kızıyordum. Ona engel olamadığım için, bana yakınlaşmasına izin verdiğim için, sorularına hemen cevap verdiğim için....
Üstümden aniden kalkıp dağınık saçlarını sağa sola savurdu. Ben hala aynı pozisyonda onu izliyordum. Üstündeki kabanını düzeltip odadan çıktığında tuttuğum nefesimi bırakıp yüzüme düşen saçlarımı sinirle ittim.
Buna nasıl izin verebilmiştim. Bluzu elime aldığım gibi yataktan kalktım. Onca seneden sonra birden gelip bana bu kadar yaklaşamazdı. Üstümü hızkıca giyinip çantamı aldım. Karavandan çıktığımda karşımda Kartal ile partnerim Cem'in hararetli hararetli bir şeyler konuştuğunu görmüştüm.
Adam da benim yüzümden dayak yemişti. Kim bilir şimdi nasıl korkutuyordu. Çıktığımı görmesin siye hızlı adımlarla arabama doğru yürüdüm.
Kapıyı açtığımda arabanın diğer tarafınfa birini gördüm. Çantamı arabaya koyup başımı hafifçe kaldırdım.
"Uğur..."
Hiç bir tepki vermeden beni izliyordu. Olduğum yere çakılmıştım. Yavaş adımlaerla arabadan dolanıp karşıma geldi.
"Merhaba Doğa."
Açık ağzımı kapatıp sakince yutkundum. Çok değişmişti. Kısa saçlarını geriye atıp gülümsedi.
"Böyle tepki vereceğini tahmin etmiştim."
Şaşkınlığımı gizleyemiyordum. Açık ağzımı kapatıp onu süzmeyi bıraktım.
"B-Ben seni beklemiyordum."
"Biliyorum."
"Neden geldin?"
Hafif sırıtarak arabama yaslandı. Tıpkı Kartal gibi ellerini cebine koyup gözlerini bana sabitledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEMHERİ (Kırık Hayaller Serisi I)
Teen FictionAşk kelimesiyle güzel, yaşattıklarıyla dayanılmaz bir işgencedir. Kitap şarkısı; PERA- ZEMHERİ •~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~• KİTAP KURGUSUYLA TAMAMEN BANA AİTTİR. EN UFAK BİR BENZETME, KOPYALAMA, KONU ÇALMA GİBİ ŞEYLERLE KARŞILAŞIRSAM YASAL İŞLEML...