⊶18⊷

72 11 0
                                    

❍❍❍❖ 😇😈 ❖❍❍❍
POV Taehyung

Am ajuns să merg ca un nebun pe stradă în căutarea a ce? A cuiva a cărui nici nu îi mai știu bine numele parcă era Jon sau Jeon?

" Ce fac eu aici tocmai în mijlocul nopții când nimeni nu e pe drum doar eu ce umblu de prost."

Îmi arunc mâinile în aer expirând zgomotos.

" Dacă mergi fără să ști unde ajungi nu cred că vei găsi un răspuns."

" Eu..nu știu nici ce caut. Cum să știu unde merg dacă mintea mea parcă e goală dar în același timp știe totul și mă las ghidată de ea. " răspund fără să mă gândesc prea mult

Mă opresc brusc și privesc în spate dar nu văd pe nimeni. Dau să îmi continu drumul dar cineva era în fața mea făcându-mă să sar vreo câțiva pași înapoi.

" Și inima ta, ce-ți spune? " era un tip mai scund ca mine dar se lăsă puțin în față pentru a se apropia de mine, avea un rânjet ciudat vrând să i-l șterg de pe față neștiind din ce motiv

Un sentiment de repulsie față de cel din fața mea mi-a străbătut tot corpul. Voiam să plec.

" Unde crezi tu că vrei să pleci?"

Mâna sa rece îmi atinse încheietura mâinii stângi. Mă ținea prea strâns devenind deja dureros.

" Vei veni cu mine și pot să îți promit un adevărat răsfăț."

Parcă cuvintele sale îmi erau poruncă și mă trezesc într-un club plin de tineri ce petreceau la maxim pe muzică și bautură.

Am ajuns să îmi facă cinste cu ceva de băut, cred că era soju. Ce mi-a lipsit o seară ca asta.

Ne-am luat o canapea pentru noi doi. Nu aveam chef de dansat, preferam să privesc acum.

" Îți place atmosfera?" mă întreabă în timp ce se aproprie mai mult de mine, până ce coapsele ni s-au atins iar mâna lui își făcea drum spre nasturii de la cămașa pe care o purtam deschizând câțiva

" Aham." doar l-am aprobat fără să folosesc prea multe cuvinte

Nu mă puteam încrede așa ușor într-un necunoscut. Acum că îmi dau seama, nici nu îi știu numele.

Mai i-au o gură din paharul meu având de gând să cer mai târziu mai multă gheață. E o ocupație în plus ce mă relaxa.

Atât de rece și totuși atât de ușor de indurat..

Îmi întorc privirea spre cel de lângă mine și îl văd destul de aproape. Acum nici nu mai încercam să mă distanțez. Cred că deja alcoolul din mine își făcea efectul.

" Te atrag, Tae ?!" îmi prinse bărbia ferm cu două degete ale sale privindu-mi buzele, știam sigur că într-acolo privea

" Poate. Dar tu cine ești să ști atâtea despre mine?" îl întreb apropiindu-mă la rândul meu de fața lui simțind respirația sa caldă

Nu am mai rezistat și i-am atacat buzele flămând începând să îl domin cu fiecare părticică. Îmi duc o mână pe coapsa sa inferioară ridicând-o jucăuș trecând prin zona sa cu degetele și ajungând pe fundul său ce l-am strâns în mână ca ceva pufos.

" Mă atragi într-un mod în care cred că nici prezentările nu mai sunt necesare." spun eu rânjind iar el aștepta dornic să conținu respirând deja sacadat

Îi i-au buza de jos și mă joc cu ea reușind să pătrund în gura sa lăsându-mă ușor peste el întinzându-l pe canapea fără a-mi păsa de ochii curioși.

Cobor cu săruturile pe linia maxilarului până pe claviculă tachinăndu-l în așa fel încât noroc cu muzica ce răsuna și îi acoperea plângerile atât de disperate după atingerile mele.

Îi ating bărbăția printre materialul pantalonilor și îmi pun urechea aproape de gura sa încât să îi ascult gemetele păcătoase. Încep să îl masez prin mișcări circulare ajungând din ce în ce mai rapide până ce se îneca în sărut rămânând fără aer. Îmi trec cu limba peste opera de artă de pe gâtul său și mă ridic de pe el încă privindu-l.

Îi provocasem o durere atât de mare și l-am mai lăsat și așa, ec rău sunt.

Părul său era dat naiba cât de dezordonat era, la fel și buzele ce îi erau umflate și sudoarea ce îi curgea pe frunte.

" Arăți ca o mică curvuliță în călduri." fac eu afirmația râzând în timp ce îmi închideam butonii de la cămașă

" Ce..? De ce te-ai oprit? Nu asta îți doreai?" mă întreabă dezorientat ridicându-se și el de pe canapea

" M-am jucat cu mintea ta și am câștigat. "

Acesta își mări ochii, culoarea lor mi se păru că se schimbă într-un roșu aprins dar imediat își mută privirea uitându-se în altă parte.

" Nu vei uita niciodată această zi, Kim Taehyung pentru că te-ai pus cu cine nu trebuia. "zâmbetul său sadic reapăru, era exact la fel când ne-am întâlnit." Pentru că vei ține minte o lungă perioadă de timp acest nume, Park Jimin îți va scrie istoria muritorule. Credeam că Jeon are gusturi mai bune, ha. "

Acesta dispăru imediat din fața mea. Nici nu am apucat să reacționez sau să spun ceva.

Am rămas cu vorbele în aer așteptând ceva? Și am ajuns de unde am plecat.

Nu am mai stat nici o clipă în acel club și mi-am continuant drumul spre nicăieri. Doar liliecii de nu or să mă mănânce sau orice să îmi țină companie pentru că în acest moment am un gust oribil în gură și am nevoie să scap dracu de el. Să fi tu al naibii de Park Jimin.

Dar la ce s-or fi referit când a zis de acel Jeon? Să fie același pe care îl caut eu? A fost ciudat de unde știa el atâtea despre mine dar am știut să îmi păstrez controlul și să îl joc pe degete.

Încrederea nu e ceva ce ți-o dai pe tavă, trebuie câștigată.

Unele mi se păreau atât de cunoscute, la fel cum a fost și cu Jimin. Știam cumva la ce să mă aștept și am putut să mă apăr. Poate și cu puțin ajutor de la alcool dacă nu în cel mai rău caz ajungeam violat dar de unul ca Jimin, ha cred că o să râd.

Pare el dur dar dacă ști cum să îl manipulezi va face tot ce îi spui. Până la urmă cum a ajuns atât de vulnerabil sub mine, ar fi fost în stare să i-o fac. Pentru că fugea ca disperatul după puțină acțiune.

Noaptea asta avea să fie foarte lungă, mai ales că nu am ajuns la nici o concluzie.

ᴀɴɢᴇʟ/ᴅᴇᴠɪʟ_𝖋𝖋 ᴊ.ᴊᴇᴏɴɢɢᴜᴋ + ᴋ.ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ ✔️ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum