29

1.3K 84 20
                                    

Pohled Pietra.
Nálada na základně je velmi špatná. Všichni už jsme zoufalí z toho, že nevíme, co je s Hope. Jsem skoro pořád jenom zavřený v jejím pokoji. Občas příjde sestra nebo někdo z avengers, aby mě rozveselili, ale oni sami jsou z toho rozpačití. Dokonce mi ani nevadí, že tady Peter tráví každý den. Už nevím, co mám dělat. Kdybych alespoň věděl, co s ní je, ale já nevím vůbec nic.

"Pan Stark svolává všechny členy Avengers do společenské místnosti. Je to naléhavé." Ozvala se Friday někde z prostoru místnosti. Ztrápeně jsem si povzdechnul a pomalu se zvednul. Šouravým krokem jsem se dobelhal ke dveřím a vydal se na chodbu. Když jsem si ale uvědomil, že by to mohlo být něco s Hope, tak jsem se rozeběhl svou nadpřirozenou rychlostí. Běžel jsem nejrychleji v životě a v cuku letu jsem byl ve společenské místnosti.

Když jsem ale doběhl do místnosti, proběhla mnou vlna zklamání. V místnosti nestála Hope s otevřenou náručí, jak jsem doufal. Byli už tam všichni, až na Tonyho, který nás nechal svolat. Když jsem tam tak vtrhnul, tak se na mě všichni polekaně podívali.

Jenom jsem smutně sklopil hlavu a sednul si na své místo. Vzápětí do místnosti dorazil i Tony a za ním člověk, kterého jsem vůbec nečekal. Thor. Oba měli na obličeji ztrápené výrazy. Thor se na mě smutně podíval. Tušil jsem, že je něco hodně špatně.

"Co je s Hope?!" Prudce jsem vstal. Normálně by se mě někdo snažil uklidnit, ale všichni na tom byli podobně jako já.

"Je zavřená v žaláři u nás na Asgardu. Je mi to líto, nemohl jsem nic udělat." Po tom, co to řekl, jsem málem omdlel. Pro jistotu jsem si zase sedl.

"Cože? Proč?" Zeptal se zmateně Steve.

" Hope je dcera Odinovy starší sestry, která nechtěla být královnou, tak utekla do města. Tam se zamilovala do jednoho prostého muže a s ním měla dítě. Bohužel při porodu zemřela. Její otec neměl prostředky na to se o ní dobře postarat, a tak ji donesl ke dveřím paláce. Otec s matkou se Hope ujali, ale když otec zjistil původ Hope, začal se strachovat, aby nepřišel o trůn. Jednu čarodějnici podplatil, aby Hope držela ve spánku, ale kouzlo přestalo fungovat, tak jí ta samá čarodějka vymazala vzpomínky a Odin ji poslal sem na zemi."

To si dělá prdel?! Takže moje láska je teď zavřená někde v cele, protože se ten prachnivej dědek bál o své místečko na trůnu? Až se mi ten zmetek dostane pod ruce, tak ho roztrhnu jako hada!

"Musíme ji zachránit." Postavila se Natasha.

"Souhlasím." Přidal se k ní Bucky.

"Jdeme do toho." Postavil jsem se taky. Steve se rozhlédl po všech v této místnosti, všichni čekali na to, co řekne.

Steve se postavil, zhluboka se nadechl a řekl: "Avengers, do boje!"

Tak jo, tady máte po extrémně dlouhé době (za to se omlouvám) novou kapitolu. Vím, že je nezáživná, ale už se blížíme ke konci. Kdybych náhodou už nenapsala do Vánoc novou kapitolu, tak vám přeji šťastné a veselé😅❤️

Neznámá||Avengers FF||Kde žijí příběhy. Začni objevovat