.
❍❍❍❖ 28. ❖❍❍❍
Dacă viața nu ne-ar mai pune obstacole cum am putea să ne mai perfecționăm dacă 'ocazia' nu vine?Printre care se numără și relația lui Yoongi cu Jimin. Oare dacă nu ar fi fost separați mai era relația lor așa perfectă? Puțin probabil. Lumea se plictisește iar cum ei nu sunt simpli muritori tentația e mult mai mare în cazul lor în orice situație s-ar ivi.
Poate unii zic că ar fi devotați orice s-ar întâmpla dar așa cum promisiunile sunt făcute să fie încălcate încercarea de a rămâne 'sfânt' e bună, dar nu ține o eternitate.
Jimin s-a simțit abandonat. Știind că are o sentință de respectat nu credea că mai există cale de scăpare. Cine ar fi crezut că Yoongi i-ar mai da o șansă?
S-a schimbat. În rău. De aceea aripile sale au fost distruse. Nu își mai merita locul nicăieri. Nu mai era doar un înger căzut, era și unul exilat.
Crezând în sentimentul de răzbunare vrând să creeze haos dar tot cu gândul la Yoongi îi era.
A vrut doar să-l simtă aproape prin orice mișcare pe care ar face-o. Iar acum, că îl are în față, nu mai știe ce e de făcut.
Să se bucure? Sau nu?
" A-ar trebui să stai mai departe..eu-"
" Nu mai vorbi fără folos. Ești foarte neatent, Jimin." îi taie vorba Yoongi mult mai serios
Îi luă mâna dreaptă la care s-a tăiat și o ține ușor, fragil de parcă ar putea să o strice mai tare. Iar cu mâna liberă trase cu matura cioburile sparte. Nu voia să-l mai lase pe Jimin să miște un deget în plus.
Jimin vru să iasă din strânsoarea celui mai mare dar scânci când Yoongi îl strânse puțin pentru a nu-l scăpa.
" Scuze.. dar ți-am zis să stai cuminte." spuse Yoongi cu o voce blândă
Jimin doar își lăsase capul în jos lăsându-se purtat de celălalt ca un copil mic tras de mama lui.
După ce mizeria a fost curățată l-a repezit pe Jimin și l-a așezat pe un scaun luând trusa de prim ajutor. Scoase dezinfectantul și un plasture. Dădu puțin cu apă oxigenată tamponând ușor, privind deseori la Jimin ce își strângea ochii câte puțin când simți durerea.
" Am terminat." zise Yoongi după ce îi puse plasturele apoi îi ridică degetul și i-l sărută ușor făcându-l pe cel mic să își mărească ochii. " Mai bine?" schiță un zâmbet strâmb
" Da, mulțumesc." se rușină Jimin ca de obicei evitându-i privirea
Yoongi chocoti și îi prinse bărbia ușor cu două degete forțând-l să-l privească.
CITEȘTI
ᴀɴɢᴇʟ/ᴅᴇᴠɪʟ_𝖋𝖋 ᴊ.ᴊᴇᴏɴɢɢᴜᴋ + ᴋ.ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ ✔️
FanfictionE ʙɪɴᴇ să ғɪ 𝕽 Ă 𝖀 sᴀᴜ... 𝕭 𝖀 𝕹 ?! ❗Cᴀʀᴛᴇᴀ ᴄᴏɴțɪɴᴇ : - ɢʀᴇșᴇʟɪ ɢʀᴀᴍᴀᴛɪᴄᴀʟᴇ -ʟɪᴍʙᴀᴊ ʟɪᴄᴇɴțɪᴏs -sᴄᴇɴᴇ ᴠɪᴏʟᴇɴᴛᴇ -sᴄᴇɴᴇ ᴅᴇsᴛɪɴᴀᴛᴇ ᴀᴅᴜʟțɪʟᴏʀ Nᴜ ᴇ ᴀᴄᴇʟᴀșɪ ʟᴜᴄʀᴜ/ ᴘᴏᴠᴇsᴛᴇ ᴄᴜ ʙɪɴᴇʟᴇ ɪ̂ɴᴠɪɴɢᴇ ʀăᴜʟ DAR... ᴀʀ ᴘᴜᴛᴇᴀ ғɪ ᴜʟᴛɪᴍᴜʟ ʟᴜᴄʀᴜ ᴄᴀʀᴇ ɪ̂țɪ ᴛʀᴇᴄᴇ ᴘʀɪ...