Každým krokem, kterým jsem byla blíž, stávala jsem se víc nervózní a můj krok už zdaleka nebyl tak jistý, jako když jsem vycházela. Vyšla jsem zpoza rohu a viděla ty dveře.
Ne, nemůžu tam jít. Zastavila jsem se, otočila se a šla zpátky. Nemůžu být nešťastná. Otočila jsem se a opět šla ke svému původnímu cíli. Zastavila jsem se přede dveřmi. Tak jo, teď nebo nikdy.
Potichu jsem zaklepala. Když se nic neozvalo, usoudila jsem, že spí. Pomalu jsem otevřela dveře a nakoukla. Ležel na posteli a klidně oddychoval. Vešla jsem dovnitř a potichu za sebou zavřela.
Přešla jsem k jeho posteli a sedla si vedle něj. Měsíc v úplňku osvětloval celý pokoj. Měsíc mu ozařoval obličej, takže jsem si ho konečně mohla detailně prohléhnout. Je tak nádherný.
Rukou jsem mu odhrnula z čela neposedný pramínek odbarvených vlasů. Pohladila jsem ho po tváři. Má tak jemnou pokožku. Naklonila jsem se k němu blíž.
Najednou začal otevírat oči a za chvíli už jsem mohla vidět ty jeho modřenky. Utápěla jsem se av nich. Položil mi svou dlaň na šíji a přitáhl si mě ještě blíže ke svému obličeji. Byli jsme si tak blízko, že se naše nosy dotýkaly. Můj dech se zrychlil, ale nakonec jsem to byla já, kdo tu mezeru překonal.
Naše rty do sebe perfektně zapadli a mě se v břiše rozletělo hejno šimravých motýlků. Jeho rty byly tak nadýchané a měkké. Bylo to mnohem lepší, než s Peterem. Byl to jeden dlouhý polibek. Když nám došel dech, odtáhli jsme se od sebe a opřeli si o sebe svá čela.
"Ani nevíš, jak dlouho jsem tohle chtěl udělat." Zasmála jsem se. Jo, to já taky. Nasoukala jsem se pod jeho peřinu a lehla si na jeho hruď. Objal mě okolo pasu jeho paží a přitáhl si mě ještě blíž k sobě. Políbil mě do vlasů a já se pousmála. Konečně jsem šťastná.
Tak jo. Dneska to je hodně krátká kapitola, ale pokusím se příští týden vydat dvě. Ale uvidím, protože příští týden budeme psát hodně testů😒😑
ČTEŠ
Neznámá||Avengers FF||
FanfictionZ čista jasna se objeví na jí neznámé planetě. Neví kdo či co je zač. Nezná svůj původ či svou minulost. Musí se naučit žít s nevědomostí. Je všem i sobě neznámá. Možný výskyt vulgarismů 😇 Omlouvám se za nepravidelné vydávání kapitol🥴 Občas se ob...