𝕻𝖗𝖔𝖑𝖔𝖌

662 15 3
                                    

  Mereu vedem ce e rău prima dată, nu suntem optimiști de cele mai multe ori dar dacă totul s-ar schimba și am vedea binele prima dată, oare ar schimba cu ceva?!

  Dacă trăim într-un mediu... Mai puțin plăcut nouă ne va plăcea? Nu cred, pentru că nu e ceea ce vrem. Acel,, nu,, care ar fi șansele să dispară din frazele noastre zilnice? Sunt atât de mici chiar imposibile de aceea în viață nu se poate fără 𝕭𝖎𝖓𝖊 și fără 𝕽ă𝖚. Ambele au rolul lor.

❍❍❍❖ 😇😈 ❖❍❍❍

❗ Această carte este pur ficțiune nimic din toate scrise nu e real. Încerc să fiu cât mai originală deci sunt doar imaginația și gândurile mele.

Cartea va fi puțin diferită din ce ați citit prin celelalte. Aceasta va fi oarecum în două părți/lumi diferite la propriu. Când te gândești la bine și rău te gândește la înger și demon, părerea mea așa că aici vor fi găsite forme ale binelui și ale răului.

Protagonistul nostru Jeon Jeongguk va trece prin multe.

O lume în care totul pare perfect iar alta.... Rămâne de văzut.

Posibil ca această carte să fie împărțită în două. Se va vedea pe parcurs.

Prima parte se va concentra mai mult pe viața lui Jeongguk în legătură cu Taehyung oarecum, doar în partea a doua se va pune total accent pe pereche, pe parcurs vor apărea diverse scene, dacă sunteți homofobi puteți să nu citiți.

Acum rămâneți cu personajele acestei cărți. Ce e mai interesant doar de acum începe, fiți cu ochii în patru.

⊶🅿🅴🆁🆂🅾🅽🅰🅹🅴🅻🅴 🅿🆁🅸🅽🅲🅸🅿🅰🅻🅴⊷

𝕵𝖊𝖔𝖓 𝕵𝖊𝖔𝖓𝖌𝖌𝖚𝖐

❍❍❍❖ 😇😈 ❖❍❍❍

- un băiat sufletist ce ține mult le cei de lângă el

- viața îl pune le încercări mari dar el vrea să sfideze ceea ce i-a fost scris

- vrea să fie liber din lanțurile trecutului să scape de ce îl bântuie dar ceva nu îi dă voie, să fie oare faptul că nu se acceptă pe sine?!

- are nevoie de ajutor să se întregească, e ca o glob spart în mii de bucățele, mii de ani de durere și chin dar când va avea parte de plăcere?!

El e Jeon Jeongguk, un om mai puțin normal decât ceilalți. Viața nu e așa cum și-o dorește.

𝕾𝖔𝖔-𝖄𝖚𝖓

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

𝕾𝖔𝖔-𝖄𝖚𝖓

❍❍❍❖ 25 ani ❖❍❍❍

- o fată descurcăreață

ᴀɴɢᴇʟ/ᴅᴇᴠɪʟ_𝖋𝖋 ᴊ.ᴊᴇᴏɴɢɢᴜᴋ + ᴋ.ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ ✔️ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum