⊶17⊷

82 13 1
                                    

❍❍❍❖ 😇😈 ❖❍❍❍
POV Soo-Yun

Încă o zi la munca pe care o adoram din ce în ce mai puțin. Doar știind că acolo urmează să îl văd pe Jimin începe să mi se facă rău.

Din ce îmi povestise Jeongguk mai demult părea o persoană foarte iubitoare dar acum părea al dracului de nesimțit. Simțeam că stau cu un pedofil lângă mine. Cred că și nebunii de la spital sunt mai normali ca el. A da, el oricum nu e normal, e un demon.

" Te gândești la mine, păpușă?" mă tachină el privindu-mă scurt apoi își văzu de treabă continuând să aranjeze băuturile pe rafturi până la începerea programului

" Asta s-o crezi tu! Am altele pe cap.." murmur destul de încet spre final pentru a nu mă da de gol chiar dacă arătam ca o proastă la cât de previzibilă am fost cu bâlbâitul meu

" Nu te preface, știu că sunt irezistibil." zise el trecând pe lângă mine

Luase altă ladă de băutură, una dinte preferatele mele, Jack Daniel. Trecu intenționat pe lângă mine lovindu-mă în umăr pentru a-mi atrage atenția.

" Vezi-ți se treaba ta, Park." mă întorc pe călcâie și merg să îmi i-au șorțul

Mi-am verificat telefonul parcă așteptând cumva ceva. Mai erau încă 2 ore până la deschidere dar am fost obligată să venim mai devreme pentru a aranja marfa. Mai mult timp petrecut alături de colegul meu drag înseamnă un coșmar.

Nu am nimic cu tine Jimin, dar pari așa...

" Sexy?"

" Ha?" îl sprivesc suspicioasă

" Nu asta gândeai?"

" Nu e problema ta! Și sigur nu ești printre preferații mei."

" Nu, dar știu ce gândești baby. Îți pot citi gândurile." mă privi seducător trecându-și limba peste buze apoi merse în spatele magaziei pentru a mai aduce și altele

" La naiba cu puterile tale... "

De ce trebuie să fiu atât de inofensivă și fără puteri dar totuși am tot ce mi-am dorit?

Întrebările îmi veneau una după alta iar apoi un nume îmi veni.

" Namjoon!!"

" Ce?!" apăru Mr sexy cică, la fel de arogant

" Nu e treaba ta, Park! Am plecat! "

Mi-am aruncat șorțul pe unde am nimerit și telefonul și geanta le-am luat să nu le uit și am ieșit numaidecât pe ușă.

" Ce a fost asta?" se întrebă Jimin

Fugeam de zori, nici nu realizasem că ploua avem în gând doar un lucru, să repar ceva de multă vreme.

Hainele deja le simțeam ude, apa îmi ajunsese până la piele iar părul nu era prea prejos.

Zăresc o siluetă într-o stație de autobuz. Din cauza ploii îmi era destul de greu să văd.

" Namjoon!"

Nu era el. Autobuzul sosise iar acea persoană plecase.

Mă panicasem. Înainte îl avusem tot timpul în preajma mea dar de când am devenit și eu un demon, l-am ignorat.

Nici nu mai știam dacă e doar transpirație, e ploaie sau plâng?

Fără să vreau mă împiedic și un toc mi se rupe, la fix ce să zic și cad în genunchi. Cred că îmi scrântisem și glezna mai mult ca grozav.

ᴀɴɢᴇʟ/ᴅᴇᴠɪʟ_𝖋𝖋 ᴊ.ᴊᴇᴏɴɢɢᴜᴋ + ᴋ.ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ ✔️ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum