❍❍❍❖ 😇😈 ❖❍❍❍
Te-ai rătăcit uitându-te dupa acel curcubeu șters ca visul
Doar un lucru este diferit de la soartă
Privirea ta rănită uitându-se în același loc ca mine
Tu vei sta te rog în vise, daEu aud îndepărtatul ocean
Peste un vis, peste un orizont
Mergând spre acel loc care devine mai clar
Ia-mi mâinile acum
Tu ești cauza euforiei meleEuphoria
____________________________
Vreau să te găsesc dar nu reușesc. Parcă te văd în depărtare dar era doar o simplă umbră.
Tu ești mereu acolo în visele mele de aceea nu aș vrea să mă mai trezesc niciodată.
Dacă aș face-o mi-aș dori să mă trezesc lângă tine să știu că nu vor mai exista îndoieli că nu te voi mai vedea vreodată.
Rău sau bun, înger sau diavol nu voi înceta să mă gândesc la tine ca la o oarecare întâlnire.
Cred că suferi pentru o simt și eu, un demon fără pic de suflet care a făcut rău atâtor oameni!
Dar...durerea singurătății, lipsa iubirii adevărate și a afecțiuni nepriimite lasă un gol, un abis uriaș pustiu și negru care cu greu va avea un leac. Îl caut de ani buni dar cred că a venit clipa. Tu! Următorul ales, ești primul pe care am onoarea de al căuta dar cred că ai ceva special pentru că îmi voi da și eternitatea pentru a te găsi, iubirea mea.
Eu Jeon Jeongguk am păcătuit mult dar asta nu mă oprește din a spera că într-o zi va apărea un strop de lumină în viața mea.
...
Căutam de zori în biblioteca mea dar fix eu care aș avea nevoie de un răspuns urgent pare atât de în zadar.
" Când cineva își dorește ceva de aici mereu găsesc dar când caut eu de ce nu primesc ceea ce vreau?!"
Eram în mijlocul bibliotecii privind spre tavan. Aveam un geam de sticlă imens. Stele se vedeau uimitor, era o priveliște ca în povești.
"Dacă tot trăiam ca într-o poveste de ce visele nu pot deveni realitate?"
Era o întrebare fără răspuns.
"Pentru că asta e povestea ta dacă nu îți place schimb-o dar e alegerea ta."
"Yoongi hyung?"
Mă întrebam ce căuta el aici. Avea o față mai mult decât moartă, fără viață. Dispariția lui Jimin l-a afectat mult.
" Nu lua decizii pripite, spun din experiență."
" Ce vrei să spui... Hyung!"
Încercam să îi atrag atenția dar el deja dispăru într-o umbră.
Asta se întâmpla și cu Namjoon hyung. Înseamnă că cu cât regreți mai mult faptele trecutul umbrele te ajung din urmă iar dacă nu reușești să le rezolvi la timp vei...dispărea.
Trebuie să îl ajut pe hyung până nu e prea târziu.
Din nou treburile mele vor rămâne neterminate.
Închid cartea pe care o aveam în mână ieșind din mormanul de cărți în care eram prins.
" Voi face curat mai târziu."
Am ieșit în grabă pe ușă. Aveam doar geaca, portofelul și telefonul la mine. Mașina îmi e la service iar alt mijloc de transport nu agreez să îl folosesc.
Afară era o furtună abundentă iar eu fugeam ca nebunul prin ploaie pentru ce? Pentru nimic! Pentru că care ar fi șansele ca în acest moment să dau fix peste Park...
" Jimin?!"
O siluetă familiară trecu prin fugă prin fața mea. Cred că tipul era la fel de grăbit ca mine. Dar cred că el avea o destinație precisă nu că mine.
" Hey, tu!"
Tipul nici nu se oprea.
" Aghh urăsc când trebuie să îi speriu pe alți. Haha, ce glumă bună am spus."
Datorită aripilor albe uriașe m-am ridicat de la sol în așa fel încât să îl prind din urmă. De ce părea că fuge de mine și mai ales viteza pe care o avea?
" Unde ai învățat să fugi așa la concursurile cu cai?!"
Fac o glumă nesărată dar eram singurul care râde.
Nici măcar un semi zeu nu m-ar putea învinge la o întrecere.
Îl prind din urmă dar cât să ajung să îi apar direct în față și să îl i-au pe nepregătite făcându-l să cadă direct în fund.
" Tu-tu...cine mai ești?"
" Ar trebui să îți pun aceeași întrebare sau ar fi nepoliticos din partea dacă m-aș prezenta primul? Jeon Teroare sau mai bine zic cel mai negru coșmar al tău!"
Zic și îmi las capul la nivelul lui schimbându-mi vocea în una groasă a unui demon și ochii devenind negri ca tăciunele.
" Să vedem acum micuțule cât de bine țipi pentru că de fugit picioarele te țin dar nu pentru mult timp."
Zic eu rânjind malefic și făcând pași spre acesta. Se dădea cu spatele încercând să găsească o scăpare. Ciudat însă că nu îi recunosc vocea. Dacă era Jimin îmi dădeam seama dar tipul acesta era ciudat.
" Dacă te-aș ruga să mă lași în pace ar fi clar dar prefer varianta rămân în viață cât mai pot."
Văd că cel din fața mea a prins curaj.
" În sfârșit o pradă cu care îmi va plăcea să mă joc."
Îmi trec limba peste buze gata să sar pe el dar acesta se ridică în același timp ajungând foarte aproape.
Pentru o clipă am încremenit amândoi iar apoi ceva puternic ne aruncă în direcții opuse ca vântul.
" Aghh gard de proastă calitate... Daca mi-am rupt o coastă.. Ce vorbesc sunt nemuritor ce să pățesc? Acum cina mea deci unde... E?? A dispărut?"
Oftez nervos și îmi scot aripile și îmi i-au zborul. Încerc să văd dacă îl prind din nou dar nici urmă de el. L-am căutat pe o zonă destul de mare dar unde o fi dispărut?
Mă duc învins pe un nor și privesc orașul de sus.
" Ce putere a fost aceea ce ne-a îndepărtat și de ce?"
Îmi i-au bărbia în palmă stând turcește și gânditor nu realizez când sunt strigat.
" Jeongguk!!"
" Da, ce e??!"
Sar speriat și îmi întorc capul spre cel din spatele meu.
" Tată..?!"
CITEȘTI
ᴀɴɢᴇʟ/ᴅᴇᴠɪʟ_𝖋𝖋 ᴊ.ᴊᴇᴏɴɢɢᴜᴋ + ᴋ.ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ ✔️
FanfictionE ʙɪɴᴇ să ғɪ 𝕽 Ă 𝖀 sᴀᴜ... 𝕭 𝖀 𝕹 ?! ❗Cᴀʀᴛᴇᴀ ᴄᴏɴțɪɴᴇ : - ɢʀᴇșᴇʟɪ ɢʀᴀᴍᴀᴛɪᴄᴀʟᴇ -ʟɪᴍʙᴀᴊ ʟɪᴄᴇɴțɪᴏs -sᴄᴇɴᴇ ᴠɪᴏʟᴇɴᴛᴇ -sᴄᴇɴᴇ ᴅᴇsᴛɪɴᴀᴛᴇ ᴀᴅᴜʟțɪʟᴏʀ Nᴜ ᴇ ᴀᴄᴇʟᴀșɪ ʟᴜᴄʀᴜ/ ᴘᴏᴠᴇsᴛᴇ ᴄᴜ ʙɪɴᴇʟᴇ ɪ̂ɴᴠɪɴɢᴇ ʀăᴜʟ DAR... ᴀʀ ᴘᴜᴛᴇᴀ ғɪ ᴜʟᴛɪᴍᴜʟ ʟᴜᴄʀᴜ ᴄᴀʀᴇ ɪ̂țɪ ᴛʀᴇᴄᴇ ᴘʀɪ...