13

2.3K 128 41
                                    

"Jenom taková otázka, kolik mi bylo, když jsem zmizela?" Zeptala jsem se Thora.

"Eh, myslím, že 717? Jo. Jsi stejně stará jak Loki. A mě bylo 1173 let."

"Ale jak je to možné? Vždyť tady na Midgardu jsem sotva tři týdny." Nechápavě jsem utrousila. Thor jen myknul rameny. Potřebuju to zjistit plus Odina potřebuju vykastrovat za to, co mi udělal. A to co nejdřív. Musím na Asgard. Nejlépe ještě dnes.

"Musíš mě co nejdřív vzít na Asgard." Rozhodnutě jsem se podívala na Thora.

"Myslíš, že je to dobrý nápad? Navíc teď jsi měla úraz. Měli bychom alespoň chvíli počkat." Dobře, na jednu stranu má pravdu, ale na tu druhou mám stále větší chuť nakopat Odina do určitých míst. Ale když nad tím tak přemýšlím, tak se cítím docela slabá. Dám si tak 2 dny na zregenerování. Kdo ví co se tomu starému bláznu honí v hlavě, takže chci mít schopnosti v plné síle.

"Má pravdu Hope, měla by sis odpočinout." Přitakal Clint. Kdy sem přišel Clint? Ohlédla jsem se na něj a vedle něj stáli ještě Steve a Natasha. Oba i s Pietrem, co se vedle nich postavil souhlasně přikývli.

"No... dobře, ale jenom dva dny." Přitakala jsem a svezla se na pohovku. Všichni se rozutekli a se mnou tu zůstal jenom Clint, který se svalil vedle mě. Pomocí schopností jsem si podala ovladač od televize. Zapnula jsem ji a nechala na náhodném programu. Zrovna tam začal nějaký slaďák. Tak jsme se oba uvelebili a dívali se.

"Ježjišmarja, to bude blbost." Poznamenal a já jen protočila očima. Chlapi...

"Co to je?" Zasmál se Clint. "To že si ta holka dá vlasy pod čepici z ní nedělá kluka. A on je úplně slepý. Vždyť jde na první pohled poznat, že to je ženská!" Teď jsem se musela zasmát já.

"Co to děláš?! Běž za ní ty imbecile! Omluv se jí!" Clint už se do toho začal vžívat. Je jak ženská s krámama. A já jsem z jeho poznámek pomalu, ale jistě umírala smíchy.

"No, konečně jsi si uvědomila, že ho miluješ! Dělej, běž za ním, než bude pozdě!" Další záchvat smíchu.

"Bože ty idiote. Tuhle štětku nemiluješ. Ty miluješ tu druhou!"

"Polib ji už. No konečně!"

A další záchvat smíchu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A další záchvat smíchu.

"A ty se nechlamej." Uraženě otočil hlavu na stranu.

"Ale noták, Clinte. Snad nebudeš uražený." Nic. Stále tak seděl. No dobře... pomyslela jsem si v hlavě a vytvořila jsem nad jeho hlavou vodovou kuličku.

Zrovna přišel Bucky a nechápavě se na mě podíval. Rukou jsem naznačila ať mlčí. Koukl se na vodovou kouli nad Clintovou hlavou a chápavě přikývl se zadržovaným smíchem.

Kuličku jsem pustila na jeho hlavu a Clint polekaně vyjekl. My s Buckym jsme vybuchli smíchy, až nám tekly slzy.

"Co to-" Začal se ohlížet, až jeho pohled spadnul na mě. "Ty!" Vykřikl a vypadal, že po mě chce každou chvílí skočit a zabít mě.

"Ajaj." Zvedla jsem se z gauče a začala utíkat. Clint se zvedl hned po mně a začal mě pronásledovat. Rychle jsem běžela za Buckym a schovala se za ním.

"Stůj! Mám lidský štít s kovovou rukou a nebojím se ho použít." Zakřičela jsem. Bucky se jen zasmál a postavil se do bojové pozice.

"Tohle si ještě odskáčeš." Zavrčel Barton, zasmál se jako psychopat a ukázal na mě prostředníček.

Pak už odešel a já si jen úlevně oddychla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak už odešel a já si jen úlevně oddychla.

"Dík za záchranu." Poděkovala jsem mu a pořádně si ho prohlédla. "Nejsi ostříhaný?"

"Jo, jsem. Už to chtělo změnu." Zasmál se.

"Sluší ti to

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Sluší ti to." Usmála jsem se na něho. Šlo vidět, že ho to potěšilo. Za tu dobu, co tu jsem, jsem si všimla, že se s Buckym moc nikdo nebaví. Vlastně jsem ho do teď neslyšela mluvit nebo se dokonce smát.

"Díky." Doširoka se na mě usmál.

"A jaký je tvůj příběh?" Zajímala jsem se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"A jaký je tvůj příběh?" Zajímala jsem se.

"To bude na dlouho."

"Já mám času dost." Usmála jsem se.

Čaute lidi. Je neděle. A co to známená? Novou kapitolu, jasně.

Rozhodla jsem se do příběhu zakomponovat gify, tak mi řekněte, jestli se vám to líbí. Třeba ten s Jeremym, jak ukazuje fakáč je úplně úžasný😂😂

No nic, tak se uvidíme zase za týden u další kapitoly.🖤

Like, nebo koment potěší😁😅😏💩

Neznámá||Avengers FF||Kde žijí příběhy. Začni objevovat